Een pushup of bandeaubikini is mooi met een kleine cup!
SorayaDL
Geplaatst: 28-02-10 13:29
Voor een kleine(re) cupmaat is halter of bandeau het mooist. Halter maakt je van boven wat "voller" omdat het meer stof heeft. Bandeau richt de aandacht op de taille en heupen, waardoor de aandacht niet uitgaat naar de cupmaat, wat wel het geval is bij een triangel.
Ik hoor juist van veel meiden die een kleine cup hebben dat ze zich met bandeau super plat voelen..
__PrinCes
Geplaatst: 28-02-10 13:31
Corelli schreef:
Ik hoor juist van veel meiden die een kleine cup hebben dat ze zich met bandeau super plat voelen..
Ik wel in elk geval Blijft er helemaal niks meer van over..
SorayaDL
Geplaatst: 28-02-10 13:33
Haha, ja ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind taille, heup 't mooist van een vrouwenlichaam en niet borsten. Dus ik leg liever 't accent daarop ipv op borst.
oeh wat lastig zeg. Ja ik was ook bang dat bandeau dus nog platter maakt zeg maar. Ik vond zelf deze erg mooi Maar weet dus niet of ik dat moet doen. Misschien dan toch maar voor een halter kiezen... Ze hebben opzich genoeg aanbod bij vs of andere sites Ik heb nu 1 halter en 1 triangel..beide staat opzich wel, maar had liever meer gewild
Shanel
Geplaatst: 28-02-10 14:11
Ik heb die bandeau met die schelp, en juist door die schelp in het midden lijk ik helemaal niet zo plat Het viel me hartstikke mee. Ik wilde ook nooit een bandeau bikini.
Ja ik denk dat ik toch maar eens wat winkels in NL af moet. Maar hier in het dorp is niet veel. Bij de livera zag ik niet echt wat en bij de time out kwamen ze pas eind maart ongeveer
Ja inderdaad, alleen de H&M zit geloof ik redelijk dichtbij (20 min) Voor de rest moet ik toch een stukje verder. Maar misschien kan ik ook wel via de sites wat bestellen. H&M heb ik wel gekeken, maar daar zag ik niet echt wat tussen.
Ik zou een beugel-bikini niet doen als je maat een A cup hebt. Meisje uit mijn klas deed dat altijd, maar ik vond dat niet zo mooi Ik denk dat een halter dan het leukste is
Ik ben wel blij met mijn standaard maat, want ik kan gewoon alles aan