Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Polarize schreef:Dat ik echt strondverwend ben
Ik ben deze hele week vrij, enige wat ik in huis hoef te doen is de vaatwasser uitruimen. Ik kom beneden en zelfs de koffie staat klaar voor me. De pelletkachel is schoon en helemaal bijgevuld voor als ik die aan wil zetten.
En dan vragen mn ouders zich af waarom ik geen interesse heb in uit huis gaan
maralyn schreef:Ik kan mn huisarts wel zoenen.
Ik heb verschillende tekorten en vroeger werd gezegd, ga maar naar de Kruidvat.
Deze x niet.
Alles op maat op de juiste doseringen.
Wauw.
Marocje schreef:Wanneer ik thuis kom en hun vieze borden zouden er nog staan, ben ik echt een stuk minder gezellig.
Suzanne F. schreef:Marocje schreef:Wanneer ik thuis kom en hun vieze borden zouden er nog staan, ben ik echt een stuk minder gezellig.
Ik ben dus niet gezellig thuis. Je wilt niet weten wat een zooi ik aantref als ik thuiskom na een dag werken en dochter was een dag alleen thuis.
En er verandert niks, aanspreken heeft geen nut.
Zonnehoed schreef:Mijn laatste werkdag!Morgen alleen nog afscheid nemen en spullen inleveren.
chanicha schreef:Wat een lekker ding
Hij is vooral lekker pluizig voor het ogenblik
Ineke2 schreef:Wat goed van je puppy, BK![]()
LG, knap veulentje en wat een schatje is dat!
Vandaag was het weer een heerlijk zonnige dag en minder koud dan ik verwachte. In elk geval aan het einde van de ochtend.
Prima dag voor waterpret voor Ravi!
[ Afbeelding ]
Hij begint nu wel te beseffen dat tandjes hebben handig is om dat mens op te jagen als ze ergens mee bezig is
Bellatrix schreef:
kosseh schreef:Gister met vriendinnen film gekeken en erna nog even naar het strand gelopen voor de zonsondergang.
De foto's (even snel met telfoon gemaakt) maken mij vandaag nog blij! Honden die kekker aan gat ravotten op het strand zijn, blijkt leuk om te kijken. Een en al vrolijkheid.
[ Afbeelding ]
O en vandaag een leuke manier van vergaderen. Cadeautjes en een lekker taart van collega's omdat ik vrijdag m'n diploma heb mogen ophalen.
![]()
De foto veraad de opleidingsrichting, haha.
[ Afbeelding ]
Marcella schreef:Heb 20 minuten op de stoel fiets gedaan en 5 minuten gelopen.
Okay na de 5 minuten lopen kreeg ik kort even steken in mijn rug. Maar was wel achteraf en kort. Dus net op tijd gestopt.![]()
Jammer dat het voor de buikpijn niks veranderd.
Bellatrix schreef:Mijn loopband is binnen!
en al gelijk een half uur uitgetest ook! Super!_chou schreef:Mijn serviesset is compleet![]()
Afgelopen dagen in heel veel kwantums geweest, maar vandaag de laatste delen gevonden die ik nog zocht.
Miesemuisje schreef:Ik had een stuk of zes dingen bij de Action, en moest PRECIES 20.00 euro afrekenen, ga ik zo lekker op hè![]()
Shenavallie schreef:Gefeliciteerd met het behalen van het diploma, kosseh!![]()
Mijn blij van vandaag: Ik heb een half uurtje in in het zonnetje gezeten. Vond ergens in de tuin een klapstoel (wist niet dat we die nog hadden) en had sterk de neiging om even van het zonnetje te genieten. Eén van onze katten kwam vrijwel gelijk op mijn borst liggen om mee te zonnen.Na een kwartier heb ik toch maar mijn jas aangedaan, want het was toch wel erg fris.
![]()
En nog een blij: mijn man heeft geregeld dat we vanavond samen uit eten gaan. Altijd goed!
Kimberley_ schreef:Vandaag het eerste gesprek gehad bij het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb. Heel fijn en goed gesprek, hoor eind van de week of ik door ben naar de volgende ronde.
Gefeliciteerd met je diploma kosseh
maralyn schreef:Ik kan mn huisarts wel zoenen.
Ik heb verschillende tekorten en vroeger werd gezegd, ga maar naar de Kruidvat.
Deze x niet.
Alles op maat op de juiste doseringen.
Wauw.
Suzanne F. schreef:Marocje schreef:Wanneer ik thuis kom en hun vieze borden zouden er nog staan, ben ik echt een stuk minder gezellig.
Ik ben dus niet gezellig thuis. Je wilt niet weten wat een zooi ik aantref als ik thuiskom na een dag werken en dochter was een dag alleen thuis.
En er verandert niks, aanspreken heeft geen nut.
Hail voor je bijleespost!! Marocje schreef:Polarize schreef:Dat ik echt strondverwend ben
Ik ben deze hele week vrij, enige wat ik in huis hoef te doen is de vaatwasser uitruimen. Ik kom beneden en zelfs de koffie staat klaar voor me. De pelletkachel is schoon en helemaal bijgevuld voor als ik die aan wil zetten.
En dan vragen mn ouders zich af waarom ik geen interesse heb in uit huis gaan
Ik vind het altijd zo mooi om te lezen hoe jij dit waardeert![]()
Dat is echt zo ontzettend fijn! Mijn zoon van 20 woont ook nog thuis, maar die zorgt er ook voor dat ik na een weekend weg thuis kom in een opgeruimd huis. Dus aanrecht leeg ed. (Andere zoon is van de vuilnis buiten zetten dus ook dat is dan altijd gedaan)
Dat is gewoon heel fijn! Wanneer ik thuis kom en hun vieze borden zouden er nog staan, ben ik echt een stuk minder gezellig.

dank je wel
Ik ben altijd vol bewondering voor die kleine dappere stappertjes want 12,14 km met zo'n kleine voetjes en beentjes, dat is niet niks... Zij lopen het kwiek en fris en fruitig uit... Hun mens daarentegen, die is bijna gaar als we terug aan de auto zijn