Froukje_J schreef:Het is zo goed gegaan! En ze heeft er alweer zo'n kop op dat we haar mogen halen
Wat een opluchting! Dat ze vanaf nu ook maar fit mag blijven!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CupCakes_ schreef:Dat ik mijzelf wederom erger aan het feit dat er mensen in dit huishouden geen rekening willen houden met een ander.
Iemand tips voor dè beste slaap oordoppen?
Froukje_J schreef:Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!
Silke slaapt nu lekker de dame is bijna 11 maar konden het niet over ons hart verkrijgen om haar al te laten gaan. Had ik een paar uur later gebeld had ze niet meer bij ons geweest![]()
We gaan ons andere teefje ook laten helpen want wil dit niet nog eens
Kinke schreef:voor het zoveelste jaar weer geen kaarten voor de Zwarte Cross kunnen scoren. En in tegenstelling tot sommigen hou ik altijd rekening met degenen van wie ik weet dat ze ook graag willen gaan en regel ik daar ook kaarten voor. Blijkbaar ben ik te aardig
flintstones schreef:iemand die al een week met smoesjes komt om iets terug te betalen...
Mij gaat het niet over het geld (het is 'maar' 20 euro) maar als je maandag al beloofd het te betalen en het op zaterdag nog altijd niet zo is...
daantjuhhh schreef:Wil je naar bed…..
Moet je je bed nog opmaken!!!![]()
Loop je naar de droger die al een poos klaar is.
Haal je je beddengoed eruit.
Is het in een klont gedraaid en is het nog nat!!!![]()
![]()
PotjeMayo schreef:Ik ga zo naar een vriendin toe, heel veel zin in! Maar moet terugrijden door flink wat regen. Daar heb ik niet zo'n zin in. En de druppels blijven dan zo verschrikkelijk irritant op de binnenspiegels zitten en dan ook nog felle lampen erin van de auto erachter, want ik heb een lage auto