Het Rijles & Afrijstress topic [5]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stephaniiee_

Re: Het Rijles & Afrijstress topic [5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:48

Nee maar juist omdat je niemand kwaad kan doen, ga je het toch even testen lijkt mij ? :=

Louise_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 20:50

Heb net weer rijles gehad, en ging echt goed vandaag! :D Heb de bijzondere verrichtingen allemaal geoefend, en die gingen eigenlijk heel goed! :) Heb eindelijk de volgorde in me hoofd over dode hoeken en dan afslaan enzo bla bla :P Morgen avond weer lessen en dan gaan we de drukte opzoeken in A'dam en mooie jongens kijken haha (A) Heb er nu al zin in :P

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 20:55

Mijn rijles gisteren ging wel redelijk :j Maar ben nog steeds niet helemaal gewend aan de auto :\

Louise_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 20:57

In welk opzicht ben je niet gewend aan de auto dan? Hoeveel lessen heb je nu gehad?

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 20:58

In totaal 27 lessen, maar nu 7 lessen bij een andere rijschool&dus ook een andere auto. Heb hiervan de koppeling nog niet helemaal goed door en daardoor gaat het wegrijden nog wat langzaam :+ & ik laat hem te lomp opkomen.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:04

Pfff vandaag ging het echt beroerd bij mij... Morgen nog een keer rijden en maandag nog een uurtje, en dan afrijden... Hoop dat het morgen wel goed gaat, anders ga ik met zo'n rotgevoel dat examen in maandag... :(

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:13

Hopelijk gaat het dan beter pniekepnak, zo'n slecht gevoel over je les is inderdaad vervelend (had ik ook vandaag).

Lady_tamz, balen van het zakken, kun je daar geen bezwaar tegen aantekenen? Je argumenten lijken me sterk. }>

@Louise_G: vind je dat leuk, in de stad rijden? Ik heb daar de meeste moeite mee, zoveel kijken en zo vaak stoppen/verder. :7

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:21

Jemig Lady_Tamz, dat is ook een rotreden....
Klinkt idd wel logisch wat jij zegt.

Ik heb mn eerste legale kilometers erop zitten.. Met vader ernaast wel, maar vind het toch best wel eng.
Het autotje van mn moeder is echt heeel anders rijden. Benzine ook .. en die van mn vader grote diesel is wel fijn.
Had net wel een invoeg blunder.. kwam veel te hard de rijstrook op en wist niet dat ie zo kort was.. en paste er dus niet tussen.. moest ik nogal flink op de rem..

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:24

@nagini: Leuk hoor! Maar lijkt me wel wennen ja.. Ze zeggen altijd echt autorijden leer je pas als je je rijbewijs hebt hè :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:25

Ja nogal... en mn vader dan aant mopperen dat ik te snel/laat schakel of allemaal kleine dingetjes die ze me op les hebben aangeleerd. Word eventjes tijd dat ik zonder hem in de auto kan.. of even met mn moeder ofzo, die is wat rustiger.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:29

Oh dat lijkt me ook stom ja, dat je pa je gaat verbeteren. :P
Ik denk dat ik de 1e keer in de auto van mijn pa probeer meteen alleen te rijden, maar ik weet niet of hij de auto dan al aan me toevertrouwt. :')

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:32

Nouja verbeteren doet ie niet.. Maar het lijkt me wel een goede examinator met al z'n commentaar :P zo onbedoeld komt ie me dan te scherp uit de hoek.
En ik ben natuurlijk niet gewend om in én in het donker te rijden én vreemde weg én met regen én een vreemde auto..

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:35

Oh w8 ff nu klinkt ie wel heel gemeen.

Nee hij is gewoon aardig in de auto hoor.. maar mn vader is niet iemand met geduld ofzo :P hij kan ook echt geen les geven denk ik _O- iig niet aan mij!

Louise_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:49

@ Sander: Heb ook een keer in Leiden centrum gereden, omdat ik meer op me dode hoeken moest letten met fietsers enzo! Maar dat vond ik toen echt eng omdat ik dat niet ech tonder de knie had :P Wordt morgen me 9e les, en ik heb er nu eigenlijk wel zin in om A'dam in te gaan! Lijkt me alleen niks met die trams die op de weg rijden enzo, nog meer om rekening mee te houden :P En ja, dan die fietsers, die moeten maar gewoon even niet op de weg zijn (A) Laat morgen wel weten hoe het is gegaan! :)

@ Joonsel: Oww das wel vervelend! Hopelijk gaat het snel beter!
@ pniekepnak: Oww balen!! Naja, zie het als een slechte generale! Kan het alleen maar beter gaan! :) Succes!!

