Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 22:52

Froukje_J schreef:
Het is zo goed gegaan! En ze heeft er alweer zo'n kop op dat we haar mogen halen

Wat een opluchting! Dat ze vanaf nu ook maar fit mag blijven! :j

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 23:10

CupCakes_ schreef:
Dat ik mijzelf wederom erger aan het feit dat er mensen in dit huishouden geen rekening willen houden met een ander.

Iemand tips voor dè beste slaap oordoppen?

Die Wax bollen vind ik toch het beste. In combinatie met een Bluetooth slaapmasker waar ik dan white noise of onweer op afspeel.
Met die combi ben ik op een festival in slaap gevallen terwijl de Rave tent 100m verder nog bezig was :+

paddington

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 23:44

Ik was net bij een show van Kor Hoebe en ik denk dat de dames die naast mij zaten tickets voor een verkeerde show hadden geboekt.
Kon geen lach af _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 23:46

Froukje_J schreef:
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!
Silke slaapt nu lekker de dame is bijna 11 maar konden het niet over ons hart verkrijgen om haar al te laten gaan. Had ik een paar uur later gebeld had ze niet meer bij ons geweest |(
We gaan ons andere teefje ook laten helpen want wil dit niet nog eens

Zoo wat een enge gedachte... gelukkig waren jullie er op tijd bij! Dat ze maar snel op mag knappen :knuffel:

Ik had de huisarts moeten bellen en nu moet ik weer wachten tot maandag!

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 23:53

Dat ik er vandaag achter kom dat er een pakketje bij pakketpost ligt ga ik er heen is het net retour gestuurd,had de SMS niet eerder gelezen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 01:06

Ik had zoveel mazzel dat mijn apotheek niet mee doet met de staking. Anders had ik vandaag mijn medicatie niet op kunnen halen, maar pas dinsdag.

Net thuis van een musical in het theater. Mag over 5 uur weer opstaan. }:0

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 02:15

Die stomme model caps van tegenwoordig. Wat een paddestoelhoofd krijg je ervan! Alleen de harry's horse challenge sparkle stond goed maar die heb ik nu (wel kapot). Wilde graag iets leuks nieuws maar helaas.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 02:57

Wil je naar bed…..

Moet je je bed nog opmaken!!! |o

Loop je naar de droger die al een poos klaar is.
Haal je je beddengoed eruit.

Is het in een klont gedraaid en is het nog nat!!! |o |o |o

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 09:02

Mijn vader heeft het handje er van als hij wakker is dat de 2 heren (kittens) ook los mogen.
Dus het maakt hem niet uit of het 6.30u is of om 7.00u, ook in het weekend.

En ik heb al vaak gezegd laat ze lekker wat langer in de huiskamer zo dat ik ook nog wat slaap kan pakken.
Dan heb ik de laatste tijd de regel, 7.30u en niet eerder omdat JIJ nog slaapt.

Maakt hem dus duidelijk niet uit..

Want vanmorgen stonden ze er om 7.00u voor mijn deur, en ik was om 6.30u weer in slaap gevallen.
En daar voor 2,5 uur wakker gelegen..dus iets aan slaap pakken is ook wel lekker.

Mijn broers hadden dit opgevangen aan tafel van de week, en ook gezegd dat het niet kon.
Hij heeft toen zelfs gezegd dat als hij wakker is hoe laat/vroeg het ook is dat ik ook wakker mag (moet) worden.

Zal voortaan in mijn slechte nachten hem ook om 4.00u of 5.00u wakker maken, want dan moet hij ook wakker worden, want dat is 'Normaal'.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 09:38

daantjuhhh schreef:
Wil je naar bed…..

Argh das gewoon ergernis x 2

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 09:54

Ben benieuwd hoe vandaag gaat zijn. Nachtje Utrecht met een vriendin.

2 uur voor m'n wekker wakker geschreeuwd door m'n neefje omdat Sinterklaas was geweest, dan sta je al 1-0 achter.
Vriendin is altijd te laat (15min tot 1,5uur) maar voor het geval dat toch optijd klaar staan.
Hele dag shoppen, nog uiteten en vanavond het liefst nog even goed aan de wijn.
Love her lots maar ze kan m'n sociale batterij echt leeg trekken. En we gaan naar allerlei winkeltjes waar ze graag heen wilt. Leuke winkels maar het ligt allemaal boven mijn budget dus kan er niet zoveel mee :+

Oke zo klinkt het wel heel deprimerend. Ik had er zoveel zin in maar heb zo'n chaos en irritante week gehad dat m'n hoofd gewoon vol zit. Sociale batterij is al half leeg :=

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 12:51

iemand die al een week met smoesjes komt om iets terug te betalen...
Mij gaat het niet over het geld (het is 'maar' 20 euro) maar als je maandag al beloofd het te betalen en het op zaterdag nog altijd niet zo is...

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 12:59

Ik kan gewoon geen fijne leadrope vinden van 4 meter lang. Degene die Kramer heeft is veel te dik :(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 13:05

Sintara schreef:
Ik kan gewoon geen fijne leadrope vinden van 4 meter lang. Degene die Kramer heeft is veel te dik :(

Wat vindt je fijn? Er zijn zoveel verschillende.

Om 1 uur slapen en om 5 uur er weer uit…
Voordeel daarvan is wel dat ik al 2 uur klaar ben met alles.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 13:28

voor het zoveelste jaar weer geen kaarten voor de Zwarte Cross kunnen scoren. En in tegenstelling tot sommigen hou ik altijd rekening met degenen van wie ik weet dat ze ook graag willen gaan en regel ik daar ook kaarten voor. Blijkbaar ben ik te aardig

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 13:42

Kinke schreef:
voor het zoveelste jaar weer geen kaarten voor de Zwarte Cross kunnen scoren. En in tegenstelling tot sommigen hou ik altijd rekening met degenen van wie ik weet dat ze ook graag willen gaan en regel ik daar ook kaarten voor. Blijkbaar ben ik te aardig

Dan weet je dat je de volgende keer ook niet meer voor hen hoeft te kopen/scoren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 13:50

flintstones schreef:
iemand die al een week met smoesjes komt om iets terug te betalen...
Mij gaat het niet over het geld (het is 'maar' 20 euro) maar als je maandag al beloofd het te betalen en het op zaterdag nog altijd niet zo is...

Ik had ooit ook zo'n 'vriend' , bleek achteraf dikke schulden te hebben. Die kon helemaal niet met lenen van geld omgaan. Maar ook heel vaak ingetrapt, want op den duur kwam het altijd wel terug ( nadat hij mij een schuldgevoel gaf). Ik ben daarna heel terughoudend geworden met geld uitlenen of iets betalen voor iemand.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 13:53

Ik wou straks eigenlijk even het dorp in, even wat garen halen voor een nieuw project en nog een paar andere kleine dingen.
Gaat het de hele middag regenen.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 13:59

Vorige week lukte het niet om te poetsen en afgelopen week ook niet echt of geen zin. Nu erger ik me aan dat het vandaag moet gebeuren en mijn vriend een weekend weg is met vrienden en dus niet kan helpen.

Ik wist het, vond het van de week niet erg.. maar nu ik bezig ben en me besef dat ik een groot deel van de dag hiermee bezig zal zijn.. baal ik toch wel.

* geeft zichzelf een liefdevolle schop onder de kont om rustig aan verder te gaan *

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 14:06

Mn favo koffiezaak zat vol en natuurlijk was de tram net weg (want daar was ik net uitgestapt) dus moest ik wel tien minuten lopen naar mn back up koffiezaak. #zwaarleven |(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 14:10

Aan de buurvrouw van 93,ze is zo zuinig en ze heeft genoeg geld.De temperatuur in huis is standje ijskelder.Ik werd gevraagt of ik gisteren met haar en haar zoon naar de eerste hulp kon rijden omdat ze verward was en duizelig.Ze had ijskoude handen.Ze moet dus 2 nachten blijven in het ziekenhuis omdat ze een temperatuur van nog maar 32 graden had.Dus zwaar onderkoeld.Nu zijn haar kinderen het huis goed aan het warm stoken.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 15:32

daantjuhhh schreef:
Wil je naar bed…..

Ik snap je! Ik heb er zo'n pesthekel aan dat ik mijn bed nog moet opmaken als ik wil slapen.
Ik heb een paar setjes en maak daarom altijd direct mijn bed weer op als ik het afgehaald heb.
Kan ik daarna zonder stress wassen.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 17:41

Ik ga zo naar een vriendin toe, heel veel zin in! Maar moet terugrijden door flink wat regen. Daar heb ik niet zo'n zin in. En de druppels blijven dan zo verschrikkelijk irritant op de binnenspiegels zitten en dan ook nog felle lampen erin van de auto erachter, want ik heb een lage auto :')

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 17:46

Boekje met haak patronen besteld bij een hobby website, als kerst kleinigheidje. Koste €7,99. Komt hij binnen, blijkt het zo'n gesponsord ding van een garenfabrikant en staat er achterop een prijs van €4,99 gedrukt! -:(-

Ik ga hem er niet om terug sturen, maar ik Vind Hier Wel Wat Van zegmaar...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 17:47

PotjeMayo schreef:
Ik ga zo naar een vriendin toe, heel veel zin in! Maar moet terugrijden door flink wat regen. Daar heb ik niet zo'n zin in. En de druppels blijven dan zo verschrikkelijk irritant op de binnenspiegels zitten en dan ook nog felle lampen erin van de auto erachter, want ik heb een lage auto :')

Je kan de binnenspiegel omhoog drukken . Je kan er dan nog wel doorkijken maar het dimt de felheid van de lampen van mensen die achter je rijden. Ik zet mijn spiegel altijd zo wanneer ik in het donker rij. Geeft veel meer rust aan de ogen.