Pff vandaag was een raar dagje xD
Werk bij de Jumbo achter de kassa

xD zat een rare vieze man tegen me te vertellen waarom ie bij mij aan de kassa ging en niet bij de anderen

heb maar een heel klein deel ervan verstaan, verstond iets over dat ik niet met een dwijl op mn kop zat ofzow

en toen ik klaar was met zn boodschappen vroeg ie of ie vanavond over me mocht dromen, hahahah omg ik moest me echt inhouden

Ik zei gewoon Nee!

toen was ie beledigd en vond ie me bijdehand

Nou mag ie best vinden
Hij had zown vieze fliebel aan zn oog hangen

en hij hing bijna over me heen..
En er waren weer 2 mannen die hele gesprekken tegen hunzelf hadden xD 1 had nieteens iets te kopen, liep gewoon door de winkel en ook al-tegen-zichzelf- pratend langs de kassa's weer naar buiten

Die spoorde ook niet hoor...
De ander had erg veel moeite met praten....was ook niet helemaal 100%
En een man die geen Nederlands en geen Engels sprak/verstond, had een krat bier, en die vroeg telkens met een flesje bier uit de krat in zn hand, en wijzend daarnaartoe:
Possible?? Possible?? (hij sprak het uit als possieblu? zegmaar xD) We begrepen er geen hout van, ook de andere klanten die achter em stonden niet xD En hij bleef maar vragen en wijzen.... en met handen en voeten proberen uit te leggen wat ie bedoelde ,maar iedere keer kwam ie weer uit op : possible??

te grappig.
Andere klant achter em was em ook zat, en zei gewoon No, not possible! Maar toen snapte ie het nogsteeds niet...
Uiteindelijk heeft ie de krat bier terug gebracht en 2 sixpacks bier gehaald xD
Moest ook vandaag bijna 3 kwart van de klanten het nieuwe pinsysteem uit gaan leggen (is al 4 weken ofzowiets ofzo, maargoed), of ze stopten hun pinpas er meteen in terwijl ik nog heel veel producten moest scannen, dan gaat ie dus piepen, en moeten we weer wachten tot ie hersteld is. En sommigen haalden hun pinpas er meteen uit, maar dan werkt het ook niet, of ze haalden em voordat ie aangaf dat er betaald was er al uit, en heel erg veel waren groenten vergeten te wegen....