En ik ben ook wel erg blij dat ik een andere haarkleur heb geprobeerd, vind dit veel leuker dan dat blonde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LETS schreef:Leuke blousje inderdaad, die groene!
Ik heb vandaag een Curve gekocht, een donkere slightHij zit echt perfect, 120 euro lichter maar dan heb je ook wat haha. Ben er erg blij mee.
Ik heb nog een shirtje en rode broek in bestelling staan bij h&m, maar er staan zoveel leuke dingen op. *zucht* m'n bestelling wordt vast nog groter..
Destino schreef:Ik geloof wel dat vriendje een rolberoerte krijgt als ie hoort wat ik allemaal nog wil kopen
CCCCC schreef:Chantal, ik vind hem iig heel fijn! Voor het geld kan je natuurlijk niet heel veel verwachten. Maar hij zit me mooi, dat is al heel wat. Hij valt wel groot. Ik heb normaal 29 bij H&M en heb deze in 28 genomen. Vind het een heel fijn stofje.
[ Afbeelding ]
Hier hangt ie in het midden
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Niet hele goede foto's, maar misschien heb je er iets aan. Hij is een beetje muisgrijs, gewoon egaal. Ik heb die van 29,95 wel zien liggen, die waren ze aan het klaarmaken om de winkel in te gaan. Die was iets lichterMaar voor een tientje vind ik het een fijne broek, zit wel wat stretch in, dus sluit mooi aan.
Marije__ schreef:Destino schreef:Ik geloof wel dat vriendje een rolberoerte krijgt als ie hoort wat ik allemaal nog wil kopen
Wooooottt wat een bestellingheb je het echt allemaal nodig?
![]()
Ik vroeg laatst of mn vriend wat voor me wilden betalen via iDeal, aangezien ik alleen nog contact had.
zei hij, als het maar niet voor kleding is! ik heel onschuldig nee knikken..
maar toen hij het overmaakte zag hij dat het om 2dayslook gingjurkje, topje en oorbellen haha..
uit principe wilde hij het niet eens betalen (lees: mn kamer is een rotzooi, nieuwe shirtjes liggen overal en kan even niks meer kwijt ik mn kast) maar heb hem beloofd dit weekeind een hoop op te ruimen en wat online te gaan zetten
CCCCC super leuke aankoopjes*had ik eigk niet mogen zien*
Krijg maandag loon en heb behoorlijk veel op mn verlanglijstje staan....