Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Inga

Re: Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:02

Ik lees al vanaf het begin mee, en ook al een hele tijd jouw verhaal Janine. (Edit; ik bedoel dus het verhaal 'Roos')

Mjin verhaal kunnen jullie hier lezen
[LZP] Nu lucht ik ook even mijn hart

Overigens is het na 2 maand weer dik aan, meneer kon niet zonder mij (3 dagen was al moeilijk), en zijn we nu aan het kijken om samen te wonen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:03

Olga88 schreef:
Ik heb even een paar blz gelezen en vind dit liedje van Marco Borsato echt toepasselijk voor jullie Haha!:
http://www.youtube.com/watch?v=MhtqrBwy0Po
Ik vind 'm zelf nl ook zooo geweldig haha Lovers

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Prachtig nummer!
Het moment dat je je dat realiseerd, is zo mooi, zo fijn. Gewoon echt prachtig! Lovers

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:09

_Inga schreef:
Ik lees al vanaf het begin mee, en ook al een hele tijd jouw verhaal Janine. (Edit; ik bedoel dus het verhaal 'Roos')

Overigens is het na 2 maand weer dik aan, meneer kon niet zonder mij (3 dagen was al moeilijk), en zijn we nu aan het kijken om samen te wonen.

Wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn zeg! Ik heb het indertijd gelezen!
Hij zal nu ook onvoorwaardelijk voor je kiezen, voelt vast goed! Lachen

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:10

Janine1990 schreef:
take_one schreef:
Maagd 4 life. Go jij! Go jij!

Jij? ROFL

Jaaazekerrrr. Haha!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:12

Ooooh, ik ook trouwens! Haha!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:13

Laten we de club voor de maagdelijkheid oprichten,

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:15

Ik bedoelde dus eigenlijk dat ik op 26 augustus jarig ben.
Mijn scharrel: Jij bent ook gewoon echt net achttien!
Ja halloo.. als we zo beginnen. Ik ben al 4 maanden achttien Tong uitsteken

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:18

Oooh. *LOL*

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:18

Janine1990 schreef:
_Inga schreef:

Wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn zeg! Ik heb het indertijd gelezen!
Hij zal nu ook onvoorwaardelijk voor je kiezen, voelt vast goed! Lachen

Ja ben er echt heel blij mee; Hij heeft het topic ook gelezen (voordat we weer wat kregen) en weet dus ook hoe ik het ervaren heb en hoe ik me voelde.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:19

Ohnee, broer van * zit al heel de dag tegen mij te praten. Tong uitsteken
Ja zegtie.. ik wil wel ff langskomen.. Nagelbijten / Gniffelen *LOL*

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:20

_Inga schreef:
Ja ben er echt heel blij mee; Hij heeft het topic ook gelezen (voordat we weer wat kregen) en weet dus ook hoe ik het ervaren heb en hoe ik me voelde.

Aaah, dat is echt een hele goede actie van je zeg!
Hoe voelde hij zich er onder?

Janine1990

take_one schreef:
Ohnee, broer van * zit al heel de dag tegen mij te praten. Tong uitsteken
Ja zegtie.. ik wil wel ff langskomen.. Nagelbijten / Gniffelen *LOL*

Daar gaat je maagdelijkheid ROFL

_Inga

Dat hij het heeft gelezen of dat het uit was?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:22

Allebei eigenlijk!
Ik bedoelde eigenlijk over dat het uit was, maar dat hij het heeft gelezen ben ik ook wel nieuwsgierig naar!

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:26

Nja na 3 dagen dat hij het uitgemaakt had, kwam hij langs. Uiteindelijk lagen we knuffelend etc. op de bank. Hij ging die weken veel met zijn vriend(en) doen maar was toch wel 3 keer per week bij mij en in de eerste week al weer blijven slapen. Na twee maanden begonnen mijn vrienden tegen hem te zeggen van, jullie hebben een seksrelatie (wat absoluut niet zo was, het was een meer volwaardige relatie dan eerst). Toen mijn moeder tegen mij had gezegt dat ze hoopte dat het weer goed kwam (we hadden beide het gevoel dat ze hem absoluut niet mocht) en dat ze het een goede jongen vond, ik denk dat dat hem uiteindelijk over de streep getrokken heeft om 'het' weer een 'relatie' te noemen.

Hoe hij het lezen van het topic ervaren heeft, weet ik niet, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, kan het hem vanavond natuurlijk even vragen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:29

Echt fijn dat je moeder hem toch blijkt te mogen!
Wel een apart verhaal hoor! Gaf in ieder geval wel aan dat hij niet zonder je kon! Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:32

Beide 19, nu

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:34

Oké... en nu al samenwonen?! Leuk zeg!

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:40

Ja, ik woon op kamers, en we zijn toch of bij mij of bij hem. Het wordt voor mij gewoon een stuk goedkoper en we denken dat het onze relatie ten goede komt. Het was ook meer toevallig hoor.
Ik was zowieso al op zoek naar een andere woonruimte, omdat ik graag huisdieren wil. Ik kwam een huisje tegen, voor 2 personen, ruim binnen ons budget, liet het hem zien voor de gein. Hij ging er zeer serieus op in, helaas was het huisje de volgende dag weg. Maar we zijn nu dus druk op zoek, en hebben wat ontzettend leuks gevonden (Ik had het 3 jaar geleden al gezien en toen dacht ik al, als ik daar kon wonen, zou fantastisch zijn).

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:45

Wat gaaf zeg! A dream coming true? Lachen
En ja, op die manier is het inderdaad een stuk goedkoper.
Studeer je in Groningen? Zo te zien aan je woonplaats.... Toch niet toevallig Hanze he? Tong uitsteken

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:45

ook ik lees vanaf het begin hier mee, en nu wil ik mijn vage verhaal hier eigenlijk ook dumpen...
ik hoop dat jullie t een beetje begrijpen Lachen (ik begrijp het namelijk zelf niet... Tong uitsteken)
nou gaat ie dan .. *tromgeroffel* ..
ik heb(/had?) sinds een paar maanden weer n vriend/scharrel(?) ja t begint al lekker duidelijk he Haha!
en nouja.. elkaar via internet leren kennen, toen een keer afgesproken en sinds toen regelmatig afgesproken. Nou, helemaal leuk enzo, had ook echt de indruk dat ie me helemaal leuk vond.. (ik hem ook natuurlijk). We wonen niet heel dicht bij elkaar, maar ook echt niet ver van elkaar af ofzo. Hij is altijd naar mij toegekomen als we elkaar wilden opzoeken. Heb dan ook een aantal keer voorgesteld dat ik naar hem toe zou gaan. Maar dat ''ging'' volgens hem niet, er was daar niks te doen, ouders doen moeilijk en blablabla.. Rolleyes nouja, oke dan, wat jij wil...
Soms zagen we elkaar 2 weken niet ofzo, en spraken we elkaar alleen op msn. Maar de laatste tijd heeft ie steeds van die k.utsmoesjes (tenminste, ik denk dat dat het zijn) overal voor..
Laat ie opeens een week niks van zich horen! ''Ja, beltegoed was op en pc gecrasht''... (ach gossie Ach gut )
Laast gevraagd of ie weer wou afspreken in deze vakantie... ''ja lieverd ik wil heel graag en blablabla.. maar ik heb het druk en moet veel naar familie, en heb veel huiswerk enzo..''
Dat is toch onzin..?! (of niet? Tong uitsteken) Je hebt toch niet élke dag hélemaal volgepland? En ookal wel, als je iemand héel graag wil zien maak je toch tijd? Ik heb dus gevraagd waarom hij zo doet, en of ie me nou écht leuk vindt en me echt graag ziet enzo. Antwoord was natuurlijk weer ja..
Daarna heb ik m maar ff met rust gelaten, zelf nagedacht over deze vage situatie en of ik nog verder wil (wil ik heel graag, maar ik wil geen relatie waarin je elkaar nooit ziet Clown ). Hij had ook niks meer van zich laten horen, maar gisteren was ie weer online. Niet echt tijd gehad om een ''goed gesprek'' te hebben, want ik zou ff met een vriend een beetje gaan rondhangen, beetje ''chillen'' Tong uitsteken zegt ie: niet stiekem zoenen hoor! Scheve mond
nee hoor schat, zal ik niet doen.
pff sorry voor dit ontzettend idiote verhaal maar ik snap er zelf gewoon ff niks meer van... Een beetje duidelijkheid zou k erg kunnen waarderen Tong uitsteken
Hij zegt dus dat ie me superleuk vindt, me dolgraag wil zien, maar toch komt ie met die k.utsmoesjes enzo.. en soms spreken en zien we elkaar best lang niet, maar hij ziet t blijkbaar echt nog als een relatie, maar hoe kan dat nou als je elkaar zo ontzettend weinig ziet?? ik snap er iig niks meer van (jullie waarschijnlijk ook niet)! Ik hoop dat jullie jullie mening en kennis over zulke vage mannen met mij willen delen zodat het voor mij misschien een heeel klein beetje duidelijker wordt? Haha!

woww, sorry voor het lange (en onduidelijke) verhaal hoor! Bloos!

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:52

Och zo 1 ken ik er ook Vork.
Die van mij was gewoon te lam om een 'echte' relatie te beginnen, maar zo nu en dan elkaar zien vond ie wel oké. Ja daag Dromen. Als meneer zin heeft kan ik op komen dagen en anders doet ie net of ie me niet kent. Nu heb ik 'm al 2 weken ofzo niet gesproken en hij is ook op vakantie nu. Hij voelt zich zelfs te goed om mij eventjes te feliciteren voor mijn verjaardag. Terwijl hij de laatste keer dat ik 'm zag nog heeft gevraagd wat ik wil hebben en wat ie mee moest nemen uit Amerika voor me.
Maar ik weet natuurlijk niet hoe 't met die van jouw zit. Het klinkt iig ook een beetje alsof ie je alleen wilt zien als hij zin heeft en wanneer het hem uit komt.. Misschien een keer een duidelijk gesprek over houden?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:53

Het is niet heel onduidelijk hoor! Lachen
Weer zo'n typisch gevalletje van: "Ik weet het niet."
Hij heeft geen wil, lijkt me. Hij kan geen knopen doorhakken.
De vraag is niet wat hij wil, maar wat jij wilt!
Wil jij zo'n onvolwaardige relatie? Verdien je dat?
Denk daar eens over na, en zeg hem dan wat je wilt. Hij mag wel een beetje piepen hoor! Hij mag er best wat voor doen!

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 15:59

Olga88 schreef:
Hij voelt zich zelfs te goed om mij eventjes te feliciteren voor mijn verjaardag.
hier ook Bloos! ik was gisteren jarig, geen sms'je of iets, niks...!
Als hij een tijdje niks van zich laat horen (of zoiets als gister) , dan maak ik mezelf gelijk een hele dag gek, zit dan de hele tijd aan hem te denken en een redenen verzinnen dat ie niks laat horen.. en als ik m dan weer spreek doet ie weer heel erg lief en alsof er niks aan de hand is, en als ik ernaar vraag praat ie erover heen of verzint een smoesje..

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 16:11

Zo heb ik ook iemand gehad. Scheve mond
Rotmannen. Scheve mond

Tegenwoordig willen ze niks vast.. maar willen ze gewoon langskomen wanneer ze een keer zin hebben...