Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:00

tita schreef:
Vind nette kast hoor MB niet overdreven roze.

Die panter van HoJ mooi maar snap wel wat je bedoelt, de bruine kleur met kleinere afbeeldingen van deze zomer oogt wat zachter.
En is zo grappig dat jij de gele cavia’s zo leuk vindt, want dat kleurtje past niet echt tussen deze aarde kleuren

Mintgroen is echt zomerkleding weet niet of je die as winter gaat vinden.

Valt me wel op dat de exclusieve merken ( wat ik dan nou weer niet exclusief vindt want dat is IMO nog steeds Hermés en co) beetje op elkaar afstemmen.
Mingo gaat mooi met carlijnq en P&P gaat mooi met Mingo, en response gaat weer mooi met bobo.

De gewone merken feetje, le chic, z8 passen daar dus echt niet bij, zij hebben deze winter niet die typische, okergeel, oranje en bruintinten.

Maar goed de prijzen zijn omhoog gegaan heb ik gemerkt...bobo is duurder, maar Flo gaat ook als malle jassen van 80-110€ en zelfs moodstreet.
Die laatste heeft wel weer leuke jassen....ook niet goedkoop 80€ moodstreet

Vind de MarMar rok erg leuk waar Lau shirtje van heeft en N ook.
Maar ja weer panterprint

Foto is in het donker gemaakt, dus de kleuren vertekenen, 80 procent is Mini Rodini met een drukke print dus dat is helemaal niet zo gek.

Ik vind aardetinten prachtig maar in mijn kast zul je ze niet vinden.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:30

Ik vind de Prenatal geen geweldige winkel maar een cadeaubon zou ik wel gebruiken voor een drinkbeker ofzo. En sommige kleertjes zijn ook wel oké.

Wij kregen niet veel kleertjes als kraamcadeau gelukkig. Eén broekje (okergeel van de Hema :D maar oudere collectie) en een setje met vosjes omdat we ook vosjes op het geboortekaartje hadden. Best leuk.

Ik heb wel spijt dat ik met J's verjaardag het lijstje niet wat meer heb benoemd. Ik hoopte dat mensen zelf zouden vragen wat hij/wij graag wilden, maar de meesten hebben gewoon iets gekocht en niet alles ben ik even blij mee. Onder andere een auto die bij de minste aanraking een liedje speelt en heen-en-weer rijdt en ook nog van die rammelballetjes in de wielen heeft. :\ Maar teruggeven doe ik dan ook niet. Terwijl ik zelf wél liever zou hebben dat iemand eerlijk is, anders geef ik geld uit aan een cadeau wat niet gewaardeerd wordt. Maar ben dan bang dat een ander het ondankbaar en onbeleefd vindt.

MB wat past dat mooi bij elkaar allemaal! Vind het wel stijlvol roze, niet van dat 'goedkope' hardroze.

Appeltje, goeie koop! Ik ga ook even op MP neuzen, we hebben nu nog maar 5 passende longsleeves waarvan 2 bijna te klein worden. Ik baal van de dubbele maten van LH, die longsleeves zijn zo fijn en nu duurt 't een tijd voordat hij hun volgende maat past.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:34

Denk dat veel merken gewoon trends volgen, daarom is er veel op elkaar afgestemd. Ook bij de designer merken vind je vaak wel een lijn in wat ze doen elk seizoen :j

Ik hou van je kast zo MB!

@Dani, maar feitelijk als iemand het ondankbaar en onbeleefd vind is dat wel een beetje hun probleem. Zij maken het persoonlijk terwijl het dat niet is. Lastig is het wel, dat snap ik.

Ik heb een voornemen om een jaar lang geen nieuw voor mezelf te kopen ... -O- :Y)

Urbanus

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:37

Why????

Hier komt vandaag en morgen alleen maar voor jezelf binnen. Gister een espressomachine. Ook wel fijn om een maand eens geen kinderspul te kopen.

Wil voor O nu nog een overal in denim en voor P dat gele dierenprint pakje van Carlijn.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:39

Das duurzaam mb :P

Ik had ook zo’n voornemen maar zit nog met een paar kilootjes wat de helft van m’n kledingkast doet schrappen _-:(
Nog weinig nieuws gekocht in de hoop dat ze vertrekken maar het ziet er niet naar uit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:43

Ik koop kleding bij lokale kleine labels. Ik wil er wel een beetje fatsoenlijk uitzien als ik de nacht weg sta te dansen in Amsterdam.

Eatmielies heet ze, heerlijke kleding!

Oh Tess, ben je al van die gekke stalker af?

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:48

Riep er iemand aardetinten? :o zal eens een foto van iréne’s kast maken haha.

Ik ben een keer compleet verkettert op Facebook jullie weten wat hier het speelgoed is mooi duurzaam hout en geen batterijen. Kreeg iréne een grote kermisattractie skippyzebra die ook nog eens slecht voor de heupjes was die heb ik dus gelijk weer doorverkocht deze en de mensen die ons kennen weten dat dit echt echt niet bij ons past mevrouw die het kocht was er echt super blij mee, maar ik werd uitgemaakt voor vanalles en nogwat want kon het niet maken een cadeau van iréne te verkopen
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:55

Damned if you do, damned if you don't!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:56

Ik geef toe Liti dat ik soms wel eens denk, relax een beetje, maar met dit ding: IK GEEF JE VOLLEDIG GELIJK. Wat een kermisattractie.

@MB: ik zeg niet dat ik niks koop, alleen niet nieuw :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:00

Buiten de dubbele giraffes en besteksetjes valt het hier redelijk mee.
Gup kreeg voor zijn derde verjaardag een speelgoed drone? Voor 12 plus ofzo? Hoe bedenk je het?

Prenatal bonnen opgespaard en ingeleverd op een autostoeltje en een berg drinkbekers. Hema bonnen ingeruild voor een stapel bamboe rompers.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:00

Oké ik schrok al.

Ik zit nog aardig hoog in de cafeïne denk ik.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:05

Hier gelukkig geen rare dingen, zowel kraam als verjaardag hebben ze echt goed aan wensen gehouden. Ook geen kleertjes gekregen (had dat ook duidelijk gezegd)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:11

Waren hier 2 vriendinnen die vooral hun eigen ding deden maar die heb ik toevallig laatst maar even verteld dat de vriendschap er wat mijn betreft op zat :') niet gerelateerd aan cadeautjes of elkaar trouwens.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-19 08:13

Oh wauw die zebra...
Dacht dat je rubberen skippybal/zevra bedoelde. Die hebben we hier ook en is echt groot favoriet en dacht zo slecht is dat toch niet voor een peuter. Maar dit is wel een monsterlijk geval.

Mijn man vindt Sophie net een jochie zo. Ik vind het geweldig :))
Shirt mini rodini en broekje van Noppies (met dank aan tante Tes)
Afbeelding

Hahah vriendschap ten einde door cadeautje.

Merk vaak wel verschil tussen mensen die zelf (kleine) kinderen hebben en mensen die dat niet hebben. Dan krijg je soms iets dat je denkt okeeeee. Niet helemaal juiste belevingswereld van een ukkie.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:17

Ja en dat snap ik wel hoor, is lastig in te schatten als je geen kinderen hebt. Maar per se een slaapzak van de C&A willen kopen terwijl de blauwe van O stof ligt te vangen...

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:25

Nou zo’n opblaasbare (2e hands) skippy dier hebben wij ook voor in de tuin helemaal prima wordt veel mee gespeeld. Maar dit ding is een soort rodeo stier met licht en geluid voor een dreumes. Helemaal bezig met ergonomisch dragen springt je kind even zn heupjes naar de getver op zo’n hard plastic ding. En daarnaast vind ik ditsoort speelgoed ook gewoon heel erg lelijk in mn huis vooral als het zo groot is (doorsnede was 1 meter ofzo)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:26

Ik snap wel dat je het dan niet weet als je geen kinderen hebt, maar dan kun je het vragen toch? Zo zonde,

Met Cruz z'n verjaardag met de uitnodiging meegestuurd dat hij aan het sparen was voor een mooie garage voor bij de autobaan die zou krijgen. De garage had ik vast gekocht zodat de visite kon zien waar het fooitje naar toe ging. Alternatief Duplo of een mooi boek, en dat ging gelukkig prima.

Als er -hopelijk- nog een kindje komt doe ik dat ook wel met kraamvisite hoor. Alsjeblieft geen kleding en vraag naar wat je kunt geven want ik heb al ZOVEEL.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:31

Oh dat setje staat Sophie leuk!

Wij kregen laatst wel iets wat ik niet echt leuk vond, nu blijkt mijn kind er ook niet bijzonder veel mee te hebben. Gekregen van mijn schoonmoeder (en we liggen elkaar al niet echt :Y) )

Afgelopen verjaardag ging dan ook heel goed op 1 cadeau naa :')
Ben heel erg benieuwd hoe het gaat lopen met de kraamcadeau voor baby

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 08:32

Die zebra, de horror. :')

Ik heb bij de eerste best wat kleertjes gekregen, gelukkig wisten de meeste mensen mijn smaak wel en anders draagt ‘ie het met buitenspelen of naar de opvang. Prenatal bonnen was ik wel blij mee, ik vind de kleertjes daar vaak wel leuk.

Met de verjaardag vooral veel Duplo gekregen, maar daar is hij dolgelukkig mee.

Lekker uniseks wel lau. Ik vind het altijd grappig om te zien dat jij twee stijlen hebt voor je kinderen. Heel klassiek of juist heel fleurig, wel allebei erg leuk!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 09:06

Nora zou dol gelukkig zijn met dat ding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 09:11

Ik moet nog eens op zoek naar zo'n opblaasunihorn :) Muppie is er gek op :)

Gister een poppenbedje bestelt voor haar. Kunnen de Monchichi's slapen :)
Voor gup een schuur voor zijn Bruder collectie bestelt en een |John Deere Gator voor de collectie

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 09:13

Die zebra is echt verschrikkelijk. Wat een onding. :') Bij zoiets zou ik mijn beleefdheid overboord gooien, breng maar terug.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 09:18

MarcoBorsato schreef:
Zie pantykous, ik dacht dat het algemeen bekend was? Maar jij koopt dus ook alleen maar duurzaam nog? Echt hartstikke goed! <3

Algemeen bekend dat wat?
En nee ik koop niet alleen maar duurzaam, maar de dingen die ik koop of krijg worden wel gebruikt en gedragen en anders weggegeven of verkocht. Dat vind ik al duurzaam genoeg i.p.v. in de prullenbak.

Mijn god die zebra, wat een hel. Ik zou dat ook verkocht hebben vrees ik, na een jaartje zolder.

Lautje, wat zit ze al goed! <3

Ik ga ook een lijstje met verzoekjes maken voor Ella’s verjaardag denk ik! Mijn familie zal daar zeker aan houden dus dat is wel leuk. Ik vind de Maileg muizen super schattig, maar misschien is ze daar nog wat te jong voor. De houten knikkerbaan en het houten circus vond ik wel mega mooi dus die ga ik opschrijven! <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 09:27

Meid, lees even terug of laat het los. :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 09:37

Ik lees altijd bij. :D