Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merlen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 19:42

Kreeg ik deze namiddag weer een berichtje van één van de drie eigenaars van de woning.
Je weet wel,die eerder mijn gegevens aan zijn bankier gegeven had en me zo aan het pushen was om te kopen.
Had hij mijn gegevens aan zijn makelaar gegeven zodat ik het mijne eventueel via hem zou verkopen.
Het is dat ik het huis graag heb want anders -:(-

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 20:17

Merlen schreef:
Kreeg ik deze namiddag weer een berichtje van één van de drie eigenaars van de woning.
Je weet wel,die eerder mijn gegevens aan zijn bankier gegeven had en me zo aan het pushen was om te kopen.
Had hij mijn gegevens aan zijn makelaar gegeven zodat ik het mijne eventueel via hem zou verkopen.
Het is dat ik het huis graag heb want anders -:(-

Zo zeg 8)7
Laat hij die weigerende zus overhalen ipv jou op te jagen. Dan doet hij wat nuttigs.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 20:51

DHL die iets in de brievenbus heeft achtergelaten. Maar daar is het niet...

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 21:11

Die advertentie is zo veel duidelijker Besje. Sterkte met de verkoop.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 21:13

Aan al die headhunters via LinkedIn. Account opgeheven, ik ben d'r klaar mee.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 21:35

Ik snap je ergernis Prompter. Maar ik ben er wel blij mee.
Moest noodgedwongen op zoek naar wat anders.
Heb geen brief geschreven, geen CV verstuurd, maar binnen een week een nieuwe baan gevonden (meerdere zelfs).

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 22:18

Ik werk nog maar 11 maanden, dus nu totaal geen behoefte aan ander werk. Maar minstens 2-3 van die zogenaamd persoonlijke berichten elke week of ik toch niet ergens anders wil komen werken, ik werd er gek van :D.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 22:45

Aan de adviseur van Medipoint. Ze had een hele respectloze, verwarrende non verbale communicatie.
Zat steeds met zo'n lach op dr gezicht die je er het liefst af wilt slaan. Niemand begreep wat ze nu wilde zeggen omdat haar mond en gezicht andere dingen zeiden. Als ik iets aan het verantwoorden was ging ze hardop lachen. Toen ik haar daarop aansprak bedoelde ze dat niet zo. Dafaq mens, ga eens reflecteren.

En gewoon het feit dat ik constant zo'n oorlog moeten voeren voor m'n clienten. Gelukkig krijg ik het tot nu toe altijd voor elkaar maar echt zwoegen hoor. Waarom is het nodig? Want het gaat NOOOOOIT om het geld. Bullsh*t.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 23:49

Oh gadver wat naar. Juist bij zoiets als Medipoint verwacht je professionels.

Waar koopt men nog een echte winterjas zonder er een nier voor te moeten verkopen?
Zit even te zoeken maar de winterjassen zien eruit als wat ik draag als jas op een frisse zomerdag :') en die er degelijk uitzien zijn 300 euro..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 01:53

Ehm ik heb mijn winterjas in januari gekocht in de uit verkoop juist hierom :+

Medipoint is een scheldwoord in de (schuld) hulpverlening. :n

Serieus wakker he… Echt why ;(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 02:32

Dag 3 stoppen met anti depressiva, ik voel me zo waardeloos, super emo en mijn hersenen gaan steeds een milliseconde uit.
Ik wist dat dit zou gebeuren en moet gewoon even doorbijten maar meeehhhh

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 03:01

Mijn pa zijn werkverslaving , leert het ook nooit dat bepaalde verantwoordingen niet passen bij zijn manier van aankunnen en dat al 3x hartstikke fout is gegaan als in teveel stress en teveel geven om een bedrijf.

Nu ook , ik schrik wakker omdat ik beneden lawaai hoor. Toch maar even kijken en vragen waarom hij zijn sleutel pakt.

Alarm in de winkel gaat af ( note het is niet onze eigen winkel) , deze zit 45 min verderop , over best wel vervelende wegen heen. Voordat hij daar mogelijk kan zijn is die hele winkel al leeg.

Plus hij zegt aldoor ik ben geen bedrijfsleider of iets in die tak , maar vreemd genoeg heeft hij wel die taken en vermoed ik eigenlijk dat hij dat wel is maar dat stil houdt. Mijn vader heeft zeg maar niet de capaciteit van een bedrijfsleider omdat hij zich daar helemaal op stort en dat haast op nummer 1 zet.

Ik denk bel lekker de politie , of een collega die dichtbij woont.

En mijn moeder zal ook wel not amused zijn , heeft teveel van hetzelfde meegemaakt. Vindt het knap dat ze er nooit echt klaar mee geweest was. Ik weet niet of ik wel zoveel geduld had gehad.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 06:42

Nyaleti schreef:
Oh gadver wat naar. Juist bij zoiets als Medipoint verwacht je professionels.

Waar koopt men nog een echte winterjas zonder er een nier voor te moeten verkopen?
Zit even te zoeken maar de winterjassen zien eruit als wat ik draag als jas op een frisse zomerdag :') en die er degelijk uitzien zijn 300 euro..

