Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Olga88 schreef:Ik heb even een paar blz gelezen en vind dit liedje van Marco Borsato echt toepasselijk voor jullie:
http://www.youtube.com/watch?v=MhtqrBwy0Po
Ik vind 'm zelf nl ook zooo geweldig haha
_Inga schreef:Ik lees al vanaf het begin mee, en ook al een hele tijd jouw verhaal Janine. (Edit; ik bedoel dus het verhaal 'Roos')
Mjin verhaal kunnen jullie hier lezen
[LZP] Nu lucht ik ook even mijn hart
Overigens is het na 2 maand weer dik aan, meneer kon niet zonder mij (3 dagen was al moeilijk), en zijn we nu aan het kijken om samen te wonen.
Janine1990 schreef:take_one schreef:Maagd 4 life.
Jij?
Janine1990 schreef:_Inga schreef:Ik lees al vanaf het begin mee, en ook al een hele tijd jouw verhaal Janine. (Edit; ik bedoel dus het verhaal 'Roos')
Mjin verhaal kunnen jullie hier lezen
[LZP] Nu lucht ik ook even mijn hart
Overigens is het na 2 maand weer dik aan, meneer kon niet zonder mij (3 dagen was al moeilijk), en zijn we nu aan het kijken om samen te wonen.
Wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn zeg! Ik heb het indertijd gelezen!
Hij zal nu ook onvoorwaardelijk voor je kiezen, voelt vast goed!

_Inga schreef:Ja ben er echt heel blij mee; Hij heeft het topic ook gelezen (voordat we weer wat kregen) en weet dus ook hoe ik het ervaren heb en hoe ik me voelde.
take_one schreef:Ohnee, broer van * zit al heel de dag tegen mij te praten.
Ja zegtie.. ik wil wel ff langskomen..![]()
(ik begrijp het namelijk zelf niet...
)
nouja, oke dan, wat jij wil...
)
) Je hebt toch niet élke dag hélemaal volgepland? En ookal wel, als je iemand héel graag wil zien maak je toch tijd? Ik heb dus gevraagd waarom hij zo doet, en of ie me nou écht leuk vindt en me echt graag ziet enzo. Antwoord was natuurlijk weer ja..
). Hij had ook niks meer van zich laten horen, maar gisteren was ie weer online. Niet echt tijd gehad om een ''goed gesprek'' te hebben, want ik zou ff met een vriend een beetje gaan rondhangen, beetje ''chillen''
zegt ie: niet stiekem zoenen hoor!

.
. Als meneer zin heeft kan ik op komen dagen en anders doet ie net of ie me niet kent. Nu heb ik 'm al 2 weken ofzo niet gesproken en hij is ook op vakantie nu. Hij voelt zich zelfs te goed om mij eventjes te feliciteren voor mijn verjaardag. Terwijl hij de laatste keer dat ik 'm zag nog heeft gevraagd wat ik wil hebben en wat ie mee moest nemen uit Amerika voor me.
Olga88 schreef:hier ookHij voelt zich zelfs te goed om mij eventjes te feliciteren voor mijn verjaardag.
ik was gisteren jarig, geen sms'je of iets, niks...!