Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Ik baal ervan dat die foei optie van bokt zo inefficiënt werkt.
Benthhh schreef:Sanniejtjuh schreef:In het ziekenhuis, eerste 2 afspraken liepen flink wat in. Laaste moest ik al flink wachten maar nu meer dan een uurKan niemand wat aan doen, maar ben zo slecht in wachten
Ik neem de laatste tijd altijd mijn e-reader mee! En sinds ik dan bedenk van oh ik kan misschien wel even lekker lezen met een kopje koffie, heb ik bijna nooit wachttijden meer
DezeNaam schreef:Nayomie schreef:Had ooit op bokt neergezet dat ik destijds werd gestalkt voor mijn ex. Thankgod was het 3 jaar lang stil. En nu is het weer begonnen. Random vrienden van hem komen voorbij en blijven voor het huis staren, ik word inmiddels gebeld door vrienden van hem. Ik had nergens mijn adres bekend gemaakt, nieuw nummer genomen en nu begint het gewoon weer.
Zo belachelijk ook dat de politie/wijkagent hier niks mee kan/mag doen. Lijkt me een benauwde situatie- ik schiet al in de stress als mensen me te vaak (ongewenst) een bericht sturen.
Edit: maar wat Suzanne zegt. Misschien kan je het alsnog wel aangeven bij de wijkagent en iedere keer een melding maken wanneer ze weer bellen of voor je huis blijven staan.
Flying_Angel schreef:Flying_Angel schreef:Ik erger me aan mezelf dat ik mijn kat niet meer leuk vind en haar eigenlijk weg wil doen.
Ze komt de hele tijd ‘s nachts mekkeren en ze verhaart ontzettend.
Nayomie schreef:Destijds heb ik een melding gemaakt en een dossier opgebouwd. Nu was het 3 jaar stil, dus ik denk dat het dossier gesloten is. Dus dan maar weer een dossier opbouwen. Maar ik voel me er wel rot onder want het was 3 jaar stil, hij heeft een vriendin. Waarom nu toch weer oppakken? Waarom nog zo veel proberen?
Edit: toen mocht ik geen aangifte doen namelijk
Flying_Angel schreef:Wow, relax mensen. Ik zeg toch dat ik me erger aan mezelf hierdoor?! Niet meteen zo heftig reageren hoor.
[***] schreef:Nayomie schreef:Destijds heb ik een melding gemaakt en een dossier opgebouwd. Nu was het 3 jaar stil, dus ik denk dat het dossier gesloten is. Dus dan maar weer een dossier opbouwen. Maar ik voel me er wel rot onder want het was 3 jaar stil, hij heeft een vriendin. Waarom nu toch weer oppakken? Waarom nog zo veel proberen?
Edit: toen mocht ik geen aangifte doen namelijk
Als het goed is kunnen ze het dossier gewoon weer openen. Wat was de reden dat je geen aangifte mocht doen? Je hebt altijd het recht om aangifte te doen...
Nayomie schreef:Als het goed is kunnen ze het dossier gewoon weer openen. Wat was de reden dat je geen aangifte mocht doen? Je hebt altijd het recht om aangifte te doen...
poes schreef:Een potentiële werkgever mag echt geen vragen stellen over medicijnen, aandoeningen of zwangerschap. Het gaat erom dat er, alvast in België, hele duidelijke regels zijn omtrent mogelijke discriminatie bij aanwerving.