Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 16:10

Mensen die alle paarden verneuken, op elke mogelijke manier, en telkens nieuwe paarden kopen.. Aaaargh!! Arme beesten..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 16:35

Benthhh schreef:
Ik word echt te nieuwsgierig van die foeilijstjes.

Ik vind de functie op zich gewoon outdated en daardoor nutteloos, het werkt onvoldoende. Het werkt niet in quotes, niet in uitgelicht, niet bij het kopje nieuwe topics. En ik zie Flarum ook niet 123 online komen

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 17:33

Telpeva schreef:
Ik baal ervan dat die foei optie van bokt zo inefficiënt werkt.

Idem. Het enige wat ik er chill aan vind, is dat de berichten die door je foei bokker zijn geplaatst heel onopvallend zijn. Gewoon een klein balkje in plaats van een normaal bericht met een melding 'deze bokker staat op je foei lijst' etc. Maar verder... meh.

Grote ergernis hier is dat mijn laptop schijnbaar vannacht heeft besloten om Planet Zoo er vanaf te gooien. Kan ik het weer overnieuw downloaden. Ik hoop dat de save files er nog zijn, anders word ik echt boos.

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:05

Ik erger me aan mezelf dat ik mijn kat niet meer leuk vind en haar eigenlijk weg wil doen. :\

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:11

Flying_Angel schreef:
Ik erger me aan mezelf dat ik mijn kat niet meer leuk vind en haar eigenlijk weg wil doen. :

Ohneeee, wat dan?

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:13

Benthhh schreef:
Sanniejtjuh schreef:
In het ziekenhuis, eerste 2 afspraken liepen flink wat in. Laaste moest ik al flink wachten maar nu meer dan een uur : Kan niemand wat aan doen, maar ben zo slecht in wachten

Ik neem de laatste tijd altijd mijn e-reader mee! En sinds ik dan bedenk van oh ik kan misschien wel even lekker lezen met een kopje koffie, heb ik bijna nooit wachttijden meer :+

Heb maar zitten bokken... :j Heb geen e-reader maar volgende keer toch even tijdschrift iod mee inderdaad.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:18

Captain schreef:
Mensen die alle paarden verneuken, op elke mogelijke manier, en telkens nieuwe paarden kopen.. Aaaargh!! Arme beesten..

En dit. Ik heb geen idee wie precies je in je hoofd hebt maar ik ken wel iemand bij wie ik het ook denk. En maar ooohhh's en aaahh's krijgen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:21

Benthhh schreef:
Flying_Angel schreef:
Ik erger me aan mezelf dat ik mijn kat niet meer leuk vind en haar eigenlijk weg wil doen. :

Ohneeee, wat dan?

Ze komt de hele tijd ‘s nachts mekkeren en ze verhaart ontzettend.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:24

Ben je al bij de da geweest?

rainbowtrash

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:25

Een 'particulier' waar wij zijn geweest om naar een paard te kijken heeft een vers marktplaats account, 'nieuw' paard te koop staan met andere naam/leeftijd/beschrijving maar exact dezelfde foto's.

Wij vonden haar al zoveel magerder lijken op de foto's maar het lijkt dus gewoon op een handelaar die dezelfde mooie foto's hergebruikt. Zucht.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:33

De reclame over de abortuswet.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:44

Flying_Angel schreef:
Benthhh schreef:

Ohneeee, wat dan?

En daarom wil je je kat weg doen? Hemel..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:45

DezeNaam schreef:
Nayomie schreef:
Had ooit op bokt neergezet dat ik destijds werd gestalkt voor mijn ex. Thankgod was het 3 jaar lang stil. En nu is het weer begonnen. Random vrienden van hem komen voorbij en blijven voor het huis staren, ik word inmiddels gebeld door vrienden van hem. Ik had nergens mijn adres bekend gemaakt, nieuw nummer genomen en nu begint het gewoon weer.

Zo belachelijk ook dat de politie/wijkagent hier niks mee kan/mag doen. Lijkt me een benauwde situatie- ik schiet al in de stress als mensen me te vaak (ongewenst) een bericht sturen.

