Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 11:02

Loose schreef:
ik had gister een man aan de kassa. :') hij was niet helemaal 100% harry :D , en hij deed de hele tijd alsof ie me iets aangaf en dan trok die het weer snel weg enzo. :') en als er iets op de band maar me toekwam en ik wilde het pakken zette ie er snel iets anders op. _O-
en toen had ie afgerekend (na eerst het geld ook weer weg te trekken enzo :+ ), en toen liep er een zwerver langs en toen deed ie alsof ie zn portemonnee naar die zwerver wilde gooien. :')

Huhhhhhhhhhhh? Wilde die leuk doen ofzo?

TwinQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:07

Die zat vast niet helemaal 100% :(:)
Ik had gister twee klanten, die er serieus meer dan 5 minuten over deden om de goede koffie-pads uit te zoeken.
Dat ging zo:
'Juffrouw, is deze ook voor deze?' (Met een pak Jumbo-koffie pads en een pak van Senseo in haar hand.)
Ik: 'Sorry mevrouw, wat bedoelt u precies?'
'Nou, kan dit ook daarin?' (Wijzend op het Senseo-logo)
Ik snapte hem toen wel :)* , dus ik zei dat dat kon.
Zegt die vrouw: maar welke is dan het lekkerste? :')

TwinQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:10

Ik had ook een keer een klein meisje, die vroeg of wij ook wc's hadden... Ik had even een domme bui,dus ik zeg: 'Uhm, nou we hebben geen wc's, wel wc papier, wc eend etc.....'
Maar dat bedoelde ze niet :')
Later kwam ik er in een vlaag van helderheid achter, dat ze misschien wel gewoon even de wc wilde gebruiken :D

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 16:14

De winkel is nu 1.5 week open. Echt heel rare opmerkingen nog niet gehad.
Het valt mij alleen op dat de kinders tegenwoordig maar snoep pakken en het gewoon al opvreten en dat ma/palief het allemaal wel goed vind.
Voorbeeld: Jongetje komt binnen,grist een lolly. Maakt hem open en begint er al aan. Vader staat bij de kassa;ziet dat hij een lolly heeft en legt spullen op de toonbank. Sla alles aan en wacht. Vader kijkt mij aan :? Ja en die lolly ook nog zei ik. Oja :Z en dan tegen kind zeggen die moeten we ook nog betalen.
Als ik niks had gezegd was er dus een lolly gejat. :(

Andere kind pakt surprise-ei en vreet het al op. Krijgt nog een zak chips erbij;welja ook nog een lolly. En als toetje een softijsje van de friettent 2 deuren verder. Het kind jengelt en het krijgt.

En dan nog zeggen Ja jullie zetten het er wel voor weg; zo op kinderhoogte. Dus dan is het niet gek dat ze het al pakken :roll: .

Dat hoefde ik toch niet te proberen toen ik klein was ~~}> . Mijn toekomstige kinderen hoeven dit ook niet te proberen,dat weet ik nu al.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 21:49

Pff vandaag was een raar dagje xD
Werk bij de Jumbo achter de kassa :P

xD zat een rare vieze man tegen me te vertellen waarom ie bij mij aan de kassa ging en niet bij de anderen :+ heb maar een heel klein deel ervan verstaan, verstond iets over dat ik niet met een dwijl op mn kop zat ofzow }:0 en toen ik klaar was met zn boodschappen vroeg ie of ie vanavond over me mocht dromen, hahahah omg ik moest me echt inhouden :') Ik zei gewoon Nee! _O- toen was ie beledigd en vond ie me bijdehand :P Nou mag ie best vinden :')
Hij had zown vieze fliebel aan zn oog hangen :\ en hij hing bijna over me heen..

