Net, maar niet omdat ik me kùt voelde ofzo eigenlyk juist omdat ik vind dat ik alles goed voor elkaar heb. Geweldige vrienden, gaat beter op school, leuke dingen die ik nog ga doen..
Uit onderzoek gebleken dat mn pony's artrose weer opspeelt en dat dure behandelingen eigenlijk geld verspilling zijn .
Vanaf vandaag staat mijn maatje dus met vervroegd pensioen.
Sonja_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-09 09:50
Vanacht een paar traantjes tijdens uitgaan. Lang gesprek gehad met (dronken) schoonpa, het zette me echt aan het denken en hij was echt lief. maar het was ook wel weer moeilijk, hoe hij alles ziet en het niet durft te zeggen tegen zijn zoons. Pfoehh
Nu net. Het is net een paar dagen uit met mijn vriend en hij wilde vrienden blijven. Ik heb het geaccepteerd en wil dat dus ook, maar nu ontwijkt hij me(ik werk bij zijn ouders in het café) en wil me nauwelijks spreken(terwijl hij zelf zei dat ik beter gewoon kon blijven werken, zou beter zijn voor ons allebei). Het doet me pijn dat het uit is maar het doet me nog veel meer pijn dat hij zo doet.
Vannacht Moesten hotel uit op naar de bus lopen staan vrienden daar allemaal die ik op vakantie heb leren kennen. Echt super leuk. En dan vertellen ze mij dat ze uit zouden gaan enzo. Maar wel lief
In de nacht.Nadat ik vrijdag heb gehoord dat een oude verzorgpony van mij is ingeslapen. En dan zit je aan de telefoon met iemand die je net heb leren kennen en die je dan probeert te troosten echt zo lieef
BounceBabe
Geplaatst: 04-05-09 09:25
Tijdens koninginnedag. Werd vanuit het niets afgesnauwd terwijl ik goede bedoelingen had. Ik kon mijn oren niet geloven....