Het was hier rustig vannacht Op het moment is het lekker weer, zonnetje, wel wat wolken en een beetje aan de fisse kant. Het waait gelukkig niet meer zo hard.
T was heerlijk weer vandaag Soms een beetje raar met wind/kou, en zon/warm. Maar gelukkig geen regen gehad
gloeiende gloeiende eindelijk vrij met goed weer.. wil ik lekker naar het strand gaan.. is er bijna geen zon
LimaMambo schreef:gloeiende gloeiende eindelijk vrij met goed weer.. wil ik lekker naar het strand gaan.. is er bijna geen zon Hier hetzelfde, mooi balen
zap schreef:LimaMambo schreef:gloeiende gloeiende eindelijk vrij met goed weer.. wil ik lekker naar het strand gaan.. is er bijna geen zon Hier hetzelfde, mooi balen nu mkomt de zon eindelijk ee beetje door zou het doordat ik dat gezegd heb komen?
het was vanmiddag heerlijk weer en heb dus ook heerlijk gereden vanmiddag Nu komen er donkere wolken aan
Ik denk, eens kijken wat voor weer het is, doe het raam open: Verblind door een heeeelijk zonnetje zonder een wolkje aan de lucht!!