Hij wil er een eind aan maken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 01:35

Als ik iemand een goed 2011 toewens, zijn jullie het wel!! Dus bij deze!! Ik hoop dat 2011 een goed jaar voor jullie mag worden, met een verder stijgende lijn!

Anoniem

Re: Hij wil er een eind aan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 01:39

Een heel mooi 2011 voor jullie!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 01:47

Op een mooi 2011 voor jullie, dat er na deze donkere dagen maar snel weer lichte dagen in het leven mogen komen :)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 03:32

Ik hoop dat 2011 jullie jaar wordt! Ik ga voor jullie duimen +:)+

vaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 04:01

ik hoop dat het in 2011 beter gaat!!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 11:15

Lasorda, man en zoontje..... de allerbeste wensen voor 2011. Jullie verdienen ècht het allerbeste. :j

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 12:06

Ook van hieruit voor jullie de aller, aller, allerbeste wensen die je je maar wensen kan!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 12:57

Ik hoop dat 2011 een spetterend jaar voor jullie alle 3 wordt.

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 13:05

Idem! Veel geluk toegewenst!

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 15:10

2011 wordt jullie jaar!

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 15:39

veel geluk toegewentst en dat 2011 jullie jaar maar mag zijn.. !!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 20:56

Al een paar keer zag ik het topic in de lijst op de voorpagina maar had het nooit aangeklikt, tot vanmiddag.
Ik ben net klaar met lezen van al jouw berichten en een groot deel van de rest en ik ben zwaar onder de indruk!
Wat een ontzettend sterke vrouw ben jij, wat heb ik een bewondering voor jou zeg!! Zo onvoorwaardelijk voor je vent klaar staan, ogenschijnlijk zonder 1 enkel onvertogen woord (al zal die er diep van binnen vast wel eens geweest zijn) de schouders er onder. De positieve houding die jij uit straalt en de energie om 'gewoon' maar door te blijven gaan en er zelfs begrip voor kunnen opbrengen én uitspreken mocht hij toch echt daad bij woord voegen. Het heeft me echt geraakt.

En jouw man... ik vind het zo geweldig dat hij jou op de hoogte heeft gebracht van zijn gevoelens en angsten. Hoe vaak hoor en lees je niet dat iemand er uit stapt en een partner of familie vol vragen achter laat, niet wetende dat het zo erg was. Hij heeft de kaarten open op tafel gegooid en is ondanks dat het voor hem niet meer hoefde de strijd - opnieuw - aangegaan, samen met jou. En hoe bijzonder is dat 'samen'! Hoeveel mannen vinden niet dat ze hun problemen zelf moeten oplossen, of gaan zich juist vervreemden van hun partner bij problemen... Dat jouw man jou toelaat in dit stuk vind ik bijzonder en getuigt volgens mij van de bijzonder sterke band die jullie kennelijk hebben. Hoe diep hij ook zat, kennelijk was zijn liefde voor jou groot genoeg waardoor hij zelfs dit zware stuk met jou kon delen, jouw steun en hulp te vragen én te accepteren. Dat zegt iets over hem en dat zegt iets over jullie relatie.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor het komende jaar. Het eind zal nog lang niet in zicht zijn en er zullen best nog wat ups en downs komen, maar het feit dat jij weer wat kunt gaan werken en je man weer dingen met je zoontje (wat een heerlijk vertederende verhalen heb ik over hem gelezen, wat hebben jullie een mooi mensje op de wereld gezet samen) wil ondernemen stemt positief. Ik hoop dat dat ook voor jouw man gaat gelden en dat hij weer van dit soort kleine dingetjes kan gaan genieten en daar zijn zonnestraaltjes door donkere wolken weer uit weet te halen.

Afbeelding

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 20:59

al een aantal keer gereageerd en daarna vooral een meelezer. Vanuit hier wil ik jullie toch het allerbeste wensen voor 2011 het gaat zo te horen de goede kant op! hou vol!

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 21:11

Francis schreef:
Al een paar keer zag ik het topic in de lijst op de voorpagina maar had het nooit aangeklikt, tot vanmiddag.
Ik ben net klaar met lezen van al jouw berichten en een groot deel van de rest en ik ben zwaar onder de indruk!
Wat een ontzettend sterke vrouw ben jij, wat heb ik een bewondering voor jou zeg!! Zo onvoorwaardelijk voor je vent klaar staan, ogenschijnlijk zonder 1 enkel onvertogen woord (al zal die er diep van binnen vast wel eens geweest zijn) de schouders er onder. De positieve houding die jij uit straalt en de energie om 'gewoon' maar door te blijven gaan en er zelfs begrip voor kunnen opbrengen én uitspreken mocht hij toch echt daad bij woord voegen. Het heeft me echt geraakt.

