Nee! Niet alweer! Lag vanochtend nog lekker in bed, hoorde de wind wel, maar dat vind ik niet zo erg. Met goede moed stap ik uit bed, gooi vrolijk de gordijnen open en wat zie ik..... WIT! SNEEUW! HARDE WIND + SNEEUW! Ben maar rechtstreeks m'n bed weer ingedoken.
Mando
Geplaatst: 20-02-10 09:54
quintusgl schreef:
Mando...........doe je ogen open en wordt wakker!!!!!!!!
Stomme stomme stomme sneeuw!!!!!!!!!!!
Okay jij je zin.....
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 20-02-10 09:55
Het is hier 1 graad en er ligt een flinterdun wit dekentje....
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 20-02-10 10:00
Hiet twee graden, zonnetje, wind en jawel, een beetje sneeuw. Maar dat zal eind van de dag wel weer verdwenen zijn. Jongens, niet wanhopen, dit was voorspeld: De temperaturen zouden naar de langjaargemiddelde gaan, maar dit weekend zouden ze weer een dipje krijgen. Dus na het weekend knapt het gewoon weer op!
lig op bed word ik wakker van een het geluid van sneeuwschuiven.... dacht echt diegene is flink in de war kijk ik naar buiten....sneeuw!!!!! zucht
Dieuwke1981
Geplaatst: 20-02-10 11:19
Bij ons ook sneeuw. Gelukkig maar een erg dun laagje. Als dat zonnetje nou eens goed gaat schijnen (zonnetje schijnt gelukkig wel), misschien dat het dan vandaag nog weer weg is
hier gelukkig (nog) geen sneeuw.. maar je weet maar nooit wat er nog komt..
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 20-02-10 13:09
De sneeuw die hier vanacht gevallen is, is alweer weggesmolten met dank aan het zonnetje, maar de donkere, dreigende wolken die eraan komen voorspellen niet zoveel goeds..... Ik wil de zon niet kwijt!!!