Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 22:54

Arethe schreef:
Sterkte Niobe, wat ontzettend naar.

Ik erger me aan mijn positieve zelf test en het wachten op de officiële uitslag van de GGD. Vannacht wat keelpijn, dikke klieren en mini beetje snot. Doe altijd thuis een test bij zulke gevallen ivm mijn werk. Ondanks dat ik vakantie heb, heb ik toch maar even een test gedaan. En nu dus 1 streepjes. Nog nooit gebeurd en ben nog wel zo voorzichtig :(

Volgende ergernis, positief getest en met het gezin in quarantaine. Ik ben altijd -:(- zo voorzichtig geweest wegens mijn werk in het onderwijs. En nu met kerst en de verjaardag van mijn dochtertje zitten wij in quarantaine. Tweede jaar voor haar dat we er niets aan kunnen doen rondom haar echte datum. Vorig jaar met kerst gecombineerd en dagen er tussen gehouden uit voorzorg met alleen oma’s & opa en nu dus weer niets.
Komt wel weer goed maar ik baal verschrikkelijk, vooral voor haar.

Mo_86

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 23:24

Ah neeeeeee!!! Wat ellendig, Arethe! Sterkte en beterschap!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 23:30

Veel beterschap Arethe!

--

Dat ik van mijn werkgever een boek moet lezen over perfectiestress en faalangst omdat ze zelf geen oplossing weten voor waar ik tegenaanloop. Ergens maakt dit boek mij ook een beetje boos om het te lezen omdat ze eigenlijk zeggen joh zoek het zelf maar uit...

En ja ik heb al gevraagd wat voor leerdoelen hun dan voor zich zagen maar die vraag liepen ze zelf volledig op vast.

Ik vindt het nog steeds afschuiven en het probleem is dat ik niet weet hoe ik dat moet aankaarten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 23:51

fiets idioten die aan het gillen, schreeuwen, zingen en stampen zijn ergens. Geen idee waar maar het klinkt net alsof ik naast het voetbalstadion woon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 23:59

Zebrastreep schreef:
Veel beterschap Arethe!

--

Dat ik van mijn werkgever een boek moet lezen over perfectiestress en faalangst omdat ze zelf geen oplossing weten voor waar ik tegenaanloop. Ergens maakt dit boek mij ook een beetje boos om het te lezen omdat ze eigenlijk zeggen joh zoek het zelf maar uit...

En ja ik heb al gevraagd wat voor leerdoelen hun dan voor zich zagen maar die vraag liepen ze zelf volledig op vast.

Ik vindt het nog steeds afschuiven en het probleem is dat ik niet weet hoe ik dat moet aankaarten

Heb je voor jezelf duidelijk wat je wil/moet leren? En dan bedoel ik niet alleen voor je werk maar je zal er daarbuiten misschien ook tegenaan lopen?
Misschien helpt dat om een goede oplossing te vinden?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 00:16

[***] schreef:
Zebrastreep schreef:
Veel beterschap Arethe!

--

Heb je voor jezelf duidelijk wat je wil/moet leren? En dan bedoel ik niet alleen voor je werk maar je zal er daarbuiten misschien ook tegenaan lopen?

Nee... ik ben hier al dik 4 maanden mee bezig maar het is wel werk gerelateerd en op 1 locatie. Ik ben daarom ook nog ergens anders gaan werken en merk dat ik op deze locatie nergens last van heb waar ik op locatie 1 wel last van heb. Locatie 2 geeft mij zelfvertrouwen , motivatie en plezier terug in mijn werk. Locatie 1 onzekerheid , minder verantwoordelijkheden en een flinke dip in zelfvertrouwen en motivatie.

Daarom heb ik de vorige keer ook gevraagd van wat voor leerdoelen zou ik na deze situatie kunnen opstellen. Maar daar wisten ze geen antwoord op.

Ik ben al heel lang aan het nadenken of het voor mij niet beter is om op locatie 1 te stoppen ook met oog op heel weinig betaald voor heel veel werk. Maar ook omdat ik merk dat ik mijn plezier ben kwijtgeraakt. Als ze mij nou echt hadden geholpen na het incident wat heeft plaatsgevonden in plaats van te zeggen we gaan je geen verantwoordelijke taken meer geven omdat we denken dat het nog teveel is , maar vervolgens ook niet kunnen helpen om dan doelen op te stellen zodat dat wel lukt gebeurd niet.

Buiten werk om gaat het gelukkig erg goed hoor! Voel mij buiten werk om heel gelukkig nu momenteel en dat heb ik ook lang niet kunnen zeggen ben daar ook echt heel blij mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 00:24

Zebrastreep schreef:
[***] schreef:

Nee... ik ben hier al dik 4 maanden mee bezig maar het is wel werk gerelateerd en op 1 locatie. Ik ben daarom ook nog ergens anders gaan werken en merk dat ik op deze locatie nergens last van heb waar ik op locatie 1 wel last van heb. Locatie 2 geeft mij zelfvertrouwen , motivatie en plezier terug in mijn werk. Locatie 1 onzekerheid , minder verantwoordelijkheden en een flinke dip in zelfvertrouwen en motivatie.

Daarom heb ik de vorige keer ook gevraagd van wat voor leerdoelen zou ik na deze situatie kunnen opstellen. Maar daar wisten ze geen antwoord op.

