Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Gister een maaltijdpakket bij een supermarkt gekocht. Zie ik nu dat de tomaten helemaal beschimmeld zijn. En de winkel? Die is op zondag dicht
Relaxed schreef:Marcella schreef:Eieren bijna op.
En dan lopen er nog 8 hennen. Normaal heb ik er wel een paar in de week. Nu helemaal niks.
Kippen stoppen met leggen als de dagen korter worden, dus dat is niet zo gek
friendly schreef:Lau schreef:poedersuiker DHL,
Ik had make-up besteld zou vandaag komen. De tt zegt dat het bezorgd is maar er is geen briefje in de brievenbus dat het bij de buren is bezorgd. Ik ben zo chagrijnig nu poedersuiker service van hun altijd.
Staat t niet in de tt waar t ligt? Briefjes doen ze niet meer toch?
pimaude schreef:MarlindeRooz schreef:Nog steeds verkouden en keelpijn. Die quarantaine van 10 dagen ga ik denk ik wel uitzitten.
Wat een ellende. En ik heb woensdag een tentamen die ik MOET halen.
From te bright side: je hebt alle tijd om te leren
Optiwolk schreef:Lau schreef:De tt zegt dat het bij ons is bezorgd maar het ligt niet in de bosjes en het paste ook niet door de brievenbus.
Recent kregen ze bij ons 100 ballenbad-ballen erdoor, dus toch ff kijken denk ik.
wyoming schreef:Ik vind je helemaal geen zeur; ik vind je ex wel een stuk verdriet.Mijn zoon (8) stond ineens bij mij voor de deur, hij hoort bij zijn vader te zijn. Ze hadden ruzie gehad en zijn vader had hem naar de speeltuin gestuurd. Toen had hij al wel boos geroepen: ik ga naar mama toe. Maar ipv dat mijn ex hem dan in de gaten houdt, laat hij hem gewoon gaan. (We wonen ongeveer 1 km uit elkaar maar er moet wel een drukke weg over worden gestoken) Maar ben ik nou zo’n zeur dat ik graag even een belletje van ex had gehad dat zoon onderweg kon zijn? Al was het maar om te weten of ik thuis was. En ik vraag mij nu dus ook af, als ik ex niet had gebeld dat zoon bij mij voor de deur stond, wanneer hij dan door zou hebben dat hij weg was. En vooral dat vind ik dus een enge gedachte met al die mafkezen tegenwoordig.
fjordjes schreef:Wanneer rot de visite nou eens op, het is bijna etenstijd en ik wil straks formule 1 kijken...
wyoming schreef:Mijn zoon (8) stond ineens bij mij voor de deur, hij hoort bij zijn vader te zijn. Ze hadden ruzie gehad en zijn vader had hem naar de speeltuin gestuurd. Toen had hij al wel boos geroepen: ik ga naar mama toe. Maar ipv dat mijn ex hem dan in de gaten houdt, laat hij hem gewoon gaan. (We wonen ongeveer 1 km uit elkaar maar er moet wel een drukke weg over worden gestoken) Maar ben ik nou zo’n zeur dat ik graag even een belletje van ex had gehad dat zoon onderweg kon zijn? Al was het maar om te weten of ik thuis was. En ik vraag mij nu dus ook af, als ik ex niet had gebeld dat zoon bij mij voor de deur stond, wanneer hij dan door zou hebben dat hij weg was. En vooral dat vind ik dus een enge gedachte met al die mafkezen tegenwoordig.
Lau schreef:Optiwolk schreef:
Recent kregen ze bij ons 100 ballenbad-ballen erdoor, dus toch ff kijken denk ik.
Dan had het in de gang gelegen maar daar ligt het echt niet![]()
Hoe hebben ze dat bij jou gedaan dan
MarlindeRooz schreef:Klote kind van de buren is weer zijn avondlijke krijsuurtje aan het houden.
Het werd de laatste tijd wat minder maar dat kind heeft een tijdje echt 8x per dag een mental breakdown gehad. Dan heb ik het niet over een aantal minuutjes huilen. Maar gewoon blijvend gillen.
Lugea schreef:Het is misschien niet per se een ergernis, maar we echt een baal-moment. Nadat we deze zomer te horen hebben gekregen dat mijn moeder een zeer agressieve hersentumor heeft en dus niet lang meer bij ons zal zijn, hebben we net te horen gekregen dat de longkanker van mijn opa ernstig uitgezaaid is en z’n levensverwachting 3-6 maanden is. Ik erger me er even aan dat het gewoon niet op lijkt te houden met slechte berichten…