AmyII schreef:En als dat in mijn nest stinken is, dan so be it.
Ik erger mijn aan het depri weer en aan mijn paard die een vieze smeerpoets op stal is
Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar
xPabloBokt schreef:Jongedame die gaat klagen tegen een vriendin in de bus dat ik bijna haar oog uitstak met een paraplu.
Moet je maar niet proberen voor te dringen als we de bus in stappen lieverd
(Was overigens niet intentioneel, ze probeerde zichzelf tussen de bus en mij door te wurmen en liep daarbij tegen mijn paraplu omhoog. Sorry, kan ik weinig aan doen )
xPabloBokt schreef:Jongedame die gaat klagen tegen een vriendin in de bus dat ik bijna haar oog uitstak met een paraplu.
Moet je maar niet proberen voor te dringen als we de bus in stappen lieverd
(Was overigens niet intentioneel, ze probeerde zichzelf tussen de bus en mij door te wurmen en liep daarbij tegen mijn paraplu omhoog. Sorry, kan ik weinig aan doen )
Steeph schreef:Amazon.
Mijn vriend met Black Friday een cadeau gegeven (als 'gift' aangemerkt via Amazon). Nu werkt het product niet naar behoren en willen we dus gewoon een vervanging die wel werkt. Dat kan niet volgens Amazon('s customer support, zowel contact gehad via chat als via Twitter), het product moet gewoon geretourneerd worden en dan krijg ik mijn geld terug. Nou is dat allemaal leuk en aardig, maar het product is zonder de Black Friday korting gewoon 1,5× zo duur als waar ik hem voor heb gekocht. Oftewel, ik kan voor het geld wat ik terug krijg bij lange na geen nieuw product kopen. Ohja, en de customer support kon mij dat allemaal niet vertellen in de afgelopen 24 uur. En ik twijfel om onethische dingen te gaan uithalen want ik ben er helemaal klaar mee, maar mijn vriend is tegen.
cursebreaker schreef:Steeph schreef:Amazon.
Mijn vriend met Black Friday een cadeau gegeven (als 'gift' aangemerkt via Amazon). Nu werkt het product niet naar behoren en willen we dus gewoon een vervanging die wel werkt. Dat kan niet volgens Amazon('s customer support, zowel contact gehad via chat als via Twitter), het product moet gewoon geretourneerd worden en dan krijg ik mijn geld terug. Nou is dat allemaal leuk en aardig, maar het product is zonder de Black Friday korting gewoon 1,5× zo duur als waar ik hem voor heb gekocht. Oftewel, ik kan voor het geld wat ik terug krijg bij lange na geen nieuw product kopen. Ohja, en de customer support kon mij dat allemaal niet vertellen in de afgelopen 24 uur. En ik twijfel om onethische dingen te gaan uithalen want ik ben er helemaal klaar mee, maar mijn vriend is tegen.
Omg dat is echt zo zuur! Zo vervelend als je ook niet echt verder komt met de klanten service
Maar ze komen je dus niet tegemoet met dit verschil in prijs wat er nu is? Dat is echt stom en ik vraag me ook af of ze wettelijk gezien niet gewoon verplicht zijn je een nieuw product op te sturen als je iets kapot ontvangt, ongeacht of de prijs vh product nu duurder is als toen jij het kocht.
Zo heeft bol onlangs mijn horloge kwestie dus wel heel netjes opgelost. Mijn product was dan niet kapot, maar stond opeens wel veel goedkoper in de webshop. Ik kocht dus 3 weken terug een horloge voor kerst voor mijn man als cadeau, voor €230 en momenteel is hij dus voor €191 te krijgen. Ik vond dat wel een erg groot verschil. Als het om 5-10e ging had ik het laten gaan, maar €40 vond ik wel best absurd haha. In het ergste geval had ik het terug gestuurd (omdat ik nog binnen die maand termijn zat dat je mag terug sturen), gewacht tot het geld terug was en opnieuw besteld. Maar zij hebben nu een cadeaubon voor het verschil in m'n account gezet - verschil terug storten was ook geen optie bij hun, maar ik vond deze oplossing ook al prima omdat ik toch veel bestel bij bol (moest er toevallig nog een cadeau kopen voor m'n schoonmoeder dus dat kon ik dan meteen gebruiken daarvoor). Deden ze dus helemaal niet moeilijk over, om een oplossing te zoeken gelukkig.