Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Hahaha oeps. Ik heb ook weleens wat gehad hoor. Hond gebeten, moest naar de DA voor hechtingen. Maar een foto gestuurd ook. Puur omdat ik weet dat het anders niet geloofd word aangezien iedereen op mp blijkbaar een leven met alleen maar pech en crisis lijkt te hebben.
Maar een foto van eenoverleden familie l id zou misschien te ver gaan als bewijs
Lins_Vetra schreef:Dag allemaal,
Gekke vraag, ben benieuwd of jullie zoiets dergelijks wel eens hebben meegemaakt. Heb opeens 40+ mails van Kopie Reacties van Marktplaats in mijn mailbox staan. Dit was ik zelf niet, sterker nog: ik ben al jaren niet meer actief op marktplaats.
Ene Renate heeft blijkbaar mijn account ‘overgenomen’. Op allerlei tas-advertenties gereageerd dat ze geïnteresseerd is, graag het telefoonnummer en rekeningnr van de verkoper wil met daaronder haar adres.
Er zitten ook langere conversaties bij (niet allemaal even vriendelijk) dus het lijkt niet direct op een robot oid. Taalgebruik is niet heel slecht Nederlands. Ik heb uiteraard direct mijn wachtwoord gewijzigd, gemaild naar verdacht@marktplaats.nl en alle verkopers een bericht gestuurd.
Wat zou dit voor een actie zijn??
annepaardoes schreef:Volgensmij heb ik ze nu aan de straat staan. Het bubbelbad a 1,80 lang en 90 cm breed moet in een Renault Clio... als dat maar goed gaat.
magicmist schreef:gisteren de beste verkoop ever gedaan.
Ik had een zeldzame thomas trein op rails te koop gezet,
binnen 5 min een reactie of deze er nog was.
Ik vroeg er 230 voor.
Hij: 300 en kom hem direct halen. uhh ok dan.
en ja hoor, binnen een uur was hij er. netjes betaald!
Echt prachtig
Gooiske schreef:magicmist schreef:gisteren de beste verkoop ever gedaan.
Ik had een zeldzame thomas trein op rails te koop gezet,
binnen 5 min een reactie of deze er nog was.
Ik vroeg er 230 voor.
Hij: 300 en kom hem direct halen. uhh ok dan.
en ja hoor, binnen een uur was hij er. netjes betaald!
Echt prachtig
Wil je niet beroerd maken, maar vraagprijs 230 en dan 300 betalen? Bij contante betaling geen valse briefjes ontvangen hoop ik?![]()
![]()
Heb het zelf gelukkig nog niet mee gemaakt, maar hoor het dikwijls om me heen dat het wel gebeurt.