Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peche_ schreef:Wel eens een bok op mp gezet waar we van af moesten.
Mailtje:
'wij heel groot tuin voor geit, wij kinderen hebben die veel van houden en wij goed voor geit zorgen'
hmmm wilt u hem meenemen of hier opeten?
hanny_jelke schreef:Peche_ schreef:Wel eens een bok op mp gezet waar we van af moesten.
Mailtje:
'wij heel groot tuin voor geit, wij kinderen hebben die veel van houden en wij goed voor geit zorgen'
![]()
dat heeft een vriendin van ons ook een keer mee gemaakt.
die hebben als reactie een mailtje gestuurd wilt u hem dood of levend.![]()
nooit meer wat van gehoort
hanny_jelke schreef:Peche_ schreef:Wel eens een bok op mp gezet waar we van af moesten.
Mailtje:
![]()
dat heeft een vriendin van ons ook een keer mee gemaakt.
die hebben als reactie een mailtje gestuurd wilt u hem dood of levend.![]()
nooit meer wat van gehoort
DNIEZE schreef:Nou ik had mijn sprenger bit te koop gezet op marktplaats erbij gezet dubbelgebroken.
Kreeg ik van iemand een reactie: wat heb je nou aan dat bit als die dubbel gebroken is dan heb je er toch niks meer aan, hahahahaha
batje schreef:Ik had iets staan voor 10,- en in de mailwisseling had ik al gezegd dat ik het wel even langs kon brengen. Uiteindelijk wilde de man er maximaal 7,50 voor geven. Daar ben ik mee accoord gegaan, maar wilde het voor dat bedrag niet komen brengen. Nou, daar wilde hij dan wel 2,50 voor betalen
batje schreef:Ik had iets staan voor 10,- en in de mailwisseling had ik al gezegd dat ik het wel even langs kon brengen. Uiteindelijk wilde de man er maximaal 7,50 voor geven. Daar ben ik mee accoord gegaan, maar wilde het voor dat bedrag niet komen brengen. Nou, daar wilde hij dan wel 2,50 voor betalen