Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xhaflinger schreef:Ik ken trouwens ook een jongentje van 11,en zijn volledige naam is: Coenraad Luitje Pieter , roepnaam (gelukkig) gewoon Coen. Alleen hoe ze dan op dat Luitje komen?
Zijn zusje heet Emma Elisabeth Sophie , roepnaam Emma, dat vind ik wel heel erg mooi
Ariebombarie schreef:avaluna schreef:Mijn dochter heeft misschien ook wel een aparte naam.. zij heet Connor.
Ik ben geen moeder van een Lieve of Sterre.
Connor betekent trouwens "vriend van de honden".
maar wat als ze nou een kattenmens is???
te flauwConnor vind ik best leuk
Sterre schreef:Het valt me op dat Ilzas eigenlijk geen enkele naam mooi vind(Of heb ik er overheen gelezen dat je het wel ergens gemeld hebt?!)
Sterre schreef:Het valt me op dat Ilzas eigenlijk geen enkele naam mooi vind(Of heb ik er overheen gelezen dat je het wel ergens gemeld hebt?!)
Ben eigenlijk wel érg benieuwd naar wat jij dan wél mooi vind!
De namen van Rock d´r kinderen vind ik een goed voorbeeld van wél apart, maar zeker niet ordinair. (Ik vind het dus leuke namen
!)
Ilzas schreef:Sterre schreef:Het valt me op dat Ilzas eigenlijk geen enkele naam mooi vind(Of heb ik er overheen gelezen dat je het wel ergens gemeld hebt?!)
Weet eigenlijk niet of ik dat gemeld heb... Komt misschien omdat ik steeds reageer op wat ik niet mooi vind.
Voor meisjes vind ik Emma al jaren mooi (maar staat zo in de top 10, dus zou ik daarom weer niet snel doen), Celine, Celeste vind ik mooi. Stephanie, Sophie, Daphne, zeg maar de "hockey" namen.
Voor jongens: Luke, Leon, Olivier, Floris, Maurits, idem dus, "hockey" namen. Julian vind ik mooi.
Maar dubbele namen vind ik dan weer niet zo leuk, zoals Anne-Fleur of Henk-Jan.
Ilzas schreef:Sterre schreef:Het valt me op dat Ilzas eigenlijk geen enkele naam mooi vind(Of heb ik er overheen gelezen dat je het wel ergens gemeld hebt?!)
Weet eigenlijk niet of ik dat gemeld heb... Komt misschien omdat ik steeds reageer op wat ik niet mooi vind.
Voor meisjes vind ik Emma al jaren mooi (maar staat zo in de top 10, dus zou ik daarom weer niet snel doen), Celine, Celeste vind ik mooi. Stephanie, Sophie, Daphne, zeg maar de "hockey" namen.
Voor jongens: Luke, Leon, Olivier, Floris, Maurits, idem dus, "hockey" namen. Julian vind ik mooi.
Maar dubbele namen vind ik dan weer niet zo leuk, zoals Anne-Fleur of Henk-Jan.