(Toch is het meeste bij ons thuis ikea)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Sonja_vR schreef:Ja bladblazers zijn rete irritant
Maar rond 10 smorgens ? Sorry, dat is gewoon een schappelijke tijd
Vind het dan wel weer heel vermakelijk om te zien hoe neurotischs sommige mensen hij tuin bladvrij houden
Om in het voorjaar compost te gaan kopen om in Diezelfde tuin te verspreiden![]()
Hark gewoon lekker dat blad tussen je planten , Ben je in 1 keer klaar
Ja dit, nog beter voor de beestjes ook![]()
Bladblazen is wel een poedersuiker ja maar hoeveel werk kan een oprit nou helemaal zijn? 10 minuutjes?
Sizzle schreef:Ik ben doorgaans vrij geduldig als het gaat om verkeer en winkels, maar bij de IKEA heb ik altijd een bijna onbedwingbare neiging om mensen met ellebogen opzij te rammen of hun gele tas om hun hoofd te trekken en ze in een schap te duwen. Dus ehhhh ikea haalt niet echt het beste in me naar boven geloof ik![]()
Magrathea schreef:Kwam dus dit plaatje tegen op Reddit (op /r/catloaf trouwens, geen bloederige taferelen dusof tepelkloven)
https://i.redd.it/xl2t1ttbo7641.jpg
DAT BORDJE OMG PLEASE IK HEB NET AVONDETEN OP
Magrathea schreef:Kwam dus dit plaatje tegen op Reddit (op /r/catloaf trouwens, geen bloederige taferelen dusof tepelkloven)
https://i.redd.it/xl2t1ttbo7641.jpg
DAT BORDJE OMG PLEASE IK HEB NET AVONDETEN OP
Tiggs schreef:Ik had dus eerder moeten bijlezen zie ik nu...Sizzle schreef:Ik ben doorgaans vrij geduldig als het gaat om verkeer en winkels, maar bij de IKEA heb ik altijd een bijna onbedwingbare neiging om mensen met ellebogen opzij te rammen of hun gele tas om hun hoofd te trekken en ze in een schap te duwen. Dus ehhhh ikea haalt niet echt het beste in me naar boven geloof ik![]()
Volgens mijn ouders is de IKEA in Zwitserland juist de hemel op aarde
Mars schreef:Ja hoor gisteren weer een onvervalste mamabrigade horen zeuren tegen haar vriendin over een juwelier die geen gaatjes wilde schieten bij haar Shanaaja van 3 maanden oud.Ze moest maar terug komen als Shanaaajaa minimaal 6 maanden was.
Het lef van sommige juweliers tegenwoordig
MarcoBorsato schreef:Ik vind het afschuwelijk ordinair, gaatjes bij baby's. Komt ook echt alleen bij een bepaald type mens voor.