Koekie73 schreef:Ik blijf voorlopig maar een beetje van Facebook af geloof ik. Ik raak wat gerirriteerd door 1 iemand die dingen deelt waar je de slappe lach van zou krijgen, als het niet zo triest was (de petitie tegen verplichting van het vaccin etc, maar nog veel angstzaaiende artikelen)
Maar nu ook een vriendin die plaatst dat ze vindt dat de overheid dingen verzint waar mensen mentaal helemaal de vernieling van in gaan... lees: mondkapje. Ze gaf er ook meteen even het advies aan iemand met milde klachten om het gewoon even aan te zien en zich niet te laten testen want 'alles wordt maar aan corona gelinkt'
Ik kan er momenteel erg slecht tegen. Helemaal omdat ik weet dat 1 van mijn collega's nog in coma op de IC ligt. Vantevoren een gezonde vent en plots doodziek door corona. Maar hee, laat je vooral niet testen en loop gewoon lekker door met gesnotter :-(
Sorry, moest het even kwijt. Niemand vindt deze maatregelen leuk, maar je gezond verstand gebruiken blijkt nog niet zo makkelijk blijkbaar. En dit is echt niet iemand met een laag IQ, die dit soort dingen roept op FB.
Tip even naar diegene zijn profiel gaan en klikken op niet meer volgen. Dan blijf je nog wel Facebook vrienden met die persoon , maar komen zijn / haar berichten niet meer op je tijdlijn. Ik heb er zo ook een aantal aangevinkt want was er behoorlijk klaar mee. Nu kom ik het nergens meer tegen. Maar van de mensen waarvan het kwam had ik het echt niet verwacht denk dan goh had gedacht dat je wel wat slimmer was dan dat.