Dat ik supergoede argumenten had tijdens het debat op school, en ik iedereen vet gedissed heb Goede proefexamens gemaakt en het gezellig was op school.
Ik werd blij van het feit dat ik vandaag een heel rustige dag had ipv ren en vliegdag zoals de laatste tijd. Heerlijk niks gedaan, af en toe wat was wegdraaien, eten klaarmaken..
calypsoo
Geplaatst: 15-12-10 20:00
nou, niet werd maar wordt. Dat gtst zo weer begint!
Clairee
Geplaatst: 15-12-10 20:33
Loop ik een beetje op het net te surfen naar een leuk programma om terug te kijken klik ik op sbs6...
ik kreeg eindelijk mijn brief over welke dagen ik zou gaan werken bij mijn nieuwe werk dindag,woensdag en vrijdag tot 4 juli en dan woensdag,donderdag en vrijdag heerlijk eindelijk vaste dagen! meer uren , minder dagen .
Steentje
Geplaatst: 15-12-10 23:12
Van mijn goede cijfer dat ik heb behaald voor Calculatie. En niet te vergeten.. Van het spontane, lieve telefoontje van mijn vriend om me eventjes te vertellen hoe fijn hij het gisteravond en vannacht vond met mij.
SpikkelFire
Geplaatst: 15-12-10 23:15
Clairee schreef:
Loop ik een beetje op het net te surfen naar een leuk programma om terug te kijken klik ik op sbs6...
Tienermoeders, met VirgiNIE
Hoe toepasselijk! Moest heeeeel hard lachen
Dat zag ik ook van de week.. Zei al tegen mezelf dat ze dat niet echt meer was.
lisa_pluisje
Geplaatst: 15-12-10 23:19
Van mijn bakfiets die ik verkocht heb (je trapt je een breuk) en de matrassen die ik morgen van dat geld ga halen en van mijn schattig babietje waar ik elke dag van geniet.
Dat ik vandaag voor de 1ste keer op de merrie van mijn vriendin gestapt ben. Ze stond 6 maand op stal door een kniebreuk. Het zag er heel slecht uit maar toch doorgegaan en vandaag voor de eerste keer erop. Ik ging erop omdat mijn vriendin niet zo'n vaste zit heeft en altijd slecht valt, maar ze was eigenlijk heel braaf!!