lenaa_tje schreef:Ik moet zeggen dat testen voor toegang is ook wel een zootje.
Mevrouw zegt binnen 3 kwartier de uitslag. Ondertussen zijn we 5 uur verder en nog geen uitslag.
Inmiddels je uitslag netjes binnen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingedebruijn schreef:lenaa_tje schreef:Ik moet zeggen dat testen voor toegang is ook wel een zootje.
Mevrouw zegt binnen 3 kwartier de uitslag. Ondertussen zijn we 5 uur verder en nog geen uitslag.
Inmiddels je uitslag netjes binnen?
lenaa_tje schreef:ingedebruijn schreef:Meh! Wanneer heb je 'm nodig?
Voor morgenmiddag 13 uur.
We hebben een bruiloft. Ik heb mijn bewijs door vaccinatie maar hij niet.
Nu is het denk ik geen verplichting meer omdat de bruiloft nu ook weer 1,5 meter en een vaste zit plek kent maar je wil nu ook gewoon je uitslag
ingedebruijn schreef:Bij veel werkgevers gelukkig ook niet dus dat is een beetje een onnodige sneer denk je niet? Nergens voor nodig om het zo persoonlijk te maken.
Citaat:Zie nu dat de aantallen van vandaag wel gewoon kloppen.. Besmettingen dus wat gezakt.
Spenk schreef:Ja dat kan natuurlijk maar dan kan je eventueel ook een zelftest doen als het nu krap wordt. Hier werd wel netjes 1,5 meter afstand gehouden en de groep niet groot. Dus dan is het opzich niet nodig om te testen.
Electra63 schreef:Collega heeft van de week een bruiloft van haar dochter.
Deze zou "groot" gevierd worden en wordt dan beschouwd als een evenement.
Collega moet of kunnen aantonen dat zij volledig gevaccineerd is via de QR-code of anders een test laten doen en deze moet negatief zijn.
lenaa_tje schreef:Electra63 schreef:Collega heeft van de week een bruiloft van haar dochter.
Deze zou "groot" gevierd worden en wordt dan beschouwd als een evenement.
Collega moet of kunnen aantonen dat zij volledig gevaccineerd is via de QR-code of anders een test laten doen en deze moet negatief zijn.
Dat is hier dus ook! Maar iedereen mag dat natuurlijk vragen. Ook als je gewoon een verjaardag hebt.
Hier zijn we onderweg met een negatieve test