Jeetje. Ik ga morgen naar mijn vriend, dus moet weer met de trein. Ik las net dat ze minder treinen laten rijden waarschijnlijk een lange wachttijd op Gouda dan.
Zeker niet als je nog op een ijskoud station moet wachten op je overstap ofzo
Anne.
Geplaatst: 18-12-09 19:44
Daarom.. En het wordt al ontzettend koud vanacht... En dan zul je zien dat ik dan nét de IC naar Rotterdam mis en dat ik dan toch nog een half uur moet wachten.. Maarja, éen voordeel.. de treinen zijn wel langer
Ik zie hier echt extreem lange trienen rijden steeds Normaal is het er één, hooguit twee aan elkaar gekoppeld. En nou steeds twee of meer. Heb ook het idee dat er minder rijden, minder vaak per uur dan. Misschien moet ik gaan turven
Berdien, op de Arriva site stond dat er gereden wordt via het sneeuwschema, dat is een keer per uur en dan meerdere stellen.
SimoneDV
Geplaatst: 18-12-09 21:09
ik nog op internet bij de storingen gekeken, stond niks bij rotterdam-utrecht.
Wel nog een half uur eerder weggegaan dan gister, had de trein van 10.58. Dus ik zit in de trein, en hij staat maar en gebeurt niks, uiteindelijk wordt omgeroepen dat de lucht compressie ofzo kapot was. En er moest een andere trein komen om aan te koppelen en dan konden we verder. Nou is het van R'dam centraal naar alexander 10 minuten ofzo maar toch duurde dat ook nog wel 20 min denk ik voordat er een trein was. Toen ineens een enorme knal, de trein schoof een meter op, *trein aangekoppeld*. Dus toen konden we na 50 minuten stil te staan eindelijk weg. Was dus inderdaad een super lange intercity geworden
Terug was ik 16.10 op utrecht centraal maar was een trein geschapt, eerstvolgende naar r'dam was 16.32. Niet eens iedereen paste erin, ik stond in het gangpad. Bij gouda moesten een paar mensen zich weer eruit wurmen. Was bij gouda ook een man die buiten keihard op het raam ging bonken en gebaren dat iedereen door moest schuiven maar dat kon niet meer, het hele gangpad stond al vol Die man werd helemaal boos enzo. Toen riep de conducteur om dat de trein toch echt vol was en er helaas niemand meer in paste.
Dus t ging best goed vandaag
Szan
Geplaatst: 20-12-09 12:10
Hebben jullie al gezien hoeveel storingen er vandaag zijn, en de lijst met plekken waar amper/geen treinen rijden? Wat een lijst!
Ik ga vandaag maar alvast terug naar Utrecht in plaats van morgenochtend, want ik denk dat ik dan m'n tentamen ga missen als er morgen iets met de treinen gebeurd
Jup, hier in het Noorden is het weer raak. Qbuzz rijdt ook niet. Nou ging het hier ook wel flink tekeer, stevige wind en hevige sneeuwbuien. Voorlopig ga ik de deur ook niet uit
Steentje
Geplaatst: 20-12-09 12:23
Ben benieuwd of de bussen van Veolia hier, in Zuid-Limburg, wel rijden..
Mij werd gevraagd of ik 'even' naar Utrecht wilde komen om wat op te halen. Ik had al bedankt (gelukkig) en dat is maar goed ook . Ik was er namelijk nooit gekomen hihi!
Hm, ik wilde de trein van 13.11 vanuit Goes naar Utrecht pakken, maar die rijdt al niet.. Die van 13.35 voorlopig nog wel, dus ik blijf even duimen..
Ik baal er echt van, maar ik moet moregn om half 9 in de tentamenzaal zitten, en dus moet ik wel vandaag daarheen.. Met de auto is ook geen doen, en bovendien moeten m'n ouders dan ook nog terug in dit weer. Bah bah bah
Nou ik hoop dat ik morgen op me werk ga komen met de trein. Normaal ben ik rond kwart over 6 thuis (s`avonds) na die problemen in Utrecht was ik donderdag pas om 10 uur thuis. Maar als ik nu op ns.nl kijk ziet het er niet heel positief uit.
In den haag rijden de trams niet en ook de connexion en veolia bussen niet. Dus we zijn OV loos. De straten zijn ook echt een puinzooi. Ik heb me wel rot gelachen, er stond iemand op de tram te wachten, maar de hele rails waren onder gesneeuwd. En het sneeuw was onaangeroerd Hoe slim ben je dan dat je op de tram gaat wachten
Grinn, hopelijk heb je haar/hem wel even gewaarschuwd?
Gelukkig rijden de trams wel hier, anders moest ik overal naartoe lopen. Morgen heb ik om 10 uur een teambuilding maar het gaat waarschijnlijk niet door, door al die sneeuw.
Op het nieuws werd net verteld dat het helemaal werd afgereden om morgen met de trein te reizen. Ik heb mijn baas maar vast verteld dat het iets later kan worden voor ik er ben.