Fiemo; hoop dat het cbr dat hier vandaag ook nog doet.. examen wat voor mij geplanned staat kan namelijk binnen 24 uur nog geannuleerd worden.. mja.. ik ben bang dat ze dat niet meer gaan doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cheeky schreef:ik had een invaller... die zei dat ik dingen fout had aangeleerd, en had hem uitgelegd hoe en wat mijn eigen instructeur mij leerde.. Hij zei dat dat idd verkeerd is, en dat is ook wel een hoofdreden dat ik gezakt ben,..
O.a. als ik bij een rotonde kom, moet ik eerst kijken of er geen fietsers zijn en doorgaand verkeer, als ik moet wachten op het doorgaand verkeer en er zijn geen fietsers, mag ik van mijn instructeur niet naar voren rijden over het fietspad, omdat ik dan kan hinderen enz... Dus ik deed dat tijdens mijn examen ook, en dat was dus de fout, zij zag dat als te voorzichtig, terwijl ik niet beter weet...
Dus dat heb ik uitgelegd bij de invaller, en die zei dat ik gewoon door mocht rijden naar de haaien tanden, en op het fietspad mag staan... Die fietsers fietsen er wel omheen... Maar ja, al doe ik dat bij mijn eigen instructeur krijg ik meteen op me donder.. :S