AAAAA.... koude jatten weer!! Hier is alles wit door de rijp. Het ziet er wel mooi uit, maar het is KOUD!! Hoop dat de temperatuur vanmiddag wel dik boven nul komt, zodat ik alles even los kan slepen. Nu duimen dat we geen sneeuw krijgen, anders staan we als nog stil met rijden.
Oh, het is mooi weer!!!! Blauw, prachtige zonsopgang, wit gras. MOOI vind ik dat! Maar om naar buiten te gaan doe ik wel even 5 kg extra kleding aan
sanapril
Geplaatst: 16-01-12 10:01
Brrrrrrr -7 gaf de auto aan..... Peerd toch maar een dekentje opgelegd Straks op zoek naar mijn muts. Toch wel lekker met dit weer. Zonnetje komt er wel al door, wordt vast een mooie dag! Laat het de hele winter maar zo blijven!!! heerlijk!
Robin
Geplaatst: 16-01-12 10:01
Zooooooo het is KOUD!
Edit: kijk net op weeronline en er wordt op woensdagavond hier 'zware sneeuwval' verwacht. Eeuh...
Ik keek net ook op weeronline en die zegt dat het voorlopig nog koud blijft.. Vanmorgen bij RTL zeiden ze dat het donderdag alweer 9 graden werd.. Ben benieuwd wie gelijk heeft!
blensink
Geplaatst: 16-01-12 10:28
Sterkte met de kou jullie daar!
Hier is het ook kouder vanmorgen voor het eerst de verwarming aangedaan. s Avonds brand hij sinds een week. Hier heeft het vannacht geregent en nu is droog maar zwaar bewolkt. Denk een graad of 9.