Ik werd net wakker en ik dacht eigenlijk dat het gewoon rotweer was, omdat m'n gordijnen de hele tijd aan het klapperen waren. Toen ik m'n gordijnen open had gedaan zag ik dat het eigenlijk hartstikke mooi weer is. Ik was van plan naar het strand als het mooi weer zou zijn, maar ik moet nog veel te veel doen, dus dat zit er niet in
hmm dat gerommel vanuit Utrecht komt zo te zien deze kant op (Huizen) .. Het is er rond 4 uur, was ik dan net van plan naar mn paard te gaan omdat ik eerder niet red Schijt.. Ik moet op de scooter namelijk..
Gisteravond zijn we nog met z'n allen buiten wezen zitten, en naar boven zitten kijken waar de flitsen vandaan kwamen..
En uiteindelijk zaten we in een plensbui, en volgens mn broer gingen we pas naar binnen als de jongste kat naar binnen was gerend.. [Dat beest is bang voor regen!]
Hier best grote regendruppels, ze kwamen zo uit het niks. Al mijn spullen lagen buiten, want ik had wedstrijd gehad vanmorgen, de was hing buiten en alle ramen stonden open. Ik heb supersnel alles binnen gehaald en dicht gedaan!
CouCou
Geplaatst: 11-07-10 14:05
Ik dacht, laat ik even op deze topic kijken wat het weer gaat doen vandaag. Ben hier nog nooit geweest, dus kom zo binnenvallen
Ben nu aan het werk, maar wat ik kan zien, betrekt het hier. Zit nu in Rotjeknor
Maar als ik jullie berichtjes zo lees, houden we het niet droog en gaan we mogelijk weer met zijn alle op de foto?!