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 22:58

Sander_ schreef:
Hopelijk gaat het dan beter pniekepnak, zo'n slecht gevoel over je les is inderdaad vervelend (had ik ook vandaag).

Lady_tamz, balen van het zakken, kun je daar geen bezwaar tegen aantekenen? Je argumenten lijken me sterk. }>

@Louise_G: vind je dat leuk, in de stad rijden? Ik heb daar de meeste moeite mee, zoveel kijken en zo vaak stoppen/verder. :7

Ja, daar hebben we wel aan zitten te denken, Maar het is mijn woord tegen het zijne.
En ik kom er nooit achter wie deze eximinator ook hebben gehad!

miranda_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:04

Stephaniiee_ schreef:
hoe is dat nou in zo'n simulator? :=

Nja, zo'n simulator is best grappig, alleen alles wordt zovaak herhaald en af en toe klopt ie niet, zei die dat ik de koppeling moest indrukken en gas los laten, nou dat had ik gedaan, maar hij zei dat ik de koppeling weer moest indrukken, toen snapte ik er ff geen drol meer van :P
Morgen mag ik weer, dan gaan we volgens mij weer sturen, maar dat is wel makkelijk, heb ik met de intest erg op geoefend, en in de simulator met intest ook ;)
Ik kan nu nog nergens tegen aanbotsen, want heb tot nu toe alleen maar op een lange rechte weg 'gereden', zonder tegenliggers enzo ;) :')

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:05

Maandagochtend weer les :D

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:18

Ik heb morgen ochtend om 11 uur weer les.. :D

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:49

Louise_G leuk he Leiden Centrum ;) heb ik ook erg vaak moeten rijden in mijn lessen. Vooral de singels zijn errrrrg leuk....

Lady_Tamzz wat vervelend zeg dat je gezakt bent, en wat een rotreden!

Nagini als het kan zou ik als ik jou was eens alleen gaan rijden. Het is niet leuk om gelijk zoveel commentaar te krijgen, en zeker niet op dingen die je in de les zo geleerd hebt. Mijn moeder deed dat ook en ik dacht echt "hou je mond, zo moet het gewoon" :') maar dat soort dingen ga je vanzelf leren als je vaak alleen rijdt.. En natuurlijk blijf je nog wel eens foutjes maken! Maar nou en. Je hebt je rijbewijs dus je kan gewoon veilig rijden.

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:50

Louise_G schreef:
@ Sander: Heb ook een keer in Leiden centrum gereden, omdat ik meer op me dode hoeken moest letten met fietsers enzo! Maar dat vond ik toen echt eng omdat ik dat niet ech tonder de knie had :P Wordt morgen me 9e les, en ik heb er nu eigenlijk wel zin in om A'dam in te gaan! Lijkt me alleen niks met die trams die op de weg rijden enzo, nog meer om rekening mee te houden :P En ja, dan die fietsers, die moeten maar gewoon even niet op de weg zijn (A) Laat morgen wel weten hoe het is gegaan! :)

@ Joonsel: Oww das wel vervelend! Hopelijk gaat het snel beter!
@ pniekepnak: Oww balen!! Naja, zie het als een slechte generale! Kan het alleen maar beter gaan! :) Succes!!

He! ik zie dat je uit alphen komt, bij wie les je?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 00:07

@Emma, heb je ook gelijk in :j

Morgenmiddag ben ik vrij en denk ik dat ik me gewoon de auto pak en wat ga rond rijden.. het is dan overdag enzo, en dan niet gelijk autoweg enz. Ik zie wel :j

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 00:11

Lady_Tamzz: Wat ontzettend balen zeg!!!
Lolacabana: Gefeliciteerd!!
Kikky, ah oke in heenvliet..

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 00:12

Lopacabana: Gefeliciteerd :D

Lady_Tamz: Balen zeg!! En wat een K*Treden.. kan me voorstellen dat het ontzettend frustrerend is dat je er niks tegen kunt beginnen!

Louise_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 08:18

@Annn: Ik les bij Contrast/ in1keer! Jij komt dus ook uit alphen?? Waar les jij dan??

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 08:56

Lady_Tamz; Balen joh, wat een k*t reden idd :\
Lopacabana; Gefeliciteerd!

Vanmiddag om 14.10u heb ik mijn intake! Ben benieuwd :D