Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:10

Oh vreselijk.. iets verzinnen! Ik moet inderdaad ook maar eens iets verzinnen, nu 2x bij mij gezeten, denk maar eens voorstellen om eens naar hem toe te gaan en daarna ook maar eens buiten de deur wat doen... maar wat!

Succes Guess!!

F3nn3

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:11

Ik kom ook even binnen vallen ;) Glowgolf is wel leuk om te doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:13

Wij zijn gister dagje weg geweest. Hij moest langs huis wat ophalen, dus daar de auto gepakt en naar centrum gereden. Even rondje stad en lunch en toen door naar het strand om een stuk te wandelen. En toen weer auto terug brengen en kennis gemaakt met zn ma.

Voor we weer gingen was ik nog even naar de wc en toen zat ze tegen m: oh ze is echt heel leuk!

Haha dat moest ie gewoon even vertellen toen we weer ri station liepen. Super lief <3

Qua date: ergens iets drinken, naar de film, poolen, bowlen, voor m koken.. joh alles is wel goed toch?

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 15:18

Mijn date heeft mij al 2x afgezegd, goede redenen maar toch... hij krijgt nog 1 kans :=
Het is toch al lastig zat voor ons om een datum te prikken, als er dan een datum is waarop we allebei kunnen moet ie het niet gaan afzeggen natuurlijk :roll:

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 15:25

MMIDV schreef:
Mijn date heeft mij al 2x afgezegd, goede redenen maar toch... hij krijgt nog 1 kans :=
Het is toch al lastig zat voor ons om een datum te prikken, als er dan een datum is waarop we allebei kunnen moet ie het niet gaan afzeggen natuurlijk :roll:

Pffft... daar kan ik al op afknappen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 15:57

Ik heb ook mijn date al twee keer afgezegd. Ziek is ziek. Nou kon hij dat wel hebben. Vond het wel jammer, maar niks aan te doen..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 15:59

Gevraagd of date zin had om het weekend weer af te spreken maar gelukkig gelijk antwoord dat hij daar erg zin in had ;)

Alleen heb het wel vrij druk deze week haha, dus even kijken hoe of wat we doen

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 16:16

MMIDV schreef:

Moet ie wel een hele goeie reden hebben hahaha anders ben je er toch gelijk klaar mee :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 16:26

Ik zie mijn semi-uithetwild man woensdagavond weer! We gaan een film kijken bij hem thuis. Heb er echt zin in. Vind hem best wel leuk :o
Afgesproken dat we gewoon beide lekker ik chillkleren gaan, omdat ik ivm een nieuwe tattoo geen spijkerbroek aan kan :+

Dingen om te doen.. schaatsen, poolen, midgetgolven inderdaad! Bios zou ik in het begin niet zo gauw doen omdat je dan niet kan praten.

Ah leuk dat het zo klikt Idinn!

Op iemand afstappen durf ik ook niet hoor!

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 16:39

Ik heb toch mijn huidige vlam een bericht gestuurd over de intenties. Of dit serieus iets kan worden of het gewoon voor de gezelligheid is. Heb er ook bijgezegt dat hij geen 'fout' antwoord kan geven maar ik het gewoon wil weten. Vanuit daar kan ik verder kijken wat ik ermee wil. Ik had immers in het begin wel aangegeven dat ik niet opzoek was naar alleen lust.

Hij reageert hier op met:
I was thinking the same, what do u want? But u wanna see other guys? We should talk face to face, better right?

Heb gezegt dat dat den goed idee is.
Nou afwachten :+

Vind dit fair naar mezelf toe maar ook naar mijn eventuele andere 'dates'. Met hem af blijven spreken en naar bed gaan en vervolgens ook met andere wat drinken is gewoon niet netjes in mijn ogen.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 16:50

daffodil schreef:
MMIDV schreef:

Moet ie wel een hele goeie reden hebben hahaha anders ben je er toch gelijk klaar mee :D

Ziek, dus wel begrijpelijk... maar goed, ik kan niet zo best tegen afzeggen of te laat komen dus hij heeft wat goed te maken haha.

En het afspreken is gewoon van beide kanten wat lastig, hij druk met z'n bedrijf en sport en ik met kind, werk en studie. Vind ik overigens prima, ik knap af op iemand met tijd teveel die niet waardeert dat ik weinig tijd heb :)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 18:49

linnnh schreef:
Hahaha ja ik was er zelf ook enigzins verbaasd over, vooral omdat