En er waren weer 2 mannen die hele gesprekken tegen hunzelf hadden xD 1 had nieteens iets te kopen, liep gewoon door de winkel en ook al-tegen-zichzelf- pratend langs de kassa's weer naar buiten :P Die spoorde ook niet hoor...
De ander had erg veel moeite met praten....was ook niet helemaal 100%

En een man die geen Nederlands en geen Engels sprak/verstond, had een krat bier, en die vroeg telkens met een flesje bier uit de krat in zn hand, en wijzend daarnaartoe: Possible?? Possible?? (hij sprak het uit als possieblu? zegmaar xD) We begrepen er geen hout van, ook de andere klanten die achter em stonden niet xD En hij bleef maar vragen en wijzen.... en met handen en voeten proberen uit te leggen wat ie bedoelde ,maar iedere keer kwam ie weer uit op : possible?? :') te grappig.
Andere klant achter em was em ook zat, en zei gewoon No, not possible! Maar toen snapte ie het nogsteeds niet...
Uiteindelijk heeft ie de krat bier terug gebracht en 2 sixpacks bier gehaald xD

Moest ook vandaag bijna 3 kwart van de klanten het nieuwe pinsysteem uit gaan leggen (is al 4 weken ofzowiets ofzo, maargoed), of ze stopten hun pinpas er meteen in terwijl ik nog heel veel producten moest scannen, dan gaat ie dus piepen, en moeten we weer wachten tot ie hersteld is. En sommigen haalden hun pinpas er meteen uit, maar dan werkt het ook niet, of ze haalden em voordat ie aangaf dat er betaald was er al uit, en heel erg veel waren groenten vergeten te wegen....

V_lalala

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 21:58

Wie hadden er gister trouwens nog meer last van de landelijke pinstoring ?

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:01

V_lalala schreef:

wij...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:05

Geen idee eigenlijk.... ik werkte vanaf 5 uur , en toen was er niets mis :P

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:07

eht waas volgensmij voor 5uur

V_lalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:09

Momo2 schreef:
V_lalala schreef:

wij...

Wat kunne klanten dan geergert doen he.

had een klant die zij O, kan ik niet pinnen nou dit is mijn laatste contant geld dus dan zet ik het wel terug.
ik dacht bij me zelf wat doe je moeilijk dat wat je anders nu gepint had kun je ook zo weer uit de pinautomaat uit de muur halen ?

na toe maar dan niet :P

en zo volgenden die middag nog vele klanten, Lang leve pinautomaten :Y)

V_lalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:10

Momo2 schreef:
eht waas volgensmij voor 5uur

ja begon toen ik net met pauze klaar was rond kwart voor 1 of zoiets ?

weet alleen niet meer wanneer de storing verholpen was.

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:29

V_lalala schreef:

Wij niet... alleen de buren wel! en andere winkels van ons ook... heef tot een uur of 3 geduurd geloof ik....

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:31

ja 2 tot 3uur

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:46

Ik werk bij een ICT Consultancy bedrijf, maar mijn baas heeft nog een bedrijf in loungetafels met gasbrander erin....
Hartstikke leuk natuurlijk, maar er zitten heel veel bedrijven op te azen, dus ik wordt regelmatig gebeld door Yoko-Boko vrouwtjes die totaal geen fatsoenlijk engels spreken, maar gewoon een blaadje met een aantal zinnen erop hebben staan die ze op moeten dreunen:

Ik: 'Goedemiddag, Bedrijfsnaam en naam'
Zij: 'Can i speak to one of your managooorrss...'
Ik: 'Sure, could you tell me which company and who's calling'
Zij: 'Noooo, nooo.... one of your managoooorss'
Ik: 'Sure, but your companyname is?'
Zij: 'From Guadaloop...' ( ofzo? :? )
Ik: 'Okay, so for which company are you calling? :o'
Zij: 'Can I speak to one of your managers please...'
Ik: 'For which one of the companies are you calling? We have several companies here....'
Zij: ( Zwaar articulerend ) 'No! One...of.... your... Managooorssss.... Please...'
Ik: ( zwaar articulerend terug) 'Are... you .... speaking... English...? Which Company....?
Zij: 'One of your managers...!'
Ik: ' You obviously don't speak English, i'm going to end this conversation, cause you don't understand any word of what I'm saying right now. So please don't call again... We are not interested in anything...
Zij: 'Yes, I understand... one of your managers now?'

