Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyKantje

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 09:56

Jeetje, je mag van geluk spreken dat het bij een boete gebleven is. Wel grappig dat hij was kwijtgeraakt haha

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 10:39

Ik denk dat het wel een spoor op het (eind)station was, iets minder gevaarlijk dan een 'normaal' spoor natuurlijk. En ja, super vaag, want wij zijn gewoon vanuit de trein met hele groep naar kroeg gelopen, hoe the fiets kan je dan ineens op het spoor belanden? Niemand heeft hem ook gewoon gezien, zo apart...

jwl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 05:31

Jongens k sta nu in de kroeg, heb een collega versierd! Ik heb nu al spijt :')

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 12:39

:+

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 20:53

Jwl, vertel verder... :))

jwl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:03

Ja aardig awkward verhaal ook.
een collegatje van mij had een relatie met een andere collega, woonde samen en die relatie ging dus stuk.
die jongen had een oogje op mij en ik dus totaal niet op hem.
maar hij gaat met zoon groepje om (tevens ook collega's) en ik kan goed met een van die jongens opschieten.
maar als ik eenmaal een bakkie op heb vind ik iedereen een stuk aardiger :') zo ook mijn foute gespierde tokkie collega.
ik weet niet hoe het kwam maar we hebben de hele avond staan praten en hoe meer de drankjes vloeiden hoe meer ik wel even wilde voelen aan die strakke buik.
van het een kwam het ander en voor ik het wist hebben we even gezellig 'gedanst' voor de neus van collega die een oogje op mij had.
nu moet ik dinsdag werken en dat gaat aardig ongemakkelijk worden :p
gelukkig heb ik mezelf nog genoeg in de hand gehouden en heb ik m niet uitgebreid staan aflebberen voor de ogen van al m'n collega's, maar werk kennende zal dit wel een fijne roddel worden ... :')

RomyS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:29

Leuk topic! :+

Afgelopen zomer was ik stappen met een vriendin. Er waren verschillende bekenden. Mijn vriendin zou een minuutje weg zijn om met een kennis van der te praten en daarna zouden we samen naar het toilet gaan. Zie ik ze van de achterkant praten met jongen. Zonder na te denken stapte ik op die jongen af. Nam ik hem aan zijn arm en zei ik doodleuk 'sorry maar je kan nu niet met mijn vriendin praten, ik breng ze wel terug'. Drie keer raden ... Mijn vriendin, waarvan ik dacht dat ze mijn vriendin was, was helemaal niet mijn vriendin. Beschaamd liep ik weg. Gelukkig kwam ik mijn vriendin onderweg naar het toilet tegen. :')

RomyS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:49

Elianna_ schreef:
MissCharlie schreef:
Ik ben nooit dronken geweest :D
Een vriendin van mij wel, op mn verjaardag :+ Ze sloot een weddenschap af dat ze tien jongens moest zoenen. en binnen een kwartier had ze er tien gehad...schaamde zich dood toen ze de dag ernaar weer die kroeg in was. Ze waren niet allemaal de knapste, die jongens :D

Ik zou me eerder schamen voor het feit dat je 10 jongens in een kwartier hebt gezoend, dan dat ze niet allemaal de knapste waren.

Zelf heb ik weinig blunders. Drink dan ook niet zo vaak, en als ik drink, dan met mate. :)
Wel kan ik als ik dronken ben ineens heel goed engels praten, terwijl er nuchter amper een woord uit m'n strot komt. :+

Komt bekend voor :+. Ik ben ook vlot in talen als ik wat alcohol op heb: Engels, Duits, ...maakt niet uit :')

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:10

het topic is al een tijdje weggezakt dus laten we er weer neuw leven inblazen.

