Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia schreef:Hoe zit het eigenlijk met dun haar? Het is (bijna?) lang genoeg, maar eigenlijk is het maar een armetierig dun staartje...Maakt dat uit?
Annemiek80 schreef:Saskia schreef:Hoe zit het eigenlijk met dun haar? Het is (bijna?) lang genoeg, maar eigenlijk is het maar een armetierig dun staartje...Maakt dat uit?
Volgens mij maakt dat niet uit hoor, ze maken nl niet 1 pruik uit 1 vlecht, ze gebruiken meerdere vlechten voor 1 pruik.
Ik heb ook heel dun haar, maar wel veel haar (tenminste dat zegt de kapper lol), daardoor was mijn staart niet een heel dun staartje.
Ik heb het afgelopen week acuut af laten knippen lmao.
planning was dit ergens in april/mei te doen, lekker voor de zomer zegmaar, maar ik was het echt spuugzat en stond weer eens te vloeken toen ik mijn haar aan het doorborstelen was na het wassen.
Volgende dag de kapper binnengestapt welke ook tijd had.
Geen mooie voor/na foto's dus. Maar zal eerdaags even een foto van mijn vlecht maken en misschien van mijn nieuwe koppie.
Ik had gevraagd het af te knippen zodat ik nog net een staartje inkon. Maar door de laagjes is het net iets korter geworden en dondert alles uit mijn staartje lol, even een maandje doorbijten dus voor mijn geliefde elastiekje weer inkan zonder dat het meerendeel er weer uitkukult.
gemske schreef:Ik heb email terug van stichting haarwensen. Zoals verwacht willen ze ook graag dunner haar, en ze gebruiken combinatie van alle soorten haar om een goed gevulde pruik te maken.
De dode punten kunnen er ook aan blijven zitten, ze knippen de haren na het knopen ook nog en dan worden die er pas afgehaald.
gerlindie schreef:Annemiek80 schreef:
Volgens mij maakt dat niet uit hoor, ze maken nl niet 1 pruik uit 1 vlecht, ze gebruiken meerdere vlechten voor 1 pruik.
Ik heb ook heel dun haar, maar wel veel haar (tenminste dat zegt de kapper lol), daardoor was mijn staart niet een heel dun staartje.
Ik heb het afgelopen week acuut af laten knippen lmao.
planning was dit ergens in april/mei te doen, lekker voor de zomer zegmaar, maar ik was het echt spuugzat en stond weer eens te vloeken toen ik mijn haar aan het doorborstelen was na het wassen.
Volgende dag de kapper binnengestapt welke ook tijd had.
Geen mooie voor/na foto's dus. Maar zal eerdaags even een foto van mijn vlecht maken en misschien van mijn nieuwe koppie.
Ik had gevraagd het af te knippen zodat ik nog net een staartje inkon. Maar door de laagjes is het net iets korter geworden en dondert alles uit mijn staartje lol, even een maandje doorbijten dus voor mijn geliefde elastiekje weer inkan zonder dat het meerendeel er weer uitkukult.
![]()
![]()
![]()
heel herkenbaar!
ik had dan het geluk dat ik geen laagjes had, dus ik had wel een hele staart van 2 cm!
los haar is zo warm...