Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paula schreef:M'n les ging vanmorgen zo goed.Nog nooit zo lekker gereden. Snap echt niet waar ik anders zo moeilijk over doe. Kijken was gewoon perfect. Alles precies optijd enzo.
Ben alleen wel door rood gereden. Stom stoplicht.
Paula schreef:Rebel_Jits schreef:Ik moet zeggen trouwens; als ik nu als bijrijder meega, ben ik heel erg geneigd overal commentaar op te hebben enzo. Gruwelijk irritant voor de bestuurder dus. Ik moet me echt inhoudenMeer mensen die hier last van hebben?
Heel erg veel last van. Moet me ook echt inhouden, betrap mezelf er ook op dat ik constant zit te kijken. Zelfs in de bus.
Pasamba schreef:Mooi dat je les zo goed ging Paula!Fijn gevoel is dat.
Haha dat zou mijn moeder echt niet doen, mij laten rijden zonder rijbewijs.
En ach, als je een politie tegenkomt en je gewoon normaal rijdt, dan kan er niks gebeuren. Een politie mag je niet zomaar aanhouden toch?
Rebel_Jits schreef:Simulator lijkt mij echt niet vergelijkbaar met echt. De auto reageert toch anders. Je voelt in zo'n simulator niet als je de bocht te krap neemt, lijkt me? De krachten die er dan vrijkomen, zorgen er wel voor dat je het de volgende keer niet meer doet. Bij de sim denk je: och, is maar virtueel. Is niet erg als ik over een stoeprand rijTenminste, zo zou ik denken.
Ik ben eerste les hup de weg op gegaan en heb direct alles zelf gedaan. Af en toe wel hulp van instructeur, maar ik deed vooral alles zelf. En nu rij ik al helemaal zo weg (net 5 lessen gehad). Alleen bijzondere dingen aanleren en huppakee