Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Musiess schreef:Ik zou ook erg geintresseerd zijn om te schrijven met een gevangenen, het liefst in Nederland.
Omdat ik het in mijn iegen taal (geen engels ect) een stuk makkelijker vind.
Maar hoe kom ik bij zo iets?
shilady schreef:Musiess schreef:Ik zou ook erg geintresseerd zijn om te schrijven met een gevangenen, het liefst in Nederland.
Omdat ik het in mijn iegen taal (geen engels ect) een stuk makkelijker vind.
Maar hoe kom ik bij zo iets?
google is your friend http://www.prisonpenpals.com/hollandbelgium.html
judith_irene schreef:Ik heb even naar de link gekeken. De meest recente oproep is uit 2001. Gezien de Nederlandse strafmaat is de kans niet zo heel groot dat deze personen nog vast zitten.
Ikzelf schrijf en bezoek regelmatig een Nederlandse gevangene (bekende van me) en weet daarom dat er in de Nederlandse gevangenissen geen internet voor de gedetineerden is.
Magrathea schreef:judith_irene schreef:Ik heb even naar de link gekeken. De meest recente oproep is uit 2001. Gezien de Nederlandse strafmaat is de kans niet zo heel groot dat deze personen nog vast zitten.
Ikzelf schrijf en bezoek regelmatig een Nederlandse gevangene (bekende van me) en weet daarom dat er in de Nederlandse gevangenissen geen internet voor de gedetineerden is.
In Amerika wel dan?
Magrathea schreef:judith_irene schreef:Ik heb even naar de link gekeken. De meest recente oproep is uit 2001. Gezien de Nederlandse strafmaat is de kans niet zo heel groot dat deze personen nog vast zitten.
In Amerika wel dan?