Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 17:09

Aan de bizar slechte klantenservice van een webshop waar ik wat had besteld.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 17:57

DuoPenotti schreef:
Marcella schreef:
Dat de regen iets te vroeg is. Nu moet ik nog op de scooter terug naar huis. En ja heb een regenpak in de scooter en staat in de schuur.

Hier precies andersom.
Buienradar die aangeeft dat we in een bui zitten maar er valt niks.

Had hier niet op gerekend ook, want de kans op regen was zeer klein. Had nu zelfs met de brug over dikke hagel en onweer. Fietspad leek meer rivier. Dit zijn ook nog buien waar de natuur niks aan heeft. Spoelt allemaal weg

Water liep ook door mijn helm heen.

Merlen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 18:22

Bliksem is vlakbij ingeslagen en bij elke bliksemschicht springt nu de hoofdzekering af.
Ben al een half uur in de weer met heen en weer lopen om deze telkens terug op te zetten.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 18:26

Aan een meerijder op de achterbank.Mvr verteld mij hoe ik moet rijden.Denk het toch niet.Ik zal wel een speelgoedstuurtje kopen en aan de stoel vast maken.Kan ze meesturen in de bochten.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 18:42

Even een vraagje, mijn drukke buurjochie( denk autistisch) heeft van opa een trampoline gekregen. Helemaal mooi voor hem, maar als hij springt kijkt hij telkens in mijn tuin en “blaft” tegen mijn honden. Die kennen dit nog niet en beginnen telkens te blaffen als hij dit doet. Dus ik waarschuw nu al de hele dag dat ze niet mogen blaffen, dit helpt wel want mijn honden zijn prettig afgericht.
Maar dan nog, zit ik nu met een buurjochie opgescheept dat elke dag over mijn schutting loert. ( bye-bye in de bikini in de tuin liggen)
Wat is wijsheid

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 18:46

Ik zou over dat blaffen met de ouders in gesprek gaan.

Maar dat hij springt, ja. Ik zou daar echt maling aan hebben en gewoon in de tuin gaan liggen. Als de nieuwigheid eraf is zal hij minder springen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 19:02

Wij hebben dat gehad maar dan met zo'n speelhuisje met glijbaan.
Verschrikkelijk die zat echt te loeren in de tuin.
Te roepen. Schelden tegen kindjes die hier op bezoek kwamen.
En die ouders vonden het maar heel normaal.
Nou sorry zo'n hoog ding tegen de schutting vind ik niet normaal.
Wij wilde daar toen van die leilindes plaatsen, maar net toen kregen wij ons huidige huis in het vizier en hebben we dat niet meer gedaan.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 19:08

Ik ben er ook niet heel erg blij mee, juist omdat ik van mijn privacy hou en ik geen gedonder met de andere buren wil omdat mijn honden blaffen....

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 19:10

LaPluche schreef:
Even een vraagje, mijn drukke buurjochie( denk autistisch) heeft van opa een trampoline gekregen. Helemaal mooi voor hem, maar als hij springt kijkt hij telkens in mijn tuin en “blaft” tegen mijn honden. Die kennen dit nog niet en beginnen telkens te blaffen als hij dit doet. Dus ik waarschuw nu al de hele dag dat ze niet mogen blaffen, dit helpt wel want mijn honden zijn prettig afgericht.
Maar dan nog, zit ik nu met een buurjochie opgescheept dat elke dag over mijn schutting loert. ( bye-bye in de bikini in de tuin liggen)
Wat is wijsheid

Topless gaan zonnen. Als ze komen klagen is dat een mooi moment om te melden dat ze jochie moeten opvoeden en niet moeten laten staren }:) Maar ik ben dan wel aardig evil :')

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 19:13

Nee joh, ik wil de lieve vrede bewaren, en ik woon in een volksbuurt, dus geen zin in loerende buren straks :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 19:14

friendly schreef:
LaPluche schreef:
Wat is wijsheid

Topless gaan zonnen. Als ze komen klagen is dat een mooi moment om te melden dat ze jochie moeten opvoeden en niet moeten laten staren }:) Maar ik ben dan wel aardig evil :')

Komen klagen omdat hij tieten ziet? In 1950 misschien _O-

Je kunt vragen of ze dat ding niet in willen graven, dan komt hij niet over je schutting.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 19:17

Ik wacht even tot het weekend, is het geblaf en geloer dan nog niet over ga ik wel even aan de deur.
Kan zijn dat die erg snel zijn interesse er in verliest....(hoop ik)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 19:23

LaPluche schreef:
Wat is wijsheid

Met de buren praten, want dat blaffen is gewoon irritant. En verder gewoon met je bikini in de tuin blijven liggen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 19:34

wyoming schreef:
LaPluche schreef:
Wat is wijsheid

Met de buren praten, want dat blaffen is gewoon irritant. En verder gewoon met je bikini in de tuin blijven liggen.

Dit.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 19:44

Onweer...

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 20:07

Hamsters zijn stiekem toch best duur :=

Ik blijf gewoon goede spullen kopen ruim voordat het op is, maar toch :o

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 20:09

nicole_floor schreef:
Onweer...

Dit. En ik ben er echt serieus bang voor. Is wel eens minder geweest maar nadat het heel dichtbij ingeslagen is terwijl ik buiten was schijt ik echt 7 kleuren. En we hebben ook nog eens een rieten kap.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 20:25

Waar is er onweer?
Hier sputtert het een beetje flauw in Almelo.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 20:48

Ok, is er ook een schaam topic? Ik speel wordfeud met mijn vader, vindt 'ie leuk. Maar ik heb de competitiedrang van hem. Dus heb zojuist voor de beste punten dildo gelegd... En nu appt hij mooi woord :') Ik denk dat ik voorlopig mijn vader niet meer onder ogen kan komen :o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 20:53

Rytir schreef:
Ok, is er ook een schaam topic? Ik speel wordfeud met mijn vader, vindt 'ie leuk. Maar ik heb de competitiedrang van hem. Dus heb zojuist voor de beste punten dildo gelegd... En nu appt hij mooi woord :') Ik denk dat ik voorlopig mijn vader niet meer onder ogen kan komen :o

_O-

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 21:04

Rytir schreef:

Haha herkenbaar! Mijn moeder en soms vader leggen ook weleens neuk of bef neer. Maaaam :roll:

Maar he, alles voor de beste punten! :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 21:13

Bef kan ook de witte borst van een hond zijn. Of de witte kraag van een advocaat of rechter :7.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 21:19

_San87_ schreef:
Bef kan ook de witte borst van een hond zijn. Of de witte kraag van een advocaat of rechter :7.

Goeie :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 22:55

Mijn hond heeft last van het vestibulair syndroom en loopt net weer een beetje, maar kan zeker nog geen trappen lopen. Wil ik haar net uitlaten, kom ik bij de lift, doet hij het weer niet. Dan is 23,5 kilo de trap af en op tillen toch best zwaar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 23:15

Dat ik mij voor morgen heb ingeschreven om als begeleider te werken op een dagbesteding , maar heb er nog niet heel veel zin in. Het is ook een lange dienst. Ik hoop dat het gewoon wat leuks is , en de dag een beetje snel voorbij gaat en ik gewoon wat te doen heb.