Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:05

Linda_Fleur schreef:
Damelza, zo heb ik er ook lang in gestaan. En vaak begin ik ook geen gesprek, maar eigenlijk slaat het helemaal nergens op en zou het gewoon wel moeten kunnen. Net als wie de drankjes betaalt op de eerste date. Zó ongemakkelijk moment altijd, ik roep tegenwoordig zo snel als mogelijk: Zullen we splitten? En dan vind ik het tegenwoordig zelfs stom als de man de zin doordrijft dat hij het wil betalen.

Ailill, ahh ik dacht dat dit je eerste serieuze date weer was maar zo snap ik het wel. Leuk!
Nou, wel de eerste met een serieuze insteek, althans vanuit mij O:)

Robijntjah schreef:
Ook dat is heel herkenbaar, dat je type ineens weer heel erg omslaat. Zegt m. i. ook wel wat over je herstel na je vorige relatie. Bij mij in ieder geval heel duidelijk wel. Ging tot een paar maanden geleden wel voor het ‘foute’ type, gedoemd om te mislukken zeg maar. Misschien ook wel lekker veilig...
Klopt, echt andere types zijn het niet, wel met een andere insteek/doel. Merk dat ik nu, zeker wat betreft karakter, toch weer goed match met dezelfde types als mijn ex. Uiteraard zonder de wat minder leuke kanten, al is dat natuurlijk een utopie :P

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:08

Linda_Fleur schreef:
Damelza, zo heb ik er ook lang in gestaan. En vaak begin ik ook geen gesprek, maar eigenlijk slaat het helemaal nergens op en zou het gewoon wel moeten kunnen. Net als wie de drankjes betaalt op de eerste date. Zó ongemakkelijk moment altijd, ik roep tegenwoordig zo snel als mogelijk: Zullen we splitten? En dan vind ik het tegenwoordig zelfs stom als de man de zin doordrijft dat hij het wil betalen.

Ailill, ahh ik dacht dat dit je eerste serieuze date weer was maar zo snap ik het wel. Leuk!

Ja eigenlijk moet het ook wel gewoon kunnen, misschien dat ik het dit weekend gewoon nog even afwacht en anders zelf wat gesprekken begin. Nu nog even bedenken hoe ik dan zal beginnen..

Berdien schreef:
Aiiii iemand zijn of haar partner tegen komen is wel akelig.. want ja, wat doe je dan he? :\

Klinkt goed Aillill! Leuk idee ook, samen zo'n run doen.

Ik heb er een screenshot van gemaakt en ben nog aan het bedenken wat ik zal doen :=
kwam hem ook op happn tegen...

Robijntjah schreef:
Ook dat is heel herkenbaar, dat je type ineens weer heel erg omslaat. Zegt m. i. ook wel wat over je herstel na je vorige relatie. Bij mij in ieder geval heel duidelijk wel. Ging tot een paar maanden geleden wel voor het ‘foute’ type, gedoemd om te mislukken zeg maar. Misschien ook wel lekker veilig...

mijn type wisselt met de dag :') en soms kijk ik naar een match en denk ik; waarom ?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:09

Berdien schreef:
Aiiii iemand zijn of haar partner tegen komen is wel akelig.. want ja, wat doe je dan he? :\

Klinkt goed Aillill! Leuk idee ook, samen zo'n run doen.
We kwamen eigenlijk met vrijwel dezelfde opties: Of een escape room of een obstacle run.

Beide natuurlijk super tof, maar ik wil wél graag winnen. Nu heeft de ander, naast het sporten, een best toffe baan bij de recherche, dus om nog enige kans te maken om niet finaal ingemaakt te worden, ging ik toch maar voor een obstacle run O:)

Hoe verloopt het daten bij jou?

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:14

Toen ik de serieuze scharrel/vriend/watdanook van een vriendin tegen kwam heb ik het wel gezegd. Is best heel naar om te doen, maar haar (langdurig?) te laten bedonderen door zo'n kansloos figuur vond ik nog naarder.

Escape room lijkt me ook wel lollig. Obstacle run lijkt me leuk, maar na 100 meter hollen kun je mij aan de zuurstof hangen :')

Ik date momenteel even niet. Werk is hysterisch, ik loop op m'n allerlaatste reserves en dan nog zorgen om de paarden, zorgen thuis... ik heb er de energie niet voor, de zin niet voor en ik ben nou ook gewoon niet echt leuk gezelschap :))

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:17

Damelza schreef:
Afgelopen maandag toch maar tinder gedownload, best een aantal matches nu maar ze willen nog niet echt praten. Nu vind ik eigenlijk dat de jongen moet beginnen, of ben ik daarin een beetje ouderwets?

