Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sure_lee schreef:Dan verschillen we van mening.
Niet erg toch. Hoeft het niet onaardig van te worden.
Soms ben je je niet van bewust dat iets wat onschuldig lijkt anders gelezen kan worden.
En als je duidelijk in je profiel zet wat je zoekt scheelt dat in mijn ogen ook.
Een 'leeg' profiel nodigt meer uit om van alles te proberen dan een profiel waar duidelijk een persoonlijkheid geschetst wordt.
MarcoBorsato schreef:Sure_lee schreef:Haha dat mag.
Ieder zijn eigen ervaringen en ideeën over Tinder.
Inderdaad! Dus dat jij het anders hebt ervaren zegt niks over ons. Insinueren dat we erom vragen/ niet duidelijk zijn/ het uitlokken is niet oké.__Sannne schreef:Met een leeg profiel en "normale" foto's kun je ook zulk soort lui aantrekken. Zie het probleem ook niet. Dickpic? Gewoon ontmatchen en door heuj. Tinder niet zo serieus nemen.
Tenzij je dol bent op dickpics
Gefascineerd ja. Aangetrokken tot, nee
Yonker schreef:Sure_lee schreef:Dan verschillen we van mening.
Niet erg toch. Hoeft het niet onaardig van te worden.
Soms ben je je niet van bewust dat iets wat onschuldig lijkt anders gelezen kan worden.
En als je duidelijk in je profiel zet wat je zoekt scheelt dat in mijn ogen ook.
Een 'leeg' profiel nodigt meer uit om van alles te proberen dan een profiel waar duidelijk een persoonlijkheid geschetst wordt.
Ik had zelfs in mijn profiel staan dat ik niet op zoek was naar one night stand of friend with benefits en alsnog probeerde ze het
Berdien schreef:Nou ja zeg, zomaar Marco B. hier in ons midden!
Ik heb hele normale foto's, een normaal profiel en ik heb wel zo vaak gehad dat het maar om één ding draaide en dat ze na twee zinnen al over seks begonnen. Echt te triest. Insinueren dat het dan aan je profiel ligt is echt niet zo netjes. Je kunt het van tevoren ook niet aan de man zelf zien, ik heb echt braaf lijkende mannen de meest smerige dingen uit horen kramen
Berdien schreef:Nou ja zeg, zomaar Marco B. hier in ons midden!
Ik heb hele normale foto's, een normaal profiel en ik heb wel zo vaak gehad dat het maar om één ding draaide en dat ze na twee zinnen al over seks begonnen. Echt te triest. Insinueren dat het dan aan je profiel ligt is echt niet zo netjes. Je kunt het van tevoren ook niet aan de man zelf zien, ik heb echt braaf lijkende mannen de meest smerige dingen uit horen kramen
lonniejj schreef:Wat ben ik blij dat ik gay ben zeg![]()
Scheelt een bak ellende zo te horen met die mannen
Overigens is mijn tinderdate niet meer mijn date, maar mijn vriendinmaar als jullie het goed vinden blijf ik graag mee lezen, vind jullie verhalen té leuk soms
lonniejj schreef:Wat ben ik blij dat ik gay ben zeg![]()
Scheelt een bak ellende zo te horen met die mannen
Overigens is mijn tinderdate niet meer mijn date, maar mijn vriendinmaar als jullie het goed vinden blijf ik graag mee lezen, vind jullie verhalen té leuk soms