Ik vind het 1 dag leuk en dan mag het wat mij betreft wel weer weg gaan. Ik wil graag rijden en als het vriest dan kan ik tenminste nog wel met de trailer naar de binnenbak. Als er sneeuw ligt niet, dan is het niet vertrouwd.. Twee weken vakantie gehad en niet kunnen rijden.. daar baal ik wel van hoor.. Het sneeuwt hier nu niet, maar vanochtend wel weer kleine vlokjes..
Het heeft hier vanochtend een heeeel klein beetje gesneeuw, maar ligt verder helemaal niks heeft er na vorige week donderdag ook niet meer gelegen ook.
Aukelizzy
Geplaatst: 04-01-10 22:06
Het is hier nu echt spekglad! Niet normaal meer. Bijna alle sneeuw is weg geregend en nu ijzelt en vriest het... Stoepen en straten zijn zo glad dat je niet eens meer gewoon kunt lopen. Wilde mijn paard nog even stappen vanavond maar dat gaat hem niet worden... . Mijn ene paard staat in een schuilstal met paddock maar ik heb hem voor komende nacht maar in een stal gezet. Het is helaas niet anders.
En hier kom het weer met dikke vlokken uit de lucht... Een geheel witte lucht, dus het zal nog wel even duren, ik hoop dat heb openbaarvervoer het blijft doen, gezien ik zo nog even op stap moet om een toets te maken!
hier op texel sneeuw het nu hele kleine vlokjes de sneeuw was al weer behoorlijk weg door de dooi er ligt nu nog een cm of 4 maar nu word het dus weer witter
Aukelizzy, net een uur geleden sneeuwde het zeker kneiterhard. ?? Hier in Castricum en Limmen is het net sinds een kwartiertje opgehouden, net was het echt een sneeuwstorm. Wordt er GESTOOOORD van.