Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:47

Benthhh schreef:
fjordjes schreef:
Pijn in m'n rug die ineens opspeelt. Ongeveer 12 jaar van een paard gevallen en scheurtje in m'n ruggenwervel opgelopen en die pijn op die plek heb ik ineens weer last van...

Zou het door het weer kunnen komen? Ik heb mijn kruisbanden afgescheurd gehad, prima hersteld, maar zodra het koud en/of vochtig wordt heb ik er zooooo'n last van.

Ik heb er anders nooit last van, het heeft wel 2 a 3 jaar geduurd voordat ik pijnvrij was

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:47

Zenuwen voor mijn Engels mondeling examen ik haat presenteren zelfs al is het online en alleen maar voor de docent.

Ik mag niet zeuren een 8,1 en een 9,2 en dat terwijl ik mijn kladpapier niet meer mocht gebruiken en daardoor helemaal in de war raakte en het uit mijn hoofd moest doen. Ik zei ook al van ik begin even opnieuw hoor nu ga ik veelt te snel

Hebben we maar weer gehad.
Laatst bijgewerkt door Zebrastreep op 15-01-21 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:10

School. |o

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:43

De gemeente -O- Ze hebben hier voor de deur een jaar of 12 geleden een aantal gigantische kastanjebomen gekapt. Balen, want dat scheelde in de zomer zo 5 graden in huis.... Maar goed, hele straat en riolering vernieuwd en opnieuw ingericht en een paar twijgjes geplant die bomen zouden moeten worden. Vandaag hebben ze voor de zoveelste keer die twijgjes uit de grond geropt en vervangen door wederom kleinere twijgjes. Je zou denken dat ze in 12 jaar tijd wel weer een fatsoenlijke boom zouden kunnen laten groeien, maar dat wordt wel lastig zo |o

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:45

Dat ik online les moet geven en de hele ochtend al vergezeld wordt van een ontzettende irritante monotone kettingzaag. Geen idee wat ze aan het doen zijn en waarom maar opzich mogen ze best weg nu. Gelukkig even een tussenuur maar man man

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:50

Dat ik over een krap uurtje tentamen heb en ik geen idee heb hoe de terugverdientijd werkt :+ Ik geef het op denk ik :+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:04

Ik ben geen juf !!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:11

Vervelend gedrag van de kinderen van mijn achterburen. Ze hebben tuinmeubels naast een schutting gestapeld om eens lekker over de schutting bij iedereen naar binnen te gaan gluren, samen met vriendjes en vriendinnetjes natuurlijk. En schreeuwen, gillen en brullen heel de tijd.
Privacy in mijn eigen huis, hallo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:16

Ontwerpopdracht: "We willen dit, dit en dit, in deze en deze stijl." ... "Nee, we vinden het wel mooi, maar we willen toch iets heel anders en alleen de achtergrondkleur behouden." |( |o

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 13:21

Dat ik op zoek ben naar een band die ik jaren geleden best veel heb geluisterd, maar ik op geen enkel ding meer kan komen behalve een album cover in mijn hoofd (vrij donkere afbeelding van een store bought cake met kaarsjes erop). Geen bandnaam, geen titels van nummers of albums, ik weet niks meer.. en kan ook niks vinden in mijn spotify history of op mijn laptop. Zo ontzettend frustrerend :')

Edit: gevonden. Oprecht. :+

(Het was The Maine)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:24

Mkango schreef:
Ontwerpopdracht: "We willen dit, dit en dit, in deze en deze stijl." ... "Nee, we vinden het wel mooi, maar we willen toch iets heel anders en alleen de achtergrondkleur behouden." |( |o

Oef, die voel ik :knuffel:

In dezelfde klantfrustratiecategorie: klant 'verbetert' een zin en gooit er een knol van een grammaticale fout in. Ik geef dat netjes aan. Antwoord: 'We hebben het aan meerdere mensen voorgelegd en willen het toch zo doen'.

Is het al vijf uur -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 15:32

O ja, de klant die het beter weet dan de professional. :+
Ik vind aanpassingen moeten maken uiteraard niet erg, maar dit is echt 180 graden het tegenovergestelde van wat ze eerst wilden en waar ze nota bene een voorbeeld van opstuurden. := Gelukkig heb ik al een alternatief idee waar ik mee aan de slag ga, dus hopelijk vinden ze dat wel wat.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 15:50

Mensen die een een zin beginnen met "Ben ik de enige die ..." JA. Bijna 7,6 miljard mensen op deze aardkloot en jij bent de ENIGE met deze mening. You special snowflake.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 16:00

__Sannne schreef:
Mensen die een een zin beginnen met "Ben ik de enige die ..." JA. Bijna 7,6 miljard mensen op deze aardkloot en jij bent de ENIGE met deze mening. You special snowflake.

STUK :') _/-\o_

Ik moet nog zoveel doen voor m'n studie maar weet iemand waar ik m'n motivatie gelaten heb?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 16:03

ZoeyDercks schreef:
__Sannne schreef:

STUK :') _/-\o_

Ik moet nog zoveel doen voor m'n studie maar weet iemand waar ik m'n motivatie gelaten heb?

Op dezelfde plek als die van mij onvindbaar :')

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 16:04

__Sannne schreef:

:D :D :D :D Sorry, snap dat het een ergernis is, maar wel briljant verwoord!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 16:13

__Sannne schreef:
Vooral hier op Bokt als er voor diegene al zeker zes mensen zijn die die mening delen. :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 17:07

Foaly schreef:
In dezelfde klantfrustratiecategorie: klant 'verbetert' een zin en gooit er een knol van een grammaticale fout in. Ik geef dat netjes aan. Antwoord: 'We hebben het aan meerdere mensen voorgelegd en willen het toch zo doen'.

Is het al vijf uur -O-

Gewoon weigeren. Dat iemand een klant is, is geen excuus om taalfouten voor ze te maken.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 17:10

Huisbaas blijft irritant advertenties van kamernet doorsturen, met de mededeling "bank, bed, tafel mag je meenemen, kamer oud nu!". Mens, je weet niks van mijn situatie, houd op, je bent irritant. Schakel maar een advocaat in :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 17:35

Enorme opruimwoede maar geen energie. Dan maar elke dag een beetje. Wel echt storend dat hoeveel ik ook weg doe het toch te veel blijft voelen. :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 17:38

Knudd schreef:
Huisbaas blijft irritant advertenties van kamernet doorsturen, met de mededeling "bank, bed, tafel mag je meenemen, kamer oud nu!". Mens, je weet niks van mijn situatie, houd op, je bent irritant. Schakel maar een advocaat in :+

Huh wat?

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 17:40

Knudd schreef:

Huh, je kan niet zomaar blijven zitten lijkt mij :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 17:52

michelle___ schreef:
Knudd schreef:

Ja hoor, tenzij je langere tijd je huur niet betaalt. Anders is het heel lastig iemand eruit te werken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:29

Het was zo druk tijdens mijn rondje van 6.4 km.... Ik moest verdorie 8 keer hoi zeggen tegen mensen...

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:29

MarlindeRooz schreef:
michelle___ schreef:

Ja hoor, tenzij je langere tijd je huur niet betaalt. Anders is het heel lastig iemand eruit te werken.

Ik zit zelf in die branche, dus dacht als een verhuurder aangeeft dat je er uit moet... Moet er bijna iets zijn zoals niet betalen idd. Anders is het een lang process met alleen maar verliezers.