Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:04

Vjestagirl schreef:
Gewoon terug sturen, "ja ontzettend, hoezo?"

:') :') _O-
Staat trouwens ook een telnr bij.....kan natuurlijk ook even bellen :D

Tallie1979

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:06

Nou ja! Haha! Wat een malloot! _O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:06

Gewoon niet reageren;)
Ik had ook eens zo'n soort reactie, niet over marktplaats maar wel zeer lachwekkend.
Een aantal van jullie kent misschien wel het spelletje 'draw something'. Een soort van pictionary dat je speelt op de telefoon tegen iemand anders.
Het komt weleens voor dat mensen makkelijk punten denken te scoren door in plaats van te tekenen, het woord te schrijven. Ik reageer dan altijd dat ik toch liever tekeningen raad, aangezien het lezen de kunst niet is.
Kreeg ik vorige week een reactie 'ga je paard neuken'. Moest er wel erg om lachen hihihi. (mijn profielfoto van Facebook is zichtbaar aangezien ik via Facebook ben aangemeld).
Het was overigens een vreemd persoon, geen bekende ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:47

Nee, deze heb ik nog nooit meegemaakt......................
Gister had iemand ergens op geboden. Was niet helemaal wat ik er voor in gedachten had, maar vooruit. Ik gemaild dat ik akkoord ging en of ze het wilden komen halen of dat ik het moest verzenden. Kreeg ik een mailtje terug en om de een of andere reden had ik er een beetje raar gevoel bij. (moest verzonden worden, begreep ik er wel uit :P ) Normaal mail ik dan m'n gegevens, maar ik denk nog even kijken of ze echt serieus zijn, dus ik mail terug dat verzenden prima is, ik het goed zal verpakken, of ze hun adres willen geven zodat ik het alvast verzendklaar kan maken en ik daarna mijn rekeninggegevens zal mailen.
Check ik net m'n mail. Is er eerst gemaild 'Ik heb het naar u overgemaakt. Het zal snel op uw rekening staan!'..... :?
Maar een minuut later stond er nog een mailtje 'Sorry, heb het naar de verkeerde overgemaakt, maar u mag het verzenden naar.. (adresgegevens)...............

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:50

ehm...?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:52

Snap je mijn verhaal niet, of de 'gegadigde'?? :o

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:55

Kentaro, wat flauw van jou zeg, ze heeft toch haar goede wil getoond en een betaling gedaan??? Dat het bij iemand anders terecht is gekomen, kan zij toch niets aan doen? ;) :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:59

Ja, ik snap niet dat je zo moeilijk doet hoor kentaro! :')

Nog zo'n malloot! _O-

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:00

ik denk dat kentaro haar gegevens nooit heeft gegeven of begrijp ik het nu verkeerd?

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:01

dat maak ik er ook uit op little_birdy ,, dat is inderdaad vreemd kentaro 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:20

Kentaro heeft haar eigen gegevens nog helemaal niet gegeven, omdat ze eerst wilde kijken of de koper wel echt serieus was. Dus er kon ook niks overgemaakt worden.. :D

Gister een hele goede computer erop gezet (met beeldscherm, pc zelf, muis toetsenbord en computertafel zelf mocht eventueel ook mee). Vraagprijs was €250,00 - bieden mag, maar wel een normaal bod. Na een uur kreeg ik al een mailtje, en hij is dezelfde avond nog opgehaald voor €200,-.

Krijg ik vanmorgen een bod van €50,00. Ik heb maar teruggestuurd dat hij daarvoor de muis en het toetsenbord mocht komen halen.

Afgelopen weekend nog een rijbroek gekocht via mp, maandag verstuurd maar nog niet binnen. Ik wacht het rustig af, heb in ieder geval het telefoonnummer. Wel appart, eerst kreeg ik als iemand een pakketje met brievenbuspost verzond voor 18.00 het de volgende dag binnen, maargoed las een paar pagina's terug ook al dat het misschien door het plakband o.i.d. kan komen, ik wacht rustig af! :)

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:23

Dat verhaal van paxine _O- En nog het toppunt dat je het nog echt bent ook :P Whaha!

En Kentaro, echt omg. Misschien bedoelt ze dat ze alvast het juiste adres toestuurt maar het geld wel nog overmaakt? Ook al stelt ze het een beetje krom? Anders is het echt wel een maffe redenering... :')

Net zelf een bod van 15 euro gekregen op mijn regendeken, maar ga het nog even aankijken denk ik. Het staat er nog geen dag op :)

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:33

Haha ja dat vond ik ook wel grappig eigenlijk. Is hij/zij helderziend ofzo??
Of woont in de buurt en heeft mij met tampons en maandverband zien sjouwen :\ :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:49

little_birdy schreef:
ik denk dat kentaro haar gegevens nooit heeft gegeven of begrijp ik het nu verkeerd?

Klopt!
Ik zit nu te twijfelen of dat ik zal mailen 'Uw mail is waarschijnlijk naar de verkeerde aanbieder gegaan, aangezien u geen rekeninggegevens van mij heeft?!' of dat ik niets moet laten horen?!

xHaithi, ik zou ook nog eventjes afwachten!

Jorienn, er gaat de laatste tijd nog wel meer mis met de post, maar als het er morgen niet is, zou ik toch een mailtje sturen met iets van mag ik vragen naar welk adres u het gestuurd heeft, aangezien ik nog niets ontvangen heb?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:53

Kentaro, ik zou inderdaad nog een mailtje sturen met die tekst. En dan niet te veel van verwachtten, maar misschien wordt het geld toch nog bijgeschreven bij je! :) Ja ik hoor het de laatste tijd inderdaad wel vaker, ik wacht het gewoon nog eventjes af! Post komt hier altijd rond 14.00 dus dan stuur ik morgenavond wel een mailtje. :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:54

Kentaro zou wel terug mailen, maken ze het over prima, heb jij het verkocht toch.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:55

:D Maar ze hebben nog steeds mijn rekeningnummer niet :P
Het gebeurd hier de laatste tijd ook nogal eens dat onze post bij buren (en andersom) komt }:0 dan komt het ook wel eens een dag later.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:15

ik had iets raars via ebay haha
ze hadden het naar mijn postcode en straat verstuurd zonder huisnummer :')
daar werd ik gelukkig over gebeld door de postbode

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:17

gebeld door de postbode?? Wát een service!!

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:22

Ja, inderdaad :j Bij ons zouden ze het of gewoon ergens random neerzetten, of gewoon niet afleveren.. Echt geweldige postbediening hier in mijn gemeente *kuch*
Daar heb ik ook nog een boel verhalen over. Maar goed, dat had niets te maken met vage mensen op marktplaats.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:32

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:40

Net weer een boek verkocht voor €9, twee dagen voor mijn vakantie, dus dat is net op tijd 8D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:48

Haha ik snap het verhaal wel. Het was meer als reactie op de actie van de betreffende madame ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 07:47

Gelukkig :D

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:22

Ik werd laatst gebeld door iemand (telefoonnummer staat op marktplaats) die vroeg om mijn bh maat omdat ik zogenaamd ondergoed bij een postorderbedrijf had besteld. Welk postorderbedrijf kon hij niet zeggen. LOL. :D
Handig dat ik op marktplaats een schuilnaam gebruik, dus ik wist meteen dat het daar vandaan kwam en dat het nep was.