En jouw man... ik vind het zo geweldig dat hij jou op de hoogte heeft gebracht van zijn gevoelens en angsten. Hoe vaak hoor en lees je niet dat iemand er uit stapt en een partner of familie vol vragen achter laat, niet wetende dat het zo erg was. Hij heeft de kaarten open op tafel gegooid en is ondanks dat het voor hem niet meer hoefde de strijd - opnieuw - aangegaan, samen met jou. En hoe bijzonder is dat 'samen'! Hoeveel mannen vinden niet dat ze hun problemen zelf moeten oplossen, of gaan zich juist vervreemden van hun partner bij problemen... Dat jouw man jou toelaat in dit stuk vind ik bijzonder en getuigt volgens mij van de bijzonder sterke band die jullie kennelijk hebben. Hoe diep hij ook zat, kennelijk was zijn liefde voor jou groot genoeg waardoor hij zelfs dit zware stuk met jou kon delen, jouw steun en hulp te vragen én te accepteren. Dat zegt iets over hem en dat zegt iets over jullie relatie.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor het komende jaar. Het eind zal nog lang niet in zicht zijn en er zullen best nog wat ups en downs komen, maar het feit dat jij weer wat kunt gaan werken en je man weer dingen met je zoontje (wat een heerlijk vertederende verhalen heb ik over hem gelezen, wat hebben jullie een mooi mensje op de wereld gezet samen) wil ondernemen stemt positief. Ik hoop dat dat ook voor jouw man gaat gelden en dat hij weer van dit soort kleine dingetjes kan gaan genieten en daar zijn zonnestraaltjes door donkere wolken weer uit weet te halen.

Amen! +:)+

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 23:21

Ik hoop dat het voor jullie een heel gelukkig 2011 gaat worden!!!!

Quinc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 00:10

Wow, das een heftig verhaal. Ik wens je heel erg veel sterkte. Krijg er gewoon helemaal de kriebels van! Echt heel erg sterkte

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 20:41

Wat fijn, een 4.5! *\o/* *\o/*
Al hartstikke fijn.

Nu op naar 2011. Dat het een mooi jaar met veel ups mag worden voor jullie.

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 22:37

Hihi, zoon kreeg gisteren van oma een koektrommel van Pickwick.
Is lastig hoor om al die moeilijke woorden uit elkaar te houden....
En zo zaten we vanochtend met z'n drietjes op zijn verkeerskleed op de grond
in de woonkamer te picknicken met snoepkikkertjes uit zijn picknick trommel
onder het genot van een pakje chocomelk. Droppie.

Nu weer het beruchte stapje terug; score tussen een 3 en 4.
Of zoals hij zelf op z'n hyves pagina zette; IEDERE TEGENSLAG IS EEN VOORZET TOT HERSTEL.
En zo is het!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 22:46

Wat knap zeg, hoe ondanks een slechte dag hij toch het positieve weet te zien. Wat een knappe man heb je toch maar! En knap hoe ook jij je er maar doorheen blijft slaan. Wanneer staat je volgende uurtjes werken gepland? Ben je al weer beter?
Een stapje terug is ook niet zo verwonderlijk inderdaad na die stijgende lijn. En dan ook nog de feestdagen achter de rug. Dat vraagt (onbewust) ook wel veel.
En wat een heerlijk zoontje hebben jullie zeg, als ik al die verhalen over 'm zo lees. :+: Zet 'm op, jullie allemaal. Ik duim voor jullie en ik wens jullie een prachtig en heel erg positief 2011 toe.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 22:49

Weet je wat ik ontzettend goed vind? Dat hij zoiets zelf op zijn pagina zet. Geeft toch wel aan dat hij er wel echt voor gaat :)

Keep it up, jullie komen er wel samen :)

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 22:55

Al vanaf het begin van dit topic lees ik hier mee. Er valt dan ook niet in woorden uit te drukken hoe ontzettend veel respect ik heb gekregen voor jouw man, maar ook zeker voor jou! Ik kon het nu ook niet meer laten om geen reactie te plaatsen.

Knap hoe jij je man hebt gemotiveerd om aan de AD te gaan, en naar de psych. Knap dat je maar door blijft zetten, en ook dat hij maar door blijft zetten. Dat hij nu iedere tegenslag als een voortzet tot herstel ziet, dat had je een aantal weken geleden volgens mij nog niet kunnen denken?

Jullie zoontje is ook echt een kanjer. Heerlijke verhalen over hem, en onbewust geweldige acties voor je man en jou.
Ik wil jullie heel veel sterkte en geluk toewensen voor 2011!

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:55

Ook ik vind het wel positief hoor Lasorda, dat je man het op zijn Hyves pagina zet!
Hij raakt dus niet zwaar depri als hij even een terugval(letje) heeft, maar weet het goed te relativeren!!
Toppie! Het bolleke lijkt het weer een beetje op een rijtje te krijgen!?!!

En jullie zoontje? Geweldig!! Super zoiets!!

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:22

Ik wens jullie een fantastisch 2011 met veel geluk en vooral veel gezondheid. Dat het zonnetje dit jaar weer voor jullie mag gaan schijnen!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:48

Van mij ook een gelukkig, gezond en goed 2011 gewenst! Dat is jullie gegund :)

Wat hij op zijn hyves heeft gezet is wel waar! Goed dat hij dat nu zelf ook allemaal ziet :)
Jullie zoontje is een schatje <3

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 12:29

Ten eerste een heel gelukkig en gezond 2011!!!!
Jullie komen er wel. Als ik zo telkens je update lees, dan wordt het alleen maar beter.
Oke nu misschien een klein stapje terug, maar goed, een klein stapje terug en een grote stap vooruit!
Heb diep respect voor jullie. Jullie gaan er zo goed mee om. Je man zet het op hyves, jij zet het op
bokt, petje af hoor!
Ik merk wel dat Bokt een heerlijke uitlaatklep kan zijn voor als het even niet lekker gaat.
En al die mensen die dan met je meeleven, echt kippenvel hoor!

Jullie komen er wel! :(:)