Lekker kinderachtig, net als hoe hij jou behandelt heeft!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nepnagels gaan er te makkelijk af 
Glow in the dark nagellak op zijn gezicht en in zijn haar smeren tijdens zijn slaap
En dan een bril maken rond zijn ogen enzo

Horsii_mine schreef:Oh en mijn ex die toen voor het eerst bij mij thuis kwam. Mijn vader: Waar kom je vandaan? Ex: Arnhem. Vader: ARNHEM?!!!![]()
Daar komt nog geen goeie hond vandaan! Ex: Euh... Zn oogjes trokken weg zn hersenpan in, hij wist niet waar hij moest kijken
En ik maar lachen

Ge-wel-dig!
op de bank toen hij kwam.
Nouja, na een aantal weken waren we aant praten enzo en hij vond uiteindelijk toch maar dat we teveel verschillen en dat we t maar niet meer moeten proberen samen. Oké nouja t zal wel..
Paarden en jaloezie... tja, waar halen ze t vandaan!

Pascal schreef:Ik lag op de bestuurder stoel en hij bovenop me..
Blijkbaar stond het contact nog een stukje aan want ik schoot met mijn voet tegen de hendel van de ruitenwissers aan..
Nou ruitenwissers op een droog raam geeft een kabaal van hier tot heb ik jou daar..
Meneer schrok zich een ongeluk en gilde ER KOMT IEMAND AAN MET EEN CONTAINER!!!!!
Zijn muis zakte meteen in elkaar en die avond is het er ook niet meer van gekomen, omdat ik hem niet kon aankijken zonder enorm in de lacht te schieten..
ik kom echt níet meer bij muahahaha 
daar was hij niet, woonkamer en keuken ook niet. badkamer ook niet maar het rook er niet erg fris.. laatste optie was de salon (schoonheidssalon) vind ik hem slapend in de behandelstoel!
op dat moment komt mn vriendin er aan lopen met tranen van het lachen. Bleek dat hij naar haar kamer was gegaan, alles van de andere helft van het bed er netjes af had gehaald en de dekens al aan de kant had gedaan (bij haar dus) waarop zij wakker werd en zich dood schrok
toen ze hem vroeg wat de bedoeling was had hij als een klein jongetje met gekruiste benen staan hupsen 'ik moet plassen'
zij heeft hem toen naar de wc gestuurd maar hoorde 10 min later nog niks en is dus maar even komen checken.