Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Marcella schreef:Dat de regen iets te vroeg is. Nu moet ik nog op de scooter terug naar huis. En ja heb een regenpak in de scooter en staat in de schuur.
Hier precies andersom.
Buienradar die aangeeft dat we in een bui zitten maar er valt niks.
LaPluche schreef:Even een vraagje, mijn drukke buurjochie( denk autistisch) heeft van opa een trampoline gekregen. Helemaal mooi voor hem, maar als hij springt kijkt hij telkens in mijn tuin en “blaft” tegen mijn honden. Die kennen dit nog niet en beginnen telkens te blaffen als hij dit doet. Dus ik waarschuw nu al de hele dag dat ze niet mogen blaffen, dit helpt wel want mijn honden zijn prettig afgericht.
Maar dan nog, zit ik nu met een buurjochie opgescheept dat elke dag over mijn schutting loert. ( bye-bye in de bikini in de tuin liggen)
Wat is wijsheid
friendly schreef:LaPluche schreef:Even een vraagje, mijn drukke buurjochie( denk autistisch) heeft van opa een trampoline gekregen. Helemaal mooi voor hem, maar als hij springt kijkt hij telkens in mijn tuin en “blaft” tegen mijn honden. Die kennen dit nog niet en beginnen telkens te blaffen als hij dit doet. Dus ik waarschuw nu al de hele dag dat ze niet mogen blaffen, dit helpt wel want mijn honden zijn prettig afgericht.
Maar dan nog, zit ik nu met een buurjochie opgescheept dat elke dag over mijn schutting loert. ( bye-bye in de bikini in de tuin liggen)
Wat is wijsheid
Topless gaan zonnen. Als ze komen klagen is dat een mooi moment om te melden dat ze jochie moeten opvoeden en niet moeten laten starenMaar ik ben dan wel aardig evil
LaPluche schreef:Even een vraagje, mijn drukke buurjochie( denk autistisch) heeft van opa een trampoline gekregen. Helemaal mooi voor hem, maar als hij springt kijkt hij telkens in mijn tuin en “blaft” tegen mijn honden. Die kennen dit nog niet en beginnen telkens te blaffen als hij dit doet. Dus ik waarschuw nu al de hele dag dat ze niet mogen blaffen, dit helpt wel want mijn honden zijn prettig afgericht.
Wat is wijsheid
wyoming schreef:LaPluche schreef:Even een vraagje, mijn drukke buurjochie( denk autistisch) heeft van opa een trampoline gekregen. Helemaal mooi voor hem, maar als hij springt kijkt hij telkens in mijn tuin en “blaft” tegen mijn honden. Die kennen dit nog niet en beginnen telkens te blaffen als hij dit doet. Dus ik waarschuw nu al de hele dag dat ze niet mogen blaffen, dit helpt wel want mijn honden zijn prettig afgericht.
Wat is wijsheid
Met de buren praten, want dat blaffen is gewoon irritant. En verder gewoon met je bikini in de tuin blijven liggen.
Rytir schreef:Ok, is er ook een schaam topic? Ik speel wordfeud met mijn vader, vindt 'ie leuk. Maar ik heb de competitiedrang van hem. Dus heb zojuist voor de beste punten dildo gelegd... En nu appt hij mooi woordIk denk dat ik voorlopig mijn vader niet meer onder ogen kan komen