Nou, van mij mag die regen nog wel ff wel wegblijven, t weiland is eindelijk weer een beetje droog
gohya
Geplaatst: 02-08-11 17:33
Veel regen komt er niet hoor morgen,niet zoals de afgelopen keer met die water overlast. Ik krijg een vermoeden dat er vanavond/vanacht al kans is op regen. De wind is ook iets toe genomen,wat wel heerlijk is.
Hier in het zuiden anders heerlijk zonnig! Ik kom net terug uit Zuid Frankrijk (Ardeche) en hier is het beter, zonniger en warmer!!!! Van mij mag er tot ver in september een warmtegolf komen, dan heb ik toch een beetje zomer gevoel Temperaruur vanmiddag 15:17: 28,6 graden
hè wat is het hier nog steeds superlekker weer. vandaag overdag even de 32 graden aangetikt, daarna zakte het weer naar een lekkere 29 a 30. ik wil zaterdag echt nie naar huis!!!
quartel
Geplaatst: 02-08-11 19:54
zo...effies een dagje naar een speeltuin geweest.....ben gesloopt. Het was zo warm.....Ik was nog te lamlendig om de ene voet voor de andere te zetten. Zo even een stukje wandelen met de hond en dan plof ik lekker op de bank Het was mooi weer maar ben heel de dag op zoek geweest naar een beetje schaduw.....en met mij honderden andere mensen Uiteindelijk mijn handoek op een top plekje gelegd en daar ben ik 2 uur gebleven
Van mij mag het vannacht weer lekker afkoelen hoor. Weet iemand toevallig hoeveel graden we hebben vannacht??