Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Baredawn schreef:Marcella schreef:De 500 euro van de energie toeslag nog niet gehad terwijl ik op het sociaal minimum zit.
Het is vandaag 1 mei, Dag van de Arbeid. Er is vandaag geen betalingsverkeer tussen banken.
Baredawn schreef:Marcella schreef:De 500 euro van de energie toeslag nog niet gehad terwijl ik op het sociaal minimum zit.
Het is vandaag 1 mei, Dag van de Arbeid. Er is vandaag geen betalingsverkeer tussen banken.
Fly_high schreef:Bij mijn vader op bezoek nu dat hij zijn herkansingsbaby heeft en ik kan niet uitleggen hoe fiets poedersuiker het is.
appelflap je hebt genoeg verpest waarom komt het bij jou op om nog een kind op deze poedersuiker te zetten. En waarom moet ik in mijn vrije tijd bij een jankend kind in de buurt zijn en al dat gezeik verdragen. Ik wil hier zo fiets graag weg.
End rant.
Captain schreef:Mijn vriend krijgt morgen een oude vriend en zijn vriendin over de vloer. En we gaan uit eten, maar ik weet nu al dat zij gaan praten over "the good 'ol days" en dat ik dan moet gaan socializen met een griet die ik nooit meer zie.
Zo geen zin in.