Linda_Fleur schreef:Damelza, zo heb ik er ook lang in gestaan. En vaak begin ik ook geen gesprek, maar eigenlijk slaat het helemaal nergens op en zou het gewoon wel moeten kunnen. Net als wie de drankjes betaalt op de eerste date. Zó ongemakkelijk moment altijd, ik roep tegenwoordig zo snel als mogelijk: Zullen we splitten? En dan vind ik het tegenwoordig zelfs stom als de man de zin doordrijft dat hij het wil betalen.
Ailill, ahh ik dacht dat dit je eerste serieuze date weer was maar zo snap ik het wel. Leuk!
Nou, wel de eerste met een serieuze insteek, althans vanuit mij 
Robijntjah schreef:Ook dat is heel herkenbaar, dat je type ineens weer heel erg omslaat. Zegt m. i. ook wel wat over je herstel na je vorige relatie. Bij mij in ieder geval heel duidelijk wel. Ging tot een paar maanden geleden wel voor het ‘foute’ type, gedoemd om te mislukken zeg maar. Misschien ook wel lekker veilig...
Klopt, echt andere types zijn het niet, wel met een andere insteek/doel. Merk dat ik nu, zeker wat betreft karakter, toch weer goed match met dezelfde types als mijn ex. Uiteraard zonder de wat minder leuke kanten, al is dat natuurlijk een utopie