Ik ben al heel lang aan het nadenken of het voor mij niet beter is om op locatie 1 te stoppen ook met oog op heel weinig betaald voor heel veel werk. Maar ook omdat ik merk dat ik mijn plezier ben kwijtgeraakt. Als ze mij nou echt hadden geholpen na het incident wat heeft plaatsgevonden in plaats van te zeggen we gaan je geen verantwoordelijke taken meer geven omdat we denken dat het nog teveel is , maar vervolgens ook niet kunnen helpen om dan doelen op te stellen zodat dat wel lukt gebeurd niet.

Buiten werk om gaat het gelukkig erg goed hoor! Voel mij buiten werk om heel gelukkig nu momenteel en dat heb ik ook lang niet kunnen zeggen ben daar ook echt heel blij mee!

Misschien heeft het dan ook gewoon tijd nodig?
Ik heb tijdens een stage iemand zien overlijden (ik was er als eerste bij) en daar heb ik ook wel last van gehad. Voor mij was het vooral heel belangrijk dat er werd erkend dat wat er gebeurde moeilijk was en ik heb de rest van mijn stage geen mensen met een grotere kans op overlijden verzorgd. Ik ben gestopt met de studie dus ik weet niet hoe het daarna zou zijn geweest.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 00:41

Misschien dat daar wel het probleem ligt hoor! Het wordt niet erkend. Ik heb zeker vrede met het overlijden van die persoon en voel mij ook niet schuldig. Maar er worden conclusies getrokken door mensen die er niet eens bij waren. Het wordt gebaseerd op het verhaal wat mijn collega heeft verteld.

De reden waarom ik wegliep is omdat er van mij gevraagd werd een dood iemand van bed te tillen en dat was echt teveel gevraagd en achteraf gezien was dat ook niet nodig geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 00:56

Zebrastreep schreef:
Misschien dat daar wel het probleem ligt hoor! Het wordt niet erkend. Ik heb zeker vrede met het overlijden van die persoon en voel mij ook niet schuldig. Maar er worden conclusies getrokken door mensen die er niet eens bij waren. Het wordt gebaseerd op het verhaal wat mijn collega heeft verteld.

De reden waarom ik wegliep is omdat er van mij gevraagd werd een dood iemand van bed te tillen en dat was echt teveel gevraagd en achteraf gezien was dat ook niet nodig geweest.

Is er een vertrouwenspersoon waarmee je erover kan praten? Ik snap wel dat je onzeker wordt van mensen om je heen die hun oordeel al klaar hebben :(

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 04:48

Plafonddienst :\

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 07:42

RoosDeG schreef:
Plafonddienst :

Same, dus dit topic 40 pagina’s bij gelezen en nu heb ik weer slaap, maar wil ik er zo uit…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 07:51

Nog 1 laatste, zware werkdag voor mijn vakantie. Is de dag nog niet voorbij?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 08:49

Buurvrouw: kan ik vandaag iets ophalen
Ik: ja ik ben om 11.00 thuis
Buurvrouw: kan ik om 9.00 komen?

Jongens de dag moet nog beginnen…

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 09:37

Ik lig elke avond voor 23:00 in bed en ik slaap pas na 00:00 en heb vervolgens de hele nacht nachtmerries om rond 6:00 wakker te worden. -O-

Zo ga ik niet uitrusten in de vakantie. -O-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 10:03

Regen. :roll:
Dan liever kou en een zonnetje.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 10:04

Jongste kat die een partij loop te etteren. En dus ook terror zijn tegen moeder en andere kat.

Oef springt een van de katten van 3/4 kilo vol op mijn buik.

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 10:07

Mijn man die om 05.00 uur zijn wekker liet snoozen waar ik wakker van werd. Fijnnn. -O-

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 10:09

Froukje schreef:
Niet gewoon door de winkel kunnen struinen op zoek naar een kraamcadeau.. Vind dat al lastig zat voor mensen die je amper kent, online shoppen maakt het dan niet makkelijker -O-

Een voorleesboek is vaak een heel gewaardeerd kraamcadeau.

Auto krabben zonder blauwe smeltspray. ;(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 10:12

Ja,een boek is altijd goed.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 10:42

Ijzel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 11:13

Pre-kerst stress. Ik zou het liefste in een hutje in het bos zitten met oppasteckel en niks doen. Maar dat kan niet en de verplichtingen roepen. -O-

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 11:15

Kana schreef:
Froukje schreef:
Niet gewoon door de winkel kunnen struinen op zoek naar een kraamcadeau.. Vind dat al lastig zat voor mensen die je amper kent, online shoppen maakt het dan niet makkelijker -O-

Een voorleesboek is vaak een heel gewaardeerd kraamcadeau.

Auto krabben zonder blauwe smeltspray. ;(

Afhankelijk van budget: badjasje met naam
Heb ik laatst gegeven, werd echt ontzettend goed ontvangen.

Ergernis: hoofdpijn

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-21 11:46

Dat ik ergens iets hoorde omvallen maar een kat ligt braaf in een mandje en de andere lag bij mij. ???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 11:48

Dat ik ineens het hoesje van mijn microfoontje van de headset kwijt ben. Kittens...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 11:53

Mijn collega's, again.

Ik ban vandaag en morgen de enige van ons acht koppige team die geen vakantie heeft genomen, daardoor worden alle taken op mij afgeschoven. Nou staat er een taak in de agenda die ik nog nooit heb gedaan, waar ik geen uitleg over heb gehad, wat zich moet afspelen in twee beveiligde bestanden waarvan ik van één het wachtwoord niet heb. Lekker overgedragen jongens. :roll:

Oh, en mijn baas heeft niet gereageerd op de mail van maandag met een cruciale vraag voor morgen, is nog te doen want die vent heeft ook vakantie. Maar nu reageert hij ook niet op een appje. Ja daahaag :evaw: