Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
), gelukkig.
!
Mayo schreef:Mijn inziens hoor je dat te doen. Wat iemand ermee doet moet ie vooral zelf weten.
Lielle schreef:Mayo schreef:Mijn inziens hoor je dat te doen. Wat iemand ermee doet moet ie vooral zelf weten.
Ik vind het nogal arrogant eerlijk gezegd, ik matig me niet aan te vinden wat anderen horen te horen.
Lielle schreef:Mayo schreef:Mijn inziens hoor je dat te doen. Wat iemand ermee doet moet ie vooral zelf weten.
Ik vind het nogal arrogant eerlijk gezegd, ik matig me niet aan te vinden wat anderen horen te horen.

_Skess_ schreef:Dat lijkt me ook erg...als je getrouwd bent en kinderen hebt en je man flikt zoiets....!
meggiemeg schreef:_Skess_ schreef:Dat lijkt me ook erg...als je getrouwd bent en kinderen hebt en je man flikt zoiets....!
In dit geval was het zij die alles achter zich liet omdat ze het ergens anders beter dacht te krijgen...
Denk alleen niet dat in deze situatie ts nog van gedachten gaat veranderen.
Maar het is mijn mening en die uit ik op dat gebied zo. Ik vind dat het zo hoort, ik leg daarbij niemand iets op, daarvoor is het woordje VINDEN uitgevonden
Maar goed, dat zal wel een discussiepunt blijven omdat ik mij blijkbaar niet verwoord zoals iemand anders dan de TS dat gepast vindt.
, ben zelfs al meer dan 2 * 14
(Om dat verschrikkelijke domme cliche maar eens van stal te halen
)