Edit: maar wat Suzanne zegt. Misschien kan je het alsnog wel aangeven bij de wijkagent en iedere keer een melding maken wanneer ze weer bellen of voor je huis blijven staan.

Destijds heb ik een melding gemaakt en een dossier opgebouwd. Nu was het 3 jaar stil, dus ik denk dat het dossier gesloten is. Dus dan maar weer een dossier opbouwen. Maar ik voel me er wel rot onder want het was 3 jaar stil, hij heeft een vriendin. Waarom nu toch weer oppakken? Waarom nog zo veel proberen?

Edit: toen mocht ik geen aangifte doen namelijk
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 22-06-21 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:45

Flying_Angel schreef:
Flying_Angel schreef:

Snachts om aandacht vragen snap ik dat het vervelend is maar ze verhaard veel? Sorry maar.. := :=
Hoe oud is ze? Bloedonderzoek op de nieren laten doen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:48

Wow, relax mensen. Ik zeg toch dat ik me erger aan mezelf hierdoor?! Niet meteen zo heftig reageren hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:52

Nayomie schreef:
Destijds heb ik een melding gemaakt en een dossier opgebouwd. Nu was het 3 jaar stil, dus ik denk dat het dossier gesloten is. Dus dan maar weer een dossier opbouwen. Maar ik voel me er wel rot onder want het was 3 jaar stil, hij heeft een vriendin. Waarom nu toch weer oppakken? Waarom nog zo veel proberen?

Als het goed is kunnen ze het dossier gewoon weer openen. Wat was de reden dat je geen aangifte mocht doen? Je hebt altijd het recht om aangifte te doen...

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:54

Flying_Angel schreef:
Wow, relax mensen. Ik zeg toch dat ik me erger aan mezelf hierdoor?! Niet meteen zo heftig reageren hoor.

Je zal niet de eerste zijn die om dit soort onzin redenen zijn huisdier weg doet, daar mag imo best wat van gezegd worden. Miauwen en verharen.. Wat had je dan verwacht van een kat?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:56

[***] schreef:
Nayomie schreef:

Als het goed is kunnen ze het dossier gewoon weer openen. Wat was de reden dat je geen aangifte mocht doen? Je hebt altijd het recht om aangifte te doen...

De reden was dat ik niet fysiek ben aangevallen of hij niet ongevraagd het huis binnengekomen is en ze dus hun zaak tegen hem niet hard konden maken. Maargoed, als ik in elkaar geslagen ben, moet ik het nog filmen ook want anders is het woord tegen woord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:58

Nayomie schreef:

De reden was dat ik niet fysiek ben aangevallen of hij niet ongevraagd het huis binnengekomen is en ze dus hun zaak tegen hem niet hard konden maken. Maargoed, als ik in elkaar geslagen ben, moet ik het nog filmen ook want anders is het woord tegen woord.[/quote]

Dan nog hoor je gewoon aangifte te kunnen doen. Het kan zijn dat het vervolgens geseponeerd wordt. Mocht je er niet uit komen dan zou ik eens contact opnemen met een advocaat of slachtofferhulp.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:58

Waardeloos is dat Nayomie.. Hopelijk houdt het gestalk snel weer op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 19:08

Moderatoropmerking:
Bericht voldoet niet aan de regels van Bokt
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 23-06-21 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 19:26

Er staat toch niet ik erger me aan mijn kat. Ik erger me aan mezelf. Ik doe haar heus niet echt weg.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 19:33

Een potentiële werkgever mag echt geen vragen stellen over medicijnen, aandoeningen of zwangerschap. Het gaat erom dat er, alvast in België, hele duidelijke regels zijn omtrent mogelijke discriminatie bij aanwerving.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 19:44

poes schreef:
Een potentiële werkgever mag echt geen vragen stellen over medicijnen, aandoeningen of zwangerschap. Het gaat erom dat er, alvast in België, hele duidelijke regels zijn omtrent mogelijke discriminatie bij aanwerving.

Medicatie ligt eraan toch?? Als je met zware machines moet gaan werken is dat wel belangrijk. Maar de rest.. tja

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 19:45

Nayomie er zijn niet voor niks programma’s als Gestalkt.
Ik zou zeker aangifte doen. En alles noteren.
Sterkte.