Ik heb gisteren met 4 vrienden mijn verjaardag gevierd bij mijn thuis. Er vloeide nogal wat long island ice tea. 1 vriendin heeft de hele avond lopen roepen hoe g**l ze wel niet was :') 3 an mij vrienden zijn ook ziek op het toilet beland in de loop van de nacht. Al bij al een super aond

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 22:56

Een week of 7 terug ging ik op bezoek bij een vriendin van mij die in Duitsland studeert.
Ik ben een groot liefhebber van vodka en ik was dan ook ontzettend blij toen ik er achter kwam dat een kan (!!!) vodka redbull 10,- kostte.
Al met al een hele gezellige avond waar ik tegen iedereen in het frans/duits/nederlands/engels hele verhalen heb lopen vertellen over mijn leven en waarom de wienerschnitzels beter zijn in Duitsland. Helaas werd het me bij het laatste trapje toch echt te moeilijk om te luisteren, eten en lopen tegelijk dus dat resulteerde in gescheurde enkelbanden. Ik zag niet dat het laatste treetje zo laag was dus dat werd boem, midden in een plas voor de hele club. Heel tof.. :+
Ik heb 4 weken met krukken gelopen en 6 weken met een brace. -O-

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-14 12:30

olafgek schreef:
het topic is al een tijdje weggezakt dus laten we er weer neuw leven inblazen.

Ik heb gisteren met 4 vrienden mijn verjaardag gevierd bij mijn thuis. Er vloeide nogal wat long island ice tea. 1 vriendin heeft de hele avond lopen roepen hoe g**l ze wel niet was :') 3 an mij vrienden zijn ook ziek op het toilet beland in de loop van de nacht. Al bij al een super aond

Dat zijn de topavonden inderdaad hahha *\o/*

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 17:25

mmm heerlijk dit!

ik heb een keer iets teveel wijn gedronken waar mijn ouder bij waren, op een gegeven momenent was de witte wijn op dus dan maar aan de port :+ niet te drinken, maarja ik had al genoeg op. vervolgens s avonds thuis behoorlijk over mn nek gegaan en sochtends toen ik naar school moest weer, kan het nog steeds aanhoren van mn ouders, en ik lust echt geen wijn ofzo meer :+

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:12

Zo ik ben weer bijgelezen..

Tijd om weer even nieuw leven in dit toppic te blazen..
Ik mis de verdere verhalen!!!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:35

Nog een plas verhaal dan maar?? :j

Op vakantie met vriendinnen kwamen we rond een uur of negen thuis van het stappen. Vriendin ploft op bed en zegt: 'ik heb zo hard gedanst dat ik sport BH nodig had. Heb zoooo veel pijn aan mn tietjes.' een andere vriendin moest zo hard lachen... En zo hard... Dat ze op de vloer plaste :+

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 21:15

O zo ben ik op vakantie nog samen met een vrindinnetje 'verdwaald' in een stadje dat eigenlijk maar 2 straten had waar je moest wezen :+ In de categorie blond waren we niet de rest gevolgd, links af uit de club maar rechtsaf richting het strand gegaan :+

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 13:41

Ik ging een tijdje geleden stappen met wat studiegenootjes en een hele goede vriend van mij (hij is homo) en we hebben op die avond allebei met dezelfde gast gezoend.. :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 14:53

_Kelly schreef:
Ik ging een tijdje geleden stappen met wat studiegenootjes en een hele goede vriend van mij (hij is homo) en we hebben op die avond allebei met dezelfde gast gezoend.. :')

Outsh :x

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 15:36

Bij ons in het dorp is er elk jaar, in de laatste week van de zomervakantie, feestweek (met kermis, biertent, braderie etc.).
In de biertent staat meestal het hele dorp, maar soms heb je zoveel gedronken dat iedereen je aantikt en je begroet en dat je heel vrolijk terug begroet, maar dus niet eens weet wie het is aangezien de hoeveelheid alcohol in je lichaam..... :+

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 15:47

_Kelly schreef:

Ha, dat is mij ook al eens overkomen. Ga ook altijd op stap met een goede vriend die homo is.. En wel een keer gebeurd. Vond het wel grappig :P

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 11:31

ElineS schreef:
_Kelly schreef:

Ha, dat is mij ook al eens overkomen. Ga ook altijd op stap met een goede vriend die homo is.. En wel een keer gebeurd. Vond het wel grappig :P

Dat heb ik in Londen gehad :+ 2 homo's die allebei met me wilden zoenen. Daarna gingen ze vrolijk met elkaar verder, om vervolgens mij weer te zoenen.
Dussss _O-

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 13:38

Als ik flink gedronken heb dan zeg ik vaak dingen die net op het randje zijn. Later denk ik dan: Nooooooo. Maar op dat moment denk ik er niet over na. Dit heeft dan vooral te maken met jongens, zoenen en seks en er is dan altijd wel iemand die dat onthoudt. Heb dan echt geen blad voor mijn mond. En als ik gedronken heb en ik zie mijn scharrel van carnaval ga ik altijd naar hem terug. Ook al is het een eersteklas zak. Als je gedronken hebt dan is die zwak die je voor zo'n persoon blijft houden altijd net te groot.

En behalve niet super meer recht meer kunnen lopen/fietsen, overal dansen en flirten met alles wat los en vast staat valt het wel mee haha. Ben wel een paar keer zo zat geweest dat ik echt niet veel meer kon en nou, noooooit meer :') . Het zijn wel vaak topavonden. De avonden waar de meeste nuchter zijn, zijn vaak niet die je jaren later blijft herrineren.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 20:19

Niet mijn blooper, maar nogmaals het bewijs dat sommige mannen echt niet subtiel zijn of willen zijn.
Ben met een vriend mee geweest naar een familiefeest, had een zwart jurkje aan tot halverwege mijn bovenbeen en all-stars. Best netjes hoor...
Ik ben 2x over en weer gelopen door de zaal om drinken te halen aan de bar.
1ste keer: je zag hem al kijken en mij volgen met zijn ogen. Nou goed
2de keer: van hetzelfde
3de keer: hetzelfde maar nog opvallender
4de keer: liep ik voorbij en dacht draai me een keer om en ja hoor je zag hem gewoon naar mijn kont staren! Meeste mensen draaien hun ogen weg als je ze aankijkt maar neeh
En niks gegeneerd deed ie gewoon vrolijk verder :')

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-14 16:01

Ik ook nog eentje van afgelopen week,

Over je nek gaan op de WC in de macdonalds en dan aan de balie vragen "of je gratis een nieuwe hamburger krijgt want die andere ligt in de plee" en oprecht verontwaardigd te zijn als je die niet krijgt :')

Ik pak voortaan de mac op een ander pleintje in de stad gok ik zo..

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 01:04

Avond goed stappen,beld je oma om 7 uur s'ochtend met de vraag waar je bent. Ik had die avond toen ik nog redelijk nuchter was al het gevoel, had ik morgen vroeg niet iets?

De oma's van vriendin en mij zijn ook bevriend, en sinds we klein zijn gaan we al gezamelijk 1x per jaar aar de kerk.
En net de avond daarvoor besloten we om eens een nachtje door te gaan. We moesten mee naar de kerk, en de verplichtingen daarna, watwareen wij blij toen we de volgende avond 7 uur op bed lagen!

Oma die vond het later altijd een leuk onderwerp om grapjes over te maken.

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 06:03

Op het superbelangrijke gouden bruiloftsfeest van mijn grootouders, waar mijn rol was om de voorbeeldige kleindochter uit te hangen, zo erg dronken worden dat ik de avond eindigde op de trappen voor de feestzaal, op de grond, overgevend, leunend tegen de benen van m'n vader zodat ik niet plat op de grond terechtkwam. Met ergens een vaag besef dat dit écht niet het moment was om zo dronken te zijn, waardoor ik koppig bleef verkondigen dat ik alleen een beetje moe ben, en absoluut niet dronken. Je weet wel, lispelend en lallend.

Gelukkig waren de meeste mensen al naar huis, en zei pap alleen maar "zie je dat ik je onder tafel drink?" :')