Ik heb het voor DVD een x uitgezocht, al een paar jaar geleden. Daar schijnt dat dus wel zo te zijn, zodat Amerikaanse DVD's niet hier afgespeeld kunnen worden... Maar of dat voor games ook geldt, weet ik niet.
Dat kan maar zo. Het is al een tijdje geleden dat ik dat heb uitgezocht, dus het kan inmiddels veranderd zijn
Anoniem
Geplaatst: 16-05-12 11:10
PS3 games zijn regiovrij, met PS1 en PS2 heb je bv wel PAL en NTSC. PAL is voor europa, NTSC Amerika enzo. Ik koop mijn games altijd via http://www.ebay.co.uk Ongeveer al mijn PS3 spellen komen vanaf ebay.co.uk, stuk of 30 in ieder geval wel.
Xbox weet ik trouwens niet, maar als ze niet regiovrij zijn dan kan je ze dus via ebay.co.uk bestellen, dat is PAL. En 9 vd 10 keer ook goedkoper ivm tax & verzendkosten.
dat ding zou ons huis nooit binnen komen Daarvoor ligt dat ding al ergens in een container oid door toedoen van m'n vader (en daarnaast leven onze katten buiten, dus is het ook niet ideaal)
Saskiaatje
Geplaatst: 16-05-12 11:52
Ik hoop van harte dat onze nieuwe kat er wel van houdt, ik heb geen idee wat hij leuk vindt. (Hij komt pas over 2,5e week bij ons.)