Mijn grootste angst word realiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mijn grootste angst word realiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:40

Het is je gegund meid na alle ellende *\o/* , hoe is het metje vaders huis afgelopen als ik vragen mag?

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 12:44

Bedankt! Ik woon nog steeds in het ouderlijke huis. Nu samen met mijn huidige vriend!
Tevens ben ik langzaam bezig om het huis naar mijn smaak in te richten.
Dat is behoorlijk lastig, want het is zoveel! Een tijd geleden heb ik een nieuwe eettafel met stoelen gekocht. In wit hoogglans met leren zwarte stoelen. Staat supermooi.

Mijn zus vind het moeilijk om bij mij thuis nu te komen. Die schrikt soms van de veranderingen die ik heb gedaan. Maar ik probeer door te gaan... Ik begrijp haar ook wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:46

Oh wat fijn dat je daar kon blijven , tuurlijk het is moeilijk voor haar na alles wat er gebeurd is.. Maar je moet doorgaan je herpakken en het naar je smaak wat inrichten ..

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:58

Wat fijn dat het zo goed met je gaat! :)

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 13:52

Wat fijn om dit te lezen. Ik denk dat je ouders ergens ver weg met een grote glimlach op je neer kijken nu. :j

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:00

Fijn om te lezen dat je je leven weer zo op de rails hebt, geniet er maar van.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:01

Wauw ik heb het nu pas gelezen, wat een heftige situatie heb je gehad. Knap dat je het nu weer op de rit hebt, het is je gegund.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:26

Jeetje mina ik heb heel je topic door zitten lezen en ben er helemaal een beetje lamgeslagen van :\ wat heb jij een bak ellende over je heen gekregen en wat ben je sterk dat je zo goed en kwaad als t gaat gewoon doorgaat. Enorm fijn dat je nu een beetje alles op de rit hebt. En vanaf hier alsnog een hele dikke virtuele knuffel! :*

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:00

Het is je ook enorm gegund na alles, fijn om te horen :)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:32

Oh wat fijn om te lezen dat je je leven weer goed hebt opgepakt. Leuke pony ook en heel lief van je vriend.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:36

Fijn dat het weet wat zonniger is geworden in je leven....wel jammer aan een kant dat je nog medicijnen moet slikken...
Wat lief van je vriend om je mooie pony te geven...hoe is het met de hond van je vader?
Tis natuurlijk voor je zus moeilijk om het huis te zien veranderen maar dat is een natuurlijk proces en is gewoon nodig om het van hullie zelf te maken.
Wens jullie heel veel geluk met elkaar en geniet van het leven....

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:37

Charissa! Wat lief! Zomaar een pony gekregen! Wil er alles over horen vrijdag :D

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:39

Ik heb dit topic vanaf het begin gevolgd en wat ben ik blij te horen dat je je leven weer langzaam aan op de rit krijgt, na heftige gebeurtenissen in je leven.

Een vriend, het huisje kunnen aanhouden, samenwonen, een pony! Ik gun het je van harte!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:43

Mijn hart brak een beetje bij het lezen van dit hele topic.

Toch wordt ik heel blij van de laatste ontwikkelingen :D
Een leuke vriend waar je mee samen woont én je een eigen pony geeft, wordt bijna jaloers :')

Dat is je gegund +:)+ +:)+

Benita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:53

Wat fijn dat je ons op de hoogte brengt. Heel fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat. Geniet ervan. Je bent een zeer sterke vrouw. Je komt er wel. +:)+ +:)+

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 17:43

Wat een mooie pony! Het is je van harte gegund meid. Dat het zonnetje maar lekker mag schijnen voor je...

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 20:57

Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke en zware tijd!ik vindt het heel knap hoe sterk je bent ! En super dat je nu in het huis kan blijven wonen en wat een gave pony heb je gekregen!

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 21:32

Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je! Wat een verhaal, dat wens je niemand toe. Hier ook een vader die ziek is, hij heeft zijn leven lang op de bouw gewerkt en heeft zoals ze zeggen, asbest ingeademd. Hij kan alleen chemo's krijgen en heeft er nu 4 gehad. Voor zover slaat het redelijk aan maar de prognose is ongunstig. Gezien de plek waar het zit en het type kanker is het ook niet te genezen. Ik denk dat je vooral vast moet houden aan de leuke dingen zoals je nu doet. Alsnog sterkte maar vooral veel geluk in de toekomst!