Jullie begrijpen dat ik geen geduld meer overhad en dat ik er klaar mee was :o
Het volgende geluid was : 'Tuut Tuut Tuut...' :roll:

Gizsmootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:47

Wij ook. Dan kom je er pas achter hoe je op die apparaten vertrouwd. En ook verscheidene mensen die haast in paniek raken omdat ze niet kunnen pinnen, terwijl er een pinautomaat bij ons naast de deur zit. En die werkte wel gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:55

Ik kreeg vandaag een moeder met een kind van rond de 7/8 aan de kassa. Ik was alles aan het scannen, vraagt dat kind bloed serieus;
Waarom mogen we dat niet gratis mee krijgen?
-Nou dat zou mijn baas niet zo leuk vinden
Ja maar voor een keer maakt toch niet uit, wie heeft er nou last van?
Moeder; Ja dat meisje wilt graag haar baan houden
Ja maar voor 1 keer? ik wed dat jullie dan heel veeuuul klanten krijgen als jullie dat doen!!!
-Eehh ja maar we moeten ook winst maken :+
Ja maar dat maakt niet uit, klanten zijn belangrijker!!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 00:53

Hahaha, wat een vage mensen weer allemaal :P

Vandaag echt een super vervelende man. Hij heeft in totaal 9 jenevertjes op en dan bij elk jenevertje een biertje... Nou goed, hij was op het begin al niet erg leuk, maar later begon hij echt te roepen: HALLO! JA HALLO JIJ DAAR! GA JIJ DIT GLAS NOG IS BIJVULLEN?
Zo ging het dus steeds door. Op een gegeven moment ging hij naar huis (die hele tafel dus) en ik wilde op het moment dat die tafel naar beneden kwam net naar boven gaan met een dienblad met koffie, voor een andere tafel.
Een vrouw ging voor mij aan de kant, zodat ik er langs kon. Ging die man de trap voor mij blokkeren! Hij bleef gewoon zo staan van: Jij mag er niet langs!
En dan moet je vriendelijk blijven hè....

TwinQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 09:25

Jemig, wat een types allemaal! Ik had gister een eng ventje die overduidelijk dronken was. Hij kwam naast me staan terwijl ik aan het vakkenvullen was (werk bij de Jumbo) en hij zei iets van:'mooi meisje', nadat hij me een paar seconden aan had staan staren. Ik vroeg of hij misschien weg wilde gaan, maar toen zei hij dat hij niet wist waar het bier lag >;)
dus ik breng hem naar het bier, terwijl hij aan een stuk door banketstaaf over dat ik zo onbeleefd was.. En zelfs toen ie zijn bier had gepakt wilde hij niet weggaan, dus heeft een collega de bewaking maar geroepen.. Zucht, sommige mensen!

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 12:39

Gister wou een man graag de resten van het lopend buffet meenemen, echt op zo'n toon alsof het vanzelfsprekend was. Inmiddels was alles koud, maar voor 20,- hebben we alles opgewarmd en in plastic bakken gegooid. Eet smakelijk :')

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 19:03

1234 schreef:
Pff vandaag was een raar dagje xD
Werk bij de Jumbo achter de kassa :P

xD zat een rare vieze man tegen me te vertellen waarom ie bij mij aan de kassa ging en niet bij de anderen :+ heb maar een heel klein deel ervan verstaan, verstond iets over dat ik niet met een dwijl op mn kop zat ofzow }:0 en toen ik klaar was met zn boodschappen vroeg ie of ie vanavond over me mocht dromen, hahahah omg ik moest me echt inhouden :') Ik zei gewoon Nee! _O- toen was ie beledigd en vond ie me bijdehand :P Nou mag ie best vinden :')
Hij had zown vieze fliebel aan zn oog hangen :\ en hij hing bijna over me heen..

En er waren weer 2 mannen die hele gesprekken tegen hunzelf hadden xD 1 had nieteens iets te kopen, liep gewoon door de winkel en ook al-tegen-zichzelf- pratend langs de kassa's weer naar buiten :P Die spoorde ook niet hoor...
De ander had erg veel moeite met praten....was ook niet helemaal 100%

En een man die geen Nederlands en geen Engels sprak/verstond, had een krat bier, en die vroeg telkens met een flesje bier uit de krat in zn hand, en wijzend daarnaartoe: Possible?? Possible?? (hij sprak het uit als possieblu? zegmaar xD) We begrepen er geen hout van, ook de andere klanten die achter em stonden niet xD En hij bleef maar vragen en wijzen.... en met handen en voeten proberen uit te leggen wat ie bedoelde ,maar iedere keer kwam ie weer uit op : possible?? :') te grappig.
Andere klant achter em was em ook zat, en zei gewoon No, not possible! Maar toen snapte ie het nogsteeds niet...
Uiteindelijk heeft ie de krat bier terug gebracht en 2 sixpacks bier gehaald xD

Moest ook vandaag bijna 3 kwart van de klanten het nieuwe pinsysteem uit gaan leggen (is al 4 weken ofzowiets ofzo, maargoed), of ze stopten hun pinpas er meteen in terwijl ik nog heel veel producten moest scannen, dan gaat ie dus piepen, en moeten we weer wachten tot ie hersteld is. En sommigen haalden hun pinpas er meteen uit, maar dan werkt het ook niet, of ze haalden em voordat ie aangaf dat er betaald was er al uit, en heel erg veel waren groenten vergeten te wegen....

Disposable?
M.a.w. wegwerp?
;)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 19:49

Dat wat hij zei leek niet op Disposable :')
En hij zat te wijzen naar de krat enzo, mja we snapten er niets van :P Want telkens als we een mogelijkheid van wat ie misschien zou bedoelen, uitlegde, dan snapte ie het niet, want hij verstond bijna niets :+
Dachten eerst dat ie alleen het flesje wilde of alle flesjes zonder krat ,maar dat wilde die ook niet :P
maargoed....

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 21:18

Vanavond waren we aan het afsluiten, deuren al op slot, toen er een vrouw op de deuren begon te bonken. Deur open, verteld dat we al gesloten waren, het spijt mij reuze etc.
Is de keuken dan ook al dicht? Ja.
Ja maar, ook geen frituurtje meer? Nee.
Ook geen gebakje meer? Nee.
Oh maar ik had nou net zo'n zin in gebak!
En ook geen drankje meer? Neeheee.
Oh maar ik had nou net zo'n zin in koffie!

Ging ze weg, klopte ze na 10 min weer op de deur. Deur weer open, sorry mevrouw, we zijn nog steeds gesloten. Vertelde ze dat ze naar de wc moest, dat mocht uiteraard. Laat ik haar binnen, zegt ze ineens; "Ha! Nu ben ik tóch binnen gekomen. Mag ik een koffie met appelgebak?"

Echt, alsof we niet meer gesloten zijn als ze zich met een smoes naar binnen werkt :')

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 21:21

Bah dat doen ze bij ons ook ontzettend vaak :j ergelijk gewoon..
Dan zijn we het geld al aan het tellen en dan kloppen ze op de deur van ''Het geld ligt er nog, dan kan mijn geld er ook nog wel bij ;) ik weet toch al wat ik wil" en dan kwaad worden als we onze shouders ophalen en duidelijk maken dat het niet meer open mag (wat ook echt niet mag, aangezien we al het geld al op de toonbank hebben)

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 21:37

Ik werk bij de mac, en een paar gasten vandaag vroegen of er ook iets van een oorkonde bestond voor als je voor het eerst door de drive ging. Nee, dat hebben we niet, maar ik wilde wel een foto maken. Dus die mensen camera pakken en ik heb een foto van ze gemaakt haha :D

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 21:45

Leuk idee Margooo , goed op ingespeeld :D