Ik neem morgen wel mijn instructrice mee, had ik ook bij mijn TTT en dat was echt fijn, kan ze een beetje praten met de examinator en dan kan ik me concentreren op het rijden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mowoah schreef:Ik heb ook VekaBest gehad, wel eentje van na 2007 want in 2007 zijn er nog dingen veranderd betreffend alcoholpercentage enzo!
Ik neem morgen wel mijn instructrice mee, had ik ook bij mijn TTT en dat was echt fijn, kan ze een beetje praten met de examinator en dan kan ik me concentreren op het rijden.
Ti_Amo schreef:Nounou, ik ben al de hele nacht op, moet dalijk om 08:00 afrijden voor de 2e keer.
Als ik nu zou zakken betekend dat eerst bevallen en theorie opnieuw halen, want die verloopt binnekort!
Dat zou dus echt balen zijn.
Ik sta stijf van de stress en kan dus echt niet slapen, ook is mijn vader vandaag jarig dus als ik slaag is het dubbel feest!
Duimen jullie voor me
Nog meer mensen die af moeten rijden vandaag?
x_Marr schreef:astriidj schreef:Mijn instructeur gaat standaard niet mee, of je zou t perse moeten willenWordt je dr op het examen eigenlijk op afgestraft als je te hard rijd?
Wat denk je zelf?Te hard rijden is een overtreding in het verkeer dus ik neem aan dat je er dan ook op af gestraft wordt aangezien het ongelukken kan veroorzaken