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 21:54

Wat fijn weer van je te horen. Min moeder is in 2012 ook overleden aan de rot ziekte. We liepen destijds bijna gelijk op. Maar toen jou vader ook nog eens stierf brak mijn hart voor jullie. Wat mooi om te lezen dat je alles weer op de rails hebt. Een super vent erbij!! Hihihi. Ik zit ook nog aan de antidepressiva. Lekker blijven gebruiken. Is bij mij een grote steun in de rug gebleken. Afbouwen komt later wel. Ben zo blij voor jou nu! X

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 17:23

Wat fijn dat jullie hier nog reageren! Ik doe inderdaad hard mijn best om een beetje gelukkig te zijn. Één ding weet ik wel zeker, materiele dingen, daar word je nou niet gelukkig van.
Nu ik mijn pony heb, voel ik mij echt rijk van binnen. En ik ben ook helemaal verliefd op hem.
(Nu weet ik pas hoe het voelt om een eigen pony te hebben, helemaal op een roze wolk) <3
Dinsdag hebben we hem naar de opfok gebracht, zodat ie lekker kan blijven spelen!

Hier nog een foto'tje van op de stal :
Afbeelding
Oh ja, hij heet Bugatti :D

Afbeelding
In de opfok, zaterdag gaat ie naar buiten met een nieuwe kudde.

In de wintermaanden brengen we hem naar stal, en dan ga ik verder met hem oefenen.
Ik ga hem pas beleren als ie 3,5 jaar is. Hij moet eerst maar eens goed uitgroeien.
Alle tips zijn welkom! :D Aangezien dit mijn eerste pony is... <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 18:19

Wauw, super TS!
Wat een prachtige pony, heel veel plezier met hem, het is je gegund!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:51

Charica schreef:
Alle tips zijn welkom! :D Aangezien dit mijn eerste pony is... <3

Juist daarom zou ik hem laten beleren

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 23:11

Het is je van harte gegund meid *\o/*
Ik ben oprecht blij dat het leven je weer aan het toe lachen is.
Meer kan ik er niet over zeggen :Y)

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 23:18

Veel sterkte hiermee! Ik weet uit eigen ervaring hoe het is om te moeten zorgen voor een zieke. Mijn grootmoeder (waar ik mijn hele jeugd praktisch opgegroeid ben) is 3 jaar geleden overleden toen wij in Mexico zaten. In 2001 was ze gediagnosticeerd borstkanker. Exact 10 jaar later (2011) met bot- en leverkanker.. De ziekte heeft haar volledig gesloopt. Ze was vergeven van de chemo. Ze was ook enorm veel gewicht verloren en sliep in de huiskamer. Ze ging van een gezond, bollig oud vrouwtje naar een skelet met doorligwonden dat in een ziekenhuisbed lag. En zoiets breekt je. De tranen springen spontaan weer in mijn ogen terwijl ik dit nu typ. Ik zie er nog dagelijks van af. Zij was mijn tweede moeder. En het beste wat me ooit is overkomen!
Geniet nog van elk moment wat je met haar hebt!

Toen is mama teruggekeerd. Wij mochten niet mee om onze gedachten nog wat te verzetten. We bleven daar met papa en nonkel en tante. Het was de rotste vakantie die ik ooit gehad heb. + Ik heb mezelf nog steeds niet vergeven dat ik er niet was op het moment dat zij kwam te overlijden.

Ikzelf heb heel veel kracht uit het volgende gedicht geput. Ik hoop dat het voor jou ook iets kan betekenen. Ik voel in elk geval heel hard met je mee!

Er zijn geen woorden voor een zieke
van wie je weet , zij redt het niet
Je streelt haar wang , je ziet haar ogen
je bent bevangen door verdriet
Toch ben je dankbaar voor haar einde
dat na zoveel moedig strijden kwam
Omdat het niet alleen haar leven
maar ook haar lijden overnam.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 00:17

Evelien__ schreef:
Geniet nog van elk moment wat je met haar hebt!

Heb je het topic wel gelezen?