Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zo ook mijn foute gespierde tokkie collega.
Elianna_ schreef:MissCharlie schreef:Ik ben nooit dronken geweest![]()
Een vriendin van mij wel, op mn verjaardagZe sloot een weddenschap af dat ze tien jongens moest zoenen. en binnen een kwartier had ze er tien gehad...schaamde zich dood toen ze de dag ernaar weer die kroeg in was. Ze waren niet allemaal de knapste, die jongens
Ik zou me eerder schamen voor het feit dat je 10 jongens in een kwartier hebt gezoend, dan dat ze niet allemaal de knapste waren.
Zelf heb ik weinig blunders. Drink dan ook niet zo vaak, en als ik drink, dan met mate.![]()
Wel kan ik als ik dronken ben ineens heel goed engels praten, terwijl er nuchter amper een woord uit m'n strot komt.
. Ik ben ook vlot in talen als ik wat alcohol op heb: Engels, Duits, ...maakt niet uit
3 an mij vrienden zijn ook ziek op het toilet beland in de loop van de nacht. Al bij al een super aond 
olafgek schreef:het topic is al een tijdje weggezakt dus laten we er weer neuw leven inblazen.
Ik heb gisteren met 4 vrienden mijn verjaardag gevierd bij mijn thuis. Er vloeide nogal wat long island ice tea. 1 vriendin heeft de hele avond lopen roepen hoe g**l ze wel niet was3 an mij vrienden zijn ook ziek op het toilet beland in de loop van de nacht. Al bij al een super aond
niet te drinken, maarja ik had al genoeg op. vervolgens s avonds thuis behoorlijk over mn nek gegaan en sochtends toen ik naar school moest weer, kan het nog steeds aanhoren van mn ouders, en ik lust echt geen wijn ofzo meer

In de categorie blond waren we niet de rest gevolgd, links af uit de club maar rechtsaf richting het strand gegaan
_Kelly schreef:Ik ging een tijdje geleden stappen met wat studiegenootjes en een hele goede vriend van mij (hij is homo) en we hebben op die avond allebei met dezelfde gast gezoend..
ElineS schreef:_Kelly schreef:Ik ging een tijdje geleden stappen met wat studiegenootjes en een hele goede vriend van mij (hij is homo) en we hebben op die avond allebei met dezelfde gast gezoend..
Ha, dat is mij ook al eens overkomen. Ga ook altijd op stap met een goede vriend die homo is.. En wel een keer gebeurd. Vond het wel grappig
2 homo's die allebei met me wilden zoenen. Daarna gingen ze vrolijk met elkaar verder, om vervolgens mij weer te zoenen.
. Het zijn wel vaak topavonden. De avonden waar de meeste nuchter zijn, zijn vaak niet die je jaren later blijft herrineren.