Jeetje ik ben vandaag langs de primark in hoofddorp gelopen, maar wat een drukte Het was echt niet normaal, er stond me toch een rij om alleen al die winkel intekomen!! Nou ik ga wel wanneer het wat rustiger is
Ik denk dat ik binnenkort ook weer ga, want moet ook nieuwe nep uggs halen. Die lage waren de vorige keer dat ik er was (een maand geleden ongeveer) 6 euro en de hoge 9 euro. Kost geen drol
iemand vandaag er heen of misschien al geweest? Ik wil morgen (vrije dag) maar heb niet zo'n zin om een uur buiten in de rij te staan. Maandje geleden was ik in Rotterdam en toen was het ook mega druk maar denk half uurtje in de rij gestaan om te betalen. Dat ging redelijk snel eigenlijk...
Ik ga zaterdagochtend naar de primark. Zou eigenlijk gewoon gezellig met me ouders gaan shoppen in Hoofddorp, nou nu de primark er toch is neem ik daar gelijk een kijkje.
Ik was er vandaag rond half 2 en kon gelijk door lopen naar de kassa, in de winkel was het wel druk maar je kon nog gewoon lopen dus ging eigenlijk wel prima! Super leuke muts gekocht met bont, een tasje en een leuke armband met bedeltjes. Ben weer happy. Zocht ook nog een leuke jas maar kon die zo gauw niet vinden...
Ik ga morgenavond, maar mams was er vanmiddag al en heeft dit meegenomen
_Karlijn
Geplaatst: 25-11-10 21:27
Die panty van de Primark heb ik vandaag aan
Dapper van de mensen die naar Hoofddorp zijn gegaan gisteren, ik hoorde dat het inderdaad bizar druk was..
amigootje
Geplaatst: 25-11-10 21:39
Las in de krant dat er al uren voordat de winkel open zou gaan er dikke rijen stonden, tussen door hebben ze de winkel moeten sluiten vanwege de drukte, er stonden ambulance klaar voordat het mis zou gaan
Appeltje00
Geplaatst: 25-11-10 21:43
even wat foto's van de rij in hoofddorp (van hyves afgehaald)
edit; dus niet zelf gemaakt maar van de primark hyves
Zidore
Geplaatst: 25-11-10 22:15
jeetje wat een gekkenhuis!!!! die handschoenen heb ik ook!! en dat broekje
Oooh het was alleen tijdens de opening, dat scheelt alweer... hopen maar dat niet ieder weekend de rij er zo uitziet Dan zal je mij er in ieder geval niet vinden..
Moet je eens op Youtube kijken, ik zou knetter worden Word al helemaal kriegel van die filmpjes, gaat nog wat worden morgenavond... Koopavond. Hellup .