Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:59

Ineke2 schreef:
Marije_1997 schreef:
Dat ik mega zenuwachtig ben, heb straks sollicitatie gesprek bij een bedrijf waar ik ook stage heb gelopen. Totaal geen reden om zenuwachtig te zijn. Maar toch ben ik wel zenuwachtig haha

Succes +:)+

Dankjeee :) heb er wel zin in. Dacht dat ik september 2017 daar stage ging lopen, dus al een beste poos geleden. De directeur is wel een hele aardige man, die z'n dochter toevallig bij mij op de middelbare school zat hahaha

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 16:32

Alleen maar afwijzingen, ik wil een leuke baan -O-

Mand

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 16:54

Mijn haar dat nog steeds groen is :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 17:03

Dat mijn lichaam zo'n behoefte heeft aan slecht eten |o

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 17:10

Echt enorm bureaucratisch gezeik vandaag. Zit net in een mega drukke periode en dit gooit letterlijk alles overhoop.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 17:51

Gevoel(ens)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 18:22

Enorme hooikoorts gewoon uit het niets en ondanks dat alle ramen en deuren dicht zijn....en geen goede medicatie ervoor mogen slikken

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 18:45

Dat m'n financieel adviseur nog niet terug heeft gemaild, wil weten hoeveel ik kan lenen...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 19:18

Aan het weer, bah dat gemiezer.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 19:20

Iemand zou mij en mn hond naar de cursus rijden... belt 3 kwartier voor dat de les begint af.. ze ziet er vanaf.

Wauw.. echt.. wauw..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 19:28

Net een tentamen gemaakt. Het was een herkansing. Het was letterlijk hetzelfde tentamen (zelfde witregels alles) alleen had die kerel af en toe een woordje / zin veranderd. _O- En er stond een spelfout in.

Betaal je dan dik veel collegegeld voor he.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 19:33

xDenies schreef:
Iemand zou mij en mn hond naar de cursus rijden... belt 3 kwartier voor dat de les begint af.. ze ziet er vanaf.

Wauw.. echt.. wauw..

Oh wauw -O-

Volgens mij woon je niet in Brabant, anders was ik in de auto gesprongen en had ik je gebracht. Dat is echt niet netjes van die persoon.

MarlindeRooz schreef:
Net een tentamen gemaakt. Het was een herkansing. Het was letterlijk hetzelfde tentamen (zelfde witregels alles) alleen had die kerel af en toe een woordje / zin veranderd. _O- En er stond een spelfout in.

Betaal je dan dik veel collegegeld voor he.

En ze kregen nog een bonus ook voor het harde werken tijdens de corona crisis _O-

Edit:
Ik zit naar Cesar to the rascue te kijken waarbij hij was ingeschakeld door een andere 'hondentrainer'. Hond luisterde in no time naar Cesar met een normale riem, andere trainer er weer bij en acuut een slipband met pinnen er aan omheen ;(.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 20:13

Het wordt nog mooier. Krijg opeens een mail waarom ik hem niet ingeleverd heb... Er staat online dit: "De herkansingen voor tentamen 1 en tentamen 2 worden afgenomen op dinsdag 30 juni, 17:00-20:00. Niet dat jij dat nodig hebt natuurlijk :-)". Dit is ook zo via de mail gecommuniceerd.

En ergens anders staat weer dat je hem om 19:00 in moet leveren. Wat mij logischer lijkt eigenlijk want het originele tentamen duurde ook 2 uur ipv 3 uur. Maar nu heb ik hem dus een half uur te laat ingeleverd. Maar omdat ik dacht dat ik drie uur de tijd had heb ik erg rustig aan gedaan. :=

Even bidden dat hij het niet alsnog afkeurt. Mag ik dat schijtvak volgend jaar weer doen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 21:05

Ik zou nog snel een screenshotje maken van de tijden die online staan, just in case!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 21:12

Heb ik ook gedaan... helaas stond in de toets zelf ook 19:00 maar wie leest dat nou. -O- Docent is er inmiddels achter dat ik dus te laat was met inleveren. Maar ik blijf doen alsof ik dacht dat het 20:00 was. Dat dacht ik ook. Anders had ik hem wel sneller gemaakt / eerder ingeleverd. Dacht van oooh heb 3 uur de tijd dus ik doe rustig aan.

Meeste tentamens duren trouwens 3uur.

Edit: Ben een beetje bang voor een welles-niets spelletje via de mail. Ze zijn echt heel erg naaiend op de uni wat betreft herkansingen. Je mag bijvoorbeeld niet eens herkansen als je lager dan een 4.0 hebt. Dus stel je hebt dikke faalangst en je haalt uit stress een 3.9, jammer. :+

Kan altijd nog zijn spelfout in het tentamen tegen hem gebruiken. Of zijn d/t fouten in de mails. Ik studeer verdorie Nederlands. -:(-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 21:27

Dat ze op reddit allerlei subs in de ban hebben gedaan die transfobisch waren, okay sure. Maar hebben ze ook de enige twee subs die exclusief voor lesbiennes waren in de ban gedaan. Waar het dus totaal niet om mensen ging doe trans waren, het was daar juist super fijn. Heb daar veel geleerd qua geschiedenis van de lgbt beweging en de invloed van lesbiennes daarin (want dat wordt regelmatig vergeten..)

Dus op een andere sub had ik gevraagd of er vergelijkbare subs waren waar de L centraal stond en mensen die zich identificeren als bi of als man niet mee mogen praten. En nu ben ik een terf :+

En geband, uiteraard.

Grappig dat ze dit deden om homofobie en transfobie tegen te gaan, en vervolgens sluiten ze plekken voor lesbiennes af alsof wij niet meetellen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 21:29

Dat mensen hun honden gewoon laten loslopen in natuurgebieden.
Er is niet voor niets aan losloopverbod, zeker niet nu er jonge reekalfjes geboren worden.
Jammer dat de boswachter niet streng controleert :o

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:04

Dat het zo zo druk is op het moment en ik echt moe ben. De laatste weken voor de schoolvakantie is altijd extreem druk (ik werk in het onderwijs) maar dit spant echt even de kroon.

En dat mijn paard herstellende is van een breuk in zijn knie waardoor we elke ochtend stipt half negen op stal moeten zijn, zijn medicatie op was en in andere plaats opgehaald moest worden, ik nog cadeautjes wilde kopen voor mijn groep 8 leerlingen, we morgen op het buurmeisje passen naast dat ik extra naar mijn werk & paard moet en we vrijdag vertrekken voor een lang weekend naar de Efteling nadat ik hele dag gewerkt heb.. werkt allemaal niet mee.

Ik ben gewoon echt moe

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:07

Aan alles wat er op dit moment gebeurd in mijn leven.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:11

Mijn eigen onzekerheid.. Sinds vrijdag mijn eerste eigen paard en ik ben zo bang dat ik alles helemaal verkeerd doe/aanpak :+

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:29

Muggen -:(-

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 23:11

Iejoorr schreef:
Mijn eigen onzekerheid.. Sinds vrijdag mijn eerste eigen paard en ik ben zo bang dat ik alles helemaal verkeerd doe/aanpak :+

Het klinkt echt heel cliché en heel stom en ik herken het ook, maar echt, dat loopt wel los :o

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 23:26

School van dochter die 2 weken nadat ze iets heeft ingeleverd (deadline is komende vrijdag) midden in de toetsweek zegt dat het anders moet maar niet aangeeft wat ze moet veranderen... Joh, het kind levert het 3 weken "te vroeg" in om geen stress te hebben in/tijdens/net voor de toetsweek....

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 00:35

Net een ontsnapte hond over ons hek gesprongen en 1 van de konijnen dood gebeten.. sta je dan om 12u in je shirtje, zonder broek met in de ene hand een hond die je niet kent en in je andere hand een dood konijn.. Ook nog eens de voordeur dicht gegooid dus mezelf ook buiten gesloten.. #) hallo adrenaline!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 01:16

Oh nee Daphx93! Wat sneu voor je konijn! Kun je wel iemand bellen ofzo om de hond te komen ophalen? Of is je telefoon in de run naar buiten achtergebleven in huis?

Mijn ergernis was de pakketbezorger die zowat de deur eruit sloeg toen hij aanklopte (we hebben geen bel). Ik was net koffie aan het maken en schrok me het apenlazarus. Laten we zeggen dat ik daarna melk van het aanrecht en de vloer kon gaan dweilen ^)