Ik heb 2 goede dikker winterjassen op Vinted gekocht. Zijn als nieuw en van het merk Gaastra. 1 15 euro aan betaald. De andere was helemaal nieuw en slechts 5 euro voor betaald :D

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 06:50

Hutcherson schreef:
Aan de adviseur van Medipoint. Ze had een hele respectloze, verwarrende non verbale communicatie.Else
Zat steeds met zo'n lach op dr gezicht die je er het liefst af wilt slaan. Niemand begreep wat ze nu wilde zeggen omdat haar mond en gezicht andere dingen zeiden. Als ik iets aan het verantwoorden was ging ze hardop lachen. Toen ik haar daarop aansprak bedoelde ze dat niet zo. Dafaq mens, ga eens reflecteren.

En gewoon het feit dat ik constant zo'n oorlog moeten voeren voor m'n clienten. Gelukkig krijg ik het tot nu toe altijd voor elkaar maar echt zwoegen hoor. Waarom is het nodig? Want het gaat NOOOOOIT om het geld. Bullsh*t.

En nog een ‘gelukje’ dat jij op komt voor je cliënten. Die mensen die het alleen met dit bedrijf moeten oplossen. Erg vervelend. Goed dat je haar hebt aangesproken.

Wat vervelend zebrastreep nu moet ik wel zeggen bij ons ligt de verantwoordelijkheid van het gebouw bij een alarm ook niet bij een leidinggevende. En zo ken ik dat ook uit het bedrijfsleven bij mensen met een winkel. Dus dat is misschien nog niet zo gek. Maar gewoon hoe je systeem is ingericht.
Vind ik het niet effectief met iemand met veel reistijd is wat anders. Maar dan moet de melding daar ook heen.

Mijn ergernis is m’n snotterige hoofd en m’n hoestje. Er is nog geen volledige week geweest dat ik mij goed voelde.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 07:48

Ben ik weer met m’n ergernissen over de tikkende verwarming. Ik word er echt helemaal gek van. Het geluid verpest m’n slaap, in slaap vallen lukt niet zonder koptelefoon en ‘s nachts word ik meerdere keren wakker, overdag is het geluid om gek van te worden. Het voelt gewoon als een moderne martelmethode.
Ontluchten werkt niet en de huisbaas geeft geen fiets.

En er is ook telkens lekkage waar niets mee gedaan wordt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 07:49

deksel schreef:
Ben ik weer met m’n ergernissen over de tikkende verwarming. Ik word er echt helemaal gek van. Het geluid verpest m’n slaap, in slaap vallen lukt niet zonder koptelefoon en ‘s nachts word ik meerdere keren wakker, overdag is het geluid om gek van te worden. Het voelt gewoon als een moderne martelmethode.

Misschien de staaldeeltjes in je verwarming?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 08:12

deksel schreef:

Hier hielp (gek genoeg) de ketel vullen.
Nu wachten wij (nog steeds! Die man was begin september bij ons) op onze nieuwe ketel. En dit ligt echt bij het bedrijf en niet bij onze huisbaas want het bedrijf suggereerde. :')

Nieuwe ergernis ik moet de huisarts bellen want ik heb klachten en moet zo de griepprik. De brief zegt bellen.
Vervolgens zegt het bandje dat ze de telefoon niet opnemen want griepprik en vorige week gaven ze aan dat ik niet eerder kon komen dan half 11 want dat was het start moment.
Wat doen ze tussen 8 en half 11 en waarom zet je in de brief dat je moet bellen -O-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 08:58

Mijn eerste vakantiedag en besloten om terug naar bed te gaan na veel te vroeg wakker. Gaat de bel om 8:15 terwijl ik net weer sliep. Hebben die klojo’s die aan de waterleiding buiten werken, de WiFi kabel kapot getrokken.
Gisteren de waterleiding gesloopt (gelukkig kinderen thuis die wasmachine etc uit hebben gezet), ons duidelijke blad dat we elektrische auto en laadpaal hebben genegeerd door graafmachine zo te plaatsen dat we niet konden laden (en ze waren weg tegen dat we thuis kwamen). Ik ben er wel klaar mee.

Dat blad, is het door het bedrijf aangeleverde blad waarop we moesten aangeven waar water gas electra etc liep. Dus je verwacht dat ze er op kijken….

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 09:14

Ik durf het bijna niet te zeggen na al het geklaag in de zomer maar...
Ik heb het koud :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 09:15

Ja brrr het is niet oke

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 09:17

Een wolf vlakbij stal gezien -O- Zo blij dat paard ‘s nachts op stal gaat.

En het is inderdaad koud! Maar met een extra trui en vriendje in extra dikke sokken kan de verwarming nog wel even uit :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 09:25

Ik heb de winterjas weer van stal gehaald :brr:

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 09:28

JudithGigi schreef:
Ik durf het bijna niet te zeggen na al het geklaag in de zomer maar...
Ik heb het koud :D

Het is wel mooi weer!
Alleen het is nogal een overgang qua temperatuur. Ik moet ook echt wennen hieraan, ook weer een warmere jas aan etc.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 09:41

saskiaojan schreef:
Oh besje, klinkt goed…. Maar belgie is iets ver weg vanuit friesland en vriendin is niet een zelfverzekerde gevorderde ruiter.

@hagelslag :(:)

Mijn vriendin heeft een dorp verder een hele brave 16j merrie te koop staan. Voor 2 paarden is het mss al de moeite hé :+ :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 09:54

Wat is dat met mannen.. Als ik even mijn beklag doe over iets, een collega of gewoon even frustratie uit over wat dan ook.. Dat ze dan reageren met 'aaah maak je niet druk' of 'leven en laten leven' Vind dat zo'n dooddoener :n