Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 09:29

AmyII schreef:
En als dat in mijn nest stinken is, dan so be it.


_O- _O-

Ik erger mijn aan het depri weer >;) en aan mijn paard die een vieze smeerpoets op stal is 8)7

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 09:32

Vandaag erger ik me aan het feit dat ik voor de 3de keer overnieuw begin met een kantoorpand 3d op te zetten, alles gaat mis hahaha -:(-

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 09:39

dat ik na een update mn muziek niet meer kan bedienen via oortjes of lockscreen

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 09:40

Dat ik spijt heb dat ik naar school ben gegaan

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 09:45

Helemaal nat geregend en moet de halve dag buiten spenderen, broek helemaal nat. Zó koud :brr:

Marcella

Berichten: 36862
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 09:47

SindyKaya schreef:
Helemaal nat geregend en moet de halve dag buiten spenderen, broek helemaal nat. Zó koud :brr:

Kijk je uit dat je niet ziek wordt.

Nog steeds beroerd.... Bah.. Bah.

Bloemetje75
Berichten: 1997
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 09:54

Mensen in zwart gekleed die bij een onverlichte zebra staan te wachten en dan boos kijken dat je ze niet ziet. Sorry! Het is schijtweer, er fietsen allemaal scholieren die ik in de gaten moet houden... die iets anders aan dan zwart als je gezien wilt worden.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 10:03

Dat ik me beter gewoon ziek had kunnen melden want er is nog steeds geen internet

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33866
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 10:06

Overprikkeld zijn en begin fysiek last te krijgen (hoofdpijn, moe). Maar wil heel graag naar Utrecht want ik vind mijn colleges zo leuk en nuttig. ;(

Maar gewoon gaan en vanmiddag écht rust nemen.

xPabloBokt

Berichten: 9497
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 10:42

Jongedame die gaat klagen tegen een vriendin in de bus dat ik bijna haar oog uitstak met een paraplu.

Moet je maar niet proberen voor te dringen als we de bus in stappen lieverd :')

(Was overigens niet intentioneel, ze probeerde zichzelf tussen de bus en mij door te wurmen en liep daarbij tegen mijn paraplu omhoog. Sorry, kan ik weinig aan doen :'))

Jorex

Berichten: 10001
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 10:48

Spierpijn in mijn benen, kan amper lopen _O-

Foaly

Berichten: 4968
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 10:50

xPabloBokt schreef:
Jongedame die gaat klagen tegen een vriendin in de bus dat ik bijna haar oog uitstak met een paraplu.

Moet je maar niet proberen voor te dringen als we de bus in stappen lieverd :')

(Was overigens niet intentioneel, ze probeerde zichzelf tussen de bus en mij door te wurmen en liep daarbij tegen mijn paraplu omhoog. Sorry, kan ik weinig aan doen :'))


Niet tegen jou, maar als ik zie hoe sommige mensen een paraplu vasthouden in een drukke menigte houd ik soms m'n hart vast := Horizontaal, met een lekker scherpe punt eraan en maar heen en weer zwaaien, ik hoop altijd maar dat zo'n ding dan niet in iemands nieren terechtkomt :+

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 10:53

Moeder van mijn 2 ‘stiefkinderen’ die super teleurgesteld is dat haar jongste zoon in groep 2 blijft voor de rest van het schooljaar in plaats van na de kerst naar groep 3 gaat.
Terwijl hij super goed zijn best heeft gedaan en heel trots mag zijn op zichzelf, is zij alleen maar boos en teleurgesteld, want hij had naar groep 3 gemoeten en nu is er gefaald... -:(-

Nyaleti

Berichten: 6325
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 11:26

Altijd gedoe met de hoefsmid. Oproepje geplaatst dat ik een andere smid zoek, eentje gevonden alleen zou 1,5 week duren voordat die zou kunnen. Prima, doen we het even wat rustiger aan want pony z'n ijzer zit iets los. Nou kan de meneer helaas niet meer omdat er wat is gebeurt, volledig begrip maar baal wel. Durf m'n oude smid niet te bellen omdat ik bang ben dat hij mijn berichtje had gezien dat ik een andere smid zoek en ik wil hem eigenlijk niet nog een keer hebben..
Maargoed, ijzer zit dus wat los dus we kunnen niet mennen..

xDenies

Berichten: 13504
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 11:34

Dat ik al de hele ochtend misselijk ben :(

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 11:41

Nou KPN zegt dat het iedergeval om 12 uur opgelost moet zijn... zo niet dan hadden ze me beter gewoon thuis kunnen laten werken, was ik productiever geweest >;)

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 11:49

Ik zit altijd op het randje van ziek zijn, op het moment ook. Ik voel me dan beroerd, maar niet zo extreem beroerd dat ik echt niet kan werken of studeren.
Het zet bijna nooit door tot 'echt' ziek zijn, dat ik thuis zou moeten blijven. Ik zou me aan de ene kant schuldig voelen als ik nu ziek thuis zou blijven, maar aan de andere kant zou het wel fijn zijn om even uit te rusten.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 12:26

xPabloBokt schreef:
Jongedame die gaat klagen tegen een vriendin in de bus dat ik bijna haar oog uitstak met een paraplu.

Moet je maar niet proberen voor te dringen als we de bus in stappen lieverd :')

(Was overigens niet intentioneel, ze probeerde zichzelf tussen de bus en mij door te wurmen en liep daarbij tegen mijn paraplu omhoog. Sorry, kan ik weinig aan doen :'))

Ik irriteer me juist aan de mensen die bij het instappen de paraplu uitgeklapt houden. Kom op zeg, die paar seconden zonder kan best zonder _O-

xPabloBokt

Berichten: 9497
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 12:39

We stonden echt met maximaal 4 of 5 man bij de bushalte, er was plek zat. Anders had ik hem heus wel dicht gedaan.

cursebreaker

Berichten: 11557
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 13:33

Steeph schreef:
Amazon. {:)-:(

Mijn vriend met Black Friday een cadeau gegeven (als 'gift' aangemerkt via Amazon). Nu werkt het product niet naar behoren en willen we dus gewoon een vervanging die wel werkt. Dat kan niet volgens Amazon('s customer support, zowel contact gehad via chat als via Twitter), het product moet gewoon geretourneerd worden en dan krijg ik mijn geld terug. Nou is dat allemaal leuk en aardig, maar het product is zonder de Black Friday korting gewoon 1,5× zo duur als waar ik hem voor heb gekocht. Oftewel, ik kan voor het geld wat ik terug krijg bij lange na geen nieuw product kopen. Ohja, en de customer support kon mij dat allemaal niet vertellen in de afgelopen 24 uur. En ik twijfel om onethische dingen te gaan uithalen want ik ben er helemaal klaar mee, maar mijn vriend is tegen. -:(-


Omg dat is echt zo zuur! Zo vervelend als je ook niet echt verder komt met de klanten service :(
Maar ze komen je dus niet tegemoet met dit verschil in prijs wat er nu is? Dat is echt stom en ik vraag me ook af of ze wettelijk gezien niet gewoon verplicht zijn je een nieuw product op te sturen als je iets kapot ontvangt, ongeacht of de prijs vh product nu duurder is als toen jij het kocht.

Zo heeft bol onlangs mijn horloge kwestie dus wel heel netjes opgelost. Mijn product was dan niet kapot, maar stond opeens wel veel goedkoper in de webshop. Ik kocht dus 3 weken terug een horloge voor kerst voor mijn man als cadeau, voor €230 en momenteel is hij dus voor €191 te krijgen. Ik vond dat wel een erg groot verschil. Als het om 5-10e ging had ik het laten gaan, maar €40 vond ik wel best absurd haha. In het ergste geval had ik het terug gestuurd (omdat ik nog binnen die maand termijn zat dat je mag terug sturen), gewacht tot het geld terug was en opnieuw besteld. Maar zij hebben nu een cadeaubon voor het verschil in m'n account gezet - verschil terug storten was ook geen optie bij hun, maar ik vond deze oplossing ook al prima omdat ik toch veel bestel bij bol (moest er toevallig nog een cadeau kopen voor m'n schoonmoeder dus dat kon ik dan meteen gebruiken daarvoor). Deden ze dus helemaal niet moeilijk over, om een oplossing te zoeken gelukkig.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 13:45

Oh dat terugsturen en opnieuw bestellen heb ik ook eens met een trui gedaan. Had hem besteld en net binnen voor 50 euro, stond ie de dag erna voor 30 erop. Dus opnieuw besteld en de eerste terug gestuurd.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 13:49

Dat ik nog steeds geen mail heb of ik mag overstappen van opleiding..... Gister hadden ze gesprek hoe moeilijk is het om even een mailtje te sturen. Ook heb ik nog niks gehoord van mijn meeloop dag ik wordt er een beetje moedeloos van -O-

xPabloBokt

Berichten: 9497
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 13:50

Ondernemingsrecht. -O-

GUSTIxBILL

Berichten: 2025
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 14:12

1 boom die letterlijk dwars ligt voor al mijn andere bomen in de container
Mag hier dus nog wel uurtje of 2 staan want elke boom moet er 1 voor 1 uitgetrokken worden...

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 14:42

cursebreaker schreef:
Steeph schreef:
Amazon. {:)-:(

Mijn vriend met Black Friday een cadeau gegeven (als 'gift' aangemerkt via Amazon). Nu werkt het product niet naar behoren en willen we dus gewoon een vervanging die wel werkt. Dat kan niet volgens Amazon('s customer support, zowel contact gehad via chat als via Twitter), het product moet gewoon geretourneerd worden en dan krijg ik mijn geld terug. Nou is dat allemaal leuk en aardig, maar het product is zonder de Black Friday korting gewoon 1,5× zo duur als waar ik hem voor heb gekocht. Oftewel, ik kan voor het geld wat ik terug krijg bij lange na geen nieuw product kopen. Ohja, en de customer support kon mij dat allemaal niet vertellen in de afgelopen 24 uur. En ik twijfel om onethische dingen te gaan uithalen want ik ben er helemaal klaar mee, maar mijn vriend is tegen. -:(-


Omg dat is echt zo zuur! Zo vervelend als je ook niet echt verder komt met de klanten service :(
Maar ze komen je dus niet tegemoet met dit verschil in prijs wat er nu is? Dat is echt stom en ik vraag me ook af of ze wettelijk gezien niet gewoon verplicht zijn je een nieuw product op te sturen als je iets kapot ontvangt, ongeacht of de prijs vh product nu duurder is als toen jij het kocht.

Zo heeft bol onlangs mijn horloge kwestie dus wel heel netjes opgelost. Mijn product was dan niet kapot, maar stond opeens wel veel goedkoper in de webshop. Ik kocht dus 3 weken terug een horloge voor kerst voor mijn man als cadeau, voor €230 en momenteel is hij dus voor €191 te krijgen. Ik vond dat wel een erg groot verschil. Als het om 5-10e ging had ik het laten gaan, maar €40 vond ik wel best absurd haha. In het ergste geval had ik het terug gestuurd (omdat ik nog binnen die maand termijn zat dat je mag terug sturen), gewacht tot het geld terug was en opnieuw besteld. Maar zij hebben nu een cadeaubon voor het verschil in m'n account gezet - verschil terug storten was ook geen optie bij hun, maar ik vond deze oplossing ook al prima omdat ik toch veel bestel bij bol (moest er toevallig nog een cadeau kopen voor m'n schoonmoeder dus dat kon ik dan meteen gebruiken daarvoor). Deden ze dus helemaal niet moeilijk over, om een oplossing te zoeken gelukkig.

Nog niet nee. Mijn vriend is nog aan het Twitteren met Amazon (maar heeft sinds gister avond ook geen reactie meet gehad).
Wettelijk gezien heb ik daar geen idee van, misschien dat het ook nog wel lastiger is omdat ik het via Amazon.de besteld heb...