Ik ben ook heel ongemakkelijk iemand haar vriend tegengekomen...

Zelfde hier....zelf begin ik niet (Meeste mannen swipen alles naar rechts...) en kortaf of onzin dan ontmatch ik ze.

Ik kwam 2 collega's tegen met vrouw thuis :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:25

Ik heb daar wel een policy in als het echt gaat om een vriendin... of zelf vertellen of ik doe het.

Ja dat heb ik dus ook, ga meer op karakter af en een wat ‘bravere’ uitstraling. Mijn eigen foto’s zijn ook serieus veranderd al heb ik dus geen tinder meer.

Leuk om die ontwikkeling daarin ook te zien haha.

Wij gaan van het voorjaar ook samen obstacle runnen geloof ik!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:26

Berdien schreef:
Toen ik de serieuze scharrel/vriend/watdanook van een vriendin tegen kwam heb ik het wel gezegd. Is best heel naar om te doen, maar haar (langdurig?) te laten bedonderen door zo'n kansloos figuur vond ik nog naarder.

Escape room lijkt me ook wel lollig. Obstacle run lijkt me leuk, maar na 100 meter hollen kun je mij aan de zuurstof hangen :')

Ik date momenteel even niet. Werk is hysterisch, ik loop op m'n allerlaatste reserves en dan nog zorgen om de paarden, zorgen thuis... ik heb er de energie niet voor, de zin niet voor en ik ben nou ook gewoon niet echt leuk gezelschap :))
Dat lijkt me inderdaad best bizar, om partners van vrienden op Tinder tegen te komen. Brengt gelijk meerdere mensen in een lastige situatie :(

Escape room doen we waarschijnlijk de keer daarna, als die er komt. Fysiek en daarna mentaal samenwerken, ik zie d'r wel wat in :j

Oh, dat klinkt pittig. Veel ballen in de lucht houden is, in mijn optiek, leuk al moet het wel te doen zijn. Goede balans tussen alles is cruciaal, zeker bij een pittige job en een druk privé leven. Goed dat je jezelf daarvoor, een soort van, beschermt.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:27

listiglistje schreef:
Zelfde hier....zelf begin ik niet (Meeste mannen swipen alles naar rechts...) en kortaf of onzin dan ontmatch ik ze.

Meen je dit? Ik swipe echt niet alles naar rechts, verre van zelfs :P

Ik begrijp ook niet zo goed wat er eng/spannend is, om als vrouw zijnde een gesprek te beginnen. Jullie vinden elkaar blijkbaar, zo op het oog, interessant. Wat heb je dan te verliezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:31

Als ik iemand echt interessant vind begin ik het gesprek wel. Met de wauw factor zeg maar.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:39

Ailill schreef:
Berdien schreef:

Dat lijkt me inderdaad best bizar, om partners van vrienden op Tinder tegen te komen. Brengt gelijk meerdere mensen in een lastige situatie :(

Escape room doen we waarschijnlijk de keer daarna, als die er komt. Fysiek en daarna mentaal samenwerken, ik zie d'r wel wat in :j

Oh, dat klinkt pittig. Veel ballen in de lucht houden is, in mijn optiek, leuk al moet het wel te doen zijn. Goede balans tussen alles is cruciaal, zeker bij een pittige job en een druk privé leven. Goed dat je jezelf daarvoor, een soort van, beschermt.

Klopt, is momenteel allemaal net wat te veel. Dus schrappen wat kan, en dan is daten verre van een prioriteit. Als de paarden straks weer lekker gaan, het thuis weer wat beter gaat en werk wat minder gestoord is (hoewel.. die kans acht ik klein :') ) dan komt het wel weer. Tot die tijd kruip ik elke avond met Poes in bed. Ook best heel gezellig :))

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:43

Ailill schreef:
listiglistje schreef:

Meen je dit? Ik swipe echt niet alles naar rechts, verre van zelfs :P

Ik begrijp ook niet zo goed wat er eng/spannend is, om als vrouw zijnde een gesprek te beginnen. Jullie vinden elkaar blijkbaar, zo op het oog, interessant. Wat heb je dan te verliezen?

Nou er zitten wel echt veel mannen op met foute bedoelingen, het is ook bekend dat veel mannen dat doen, altijd wel iets wat je terug liked ;-)
Plus ik heb veel vriendinnen ik ken de verhalen...
Ook merk je direct of ze het serieus menen of niet, dus dat zij het gesprek aangaan, is voor mij al een kenmerk dat er interesse is.
Of dat serieus is bepaal ik dan aan de hand van hoe het gesprek loopt.... ook niet alles klikt of een gesprek valt stil.

Call me old fashion, ik vind dat een man moeite voor je moet doen! Dus ook de eerste stap... ik word graag veroverd :P
Eng/ spannend vind ik het totaal niet, ik praat makkelijk.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:07

Berdien schreef:
Klopt, is momenteel allemaal net wat te veel. Dus schrappen wat kan, en dan is daten verre van een prioriteit. Als de paarden straks weer lekker gaan, het thuis weer wat beter gaat en werk wat minder gestoord is (hoewel.. die kans acht ik klein :') ) dan komt het wel weer. Tot die tijd kruip ik elke avond met Poes in bed. Ook best heel gezellig :))
Erg herkenbaar, hier op kantoor is het van maart tot september echt extreem druk, om vervolgens relatief rustig(er) richting het einde + het nieuwe jaar te gaan. Om vervolgens weer opnieuw te beginnen :P

Is er veel gedoe met de paarden? Weet dat je een super tof veulen hebt, verder niet echt up 2 date.

Lol, met poes in bed :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:11

Robijntjah schreef:
Als ik iemand echt interessant vind begin ik het gesprek wel. Met de wauw factor zeg maar.
Eens. Ik zit wat terug te scrollen door Tinder en kom tot de conclusie dat het echt 50/50 is, de ene keer begin ik en de andere keer zij (of hij).

listiglistje schreef:
Nou er zitten wel echt veel mannen op met foute bedoelingen, het is ook bekend dat veel mannen dat doen, altijd wel iets wat je terug liked ;-)
Plus ik heb veel vriendinnen ik ken de verhalen...
Ook merk je direct of ze het serieus menen of niet, dus dat zij het gesprek aangaan, is voor mij al een kenmerk dat er interesse is.
Of dat serieus is bepaal ik dan aan de hand van hoe het gesprek loopt.... ook niet alles klikt of een gesprek valt stil.

Call me old fashion, ik vind dat een man moeite voor je moet doen! Dus ook de eerste stap... ik word graag veroverd :P
Eng/ spannend vind ik het totaal niet, ik praat makkelijk.
Ben het er niet helemaal mee eens, ik denk dat vrouwen dit net zo goed doen. Wellicht niet zo publiekelijk via Tinder, maar ze zijn d'r net zo goed :P

Eens, als de ander een gesprek begint is er vaak interesse :j

Niets mis met old fashion, maar pride and prejudice is wel wat achterhaald hoor. Begint het hof maken echt al bij wie het eerst hoi zegt? Heb je dan nooit het idee dat je wellicht iets heel leuks mis loopt?

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:12

Vroeg me af als je je 99+ likes wil zien moet je gaan betalen!!Doen jullie Dat?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:14

pol1 schreef:
Neuh, gewoon afwachten. Blijkbaar zijn er al voldoende matches, bij een wederzijdse match kom je d'r vanzelf wel achter :')

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:15

Ik zoek graag Darcy uit pride and prejudice <3 waar is die tijd gebleven _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:16

Ja ik doe dat in het wild ook echt wel bij genoeg interesse. Nou is dat niet zo vaak :’)

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:17

Ailill schreef:
pol1 schreef:
Neuh, gewoon afwachten. Blijkbaar zijn er al voldoende matches, bij een wederzijdse match kom je d'r vanzelf wel achter :')

Tot nu toe heb ik er maar 1 geliked! Daarmee al paar wkn in gesprek!!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:23

pol1 schreef:
Ik zoek graag Darcy uit pride and prejudice <3 waar is die tijd gebleven _O-
Dan leef je echt 2 dikke eeuwen te laat _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:23

Robijntjah schreef:
Ja ik doe dat in het wild ook echt wel bij genoeg interesse. Nou is dat niet zo vaak :’)
In het echt doe ik het dan weer minder snel, vraag me niet waarom :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:24

Wat een drukte hier vandaag!

Welkom Ailill, leuk dat je weer aan daten bent. En herken je verhaal van het 'type' zoeken waar je langdurig mee kan of wat voor een pleziertje is.
En obstacle run is wel erg leuk om te doen als date! Die ga ik onthouden.

Damelza, ik zou gewoon beginnen. Simpelweg iets korts als 'hey, leuke match!'. Is voldoende om gesprek op gang te brengen als de match echt geïnteresseerd is en niet heel bijzonder.
Wat betreft de partner van je vriendin tegenkomen. Ik zou het geloof ik wel zeggen. Maar snap dat je in een lastig parket bent. Of inderdaad hem een berichtje doen en hem keuze geven.

Berdien, groot gelijk dat je even niet date. Eerst maar even wat rust bij de rest. Dan kan het altijd wel weer.

Listiglistje, veel plezier met je dates!

Pol1, ik zou niet betalen. Gaat het verschil maken? Je hebt ze nu niet geliked, zou dat anders zijn als je weet dat ze jou wel liken?

Ik heb waarschijnlijk-niet-meer-date berichtje gedaan. Vanaf dinsdag even met rust gelaten. Nu gevraagd of hij al weet wat hij wil. Nu reactie afwachten. Maar als hij het nog niet weet, is het voor mij ook klaar. Ga niet nog langer wachten. Als hij het nu nog niet weet, gaat het ook niet meer komen lijkt me.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:26

pol1 schreef:
Ailill schreef:

Tot nu toe heb ik er maar 1 geliked! Daarmee al paar wkn in gesprek!!
Doe het een stuk beter dan ik, een match en wellicht gelijk bingo :D

Ik kreeg begin vorige week een hartverknettering, kreeg een bericht van Tinder met de mededeling hoeveel mensen mij sinds ik een account heb al geliked hebben. Volgens Tinder verbrak ik alle records en mijn vrienden kwamen niet meer bij :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:29

linoleum schreef:
Wat een drukte hier vandaag!

Welkom Ailill, leuk dat je weer aan daten bent. En herken je verhaal van het 'type' zoeken waar je langdurig mee kan of wat voor een pleziertje is.
En obstacle run is wel erg leuk om te doen als date! Die ga ik onthouden.

Damelza, ik zou gewoon beginnen. Simpelweg iets korts als 'hey, leuke match!'. Is voldoende om gesprek op gang te brengen als de match echt geïnteresseerd is en niet heel bijzonder.
Wat betreft de partner van je vriendin tegenkomen. Ik zou het geloof ik wel zeggen. Maar snap dat je in een lastig parket bent. Of inderdaad hem een berichtje doen en hem keuze geven.

Berdien, groot gelijk dat je even niet date. Eerst maar even wat rust bij de rest. Dan kan het altijd wel weer.

Listiglistje, veel plezier met je dates!

Pol1, ik zou niet betalen. Gaat het verschil maken? Je hebt ze nu niet geliked, zou dat anders zijn als je weet dat ze jou wel liken?

Ik heb waarschijnlijk-niet-meer-date berichtje gedaan. Vanaf dinsdag even met rust gelaten. Nu gevraagd of hij al weet wat hij wil. Nu reactie afwachten. Maar als hij het nog niet weet, is het voor mij ook klaar. Ga niet nog langer wachten. Als hij het nu nog niet weet, gaat het ook niet meer komen lijkt me.
Of het leuk is moet nog blijken, lol! Nee gekheid, zal vast een toffe dag worden :)

Grappig, blijkbaar hebben meer mensen dus een fun-type en een serious-type. Voel ik me niet helemaal een freak. En ja, ik ben van mezelf vrij actief, vind dat ook aantrekkelijk bij een ander en dan is zo'n eerste date wel direct een goede test :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:31

Oeh wij gaan en naar de bios en een drankje doen in de stad!

Ja nou ja ik ben gewoon niet zo verlegen en onzeker meer als vroeger.

Even een outfit uitzoeken en mijn kriebels rustig krijgen hahaha!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:32

Ailill schreef:
Ben het er niet helemaal mee eens, ik denk dat vrouwen dit net zo goed doen. Wellicht niet zo publiekelijk via Tinder, maar ze zijn d'r net zo goed :P

Eens, als de ander een gesprek begint is er vaak interesse :j

Niets mis met old fashion, maar pride and prejudice is wel wat achterhaald hoor. Begint het hof maken echt al bij wie het eerst hoi zegt? Heb je dan nooit het idee dat je wellicht iets heel leuks mis loopt?

natuurlijk zijn er ook zo'n vrouwen, maar had gelezen dat het een feit was dat vrouwen kritischer zijn op Tinder dan mannen een beslissing geschikt ja/nee langer afwegen dan mannen.

Nou ik ben nieuw op Tinder...4 dagen pas :') dus ben nog afwachtend en heb niet het idee dat ik iets mis loop.
Maar als ik bij iemand echt een goede vibe heb, reageer ik wel hoor.

Heb vandaag weer de hele middag zitten Appen met mijn date van zondag. Echt veel contact en klikt super.
Ik kook voor hem en kijken daarna samen een horrorfilm :+ gezamenlijke interesse in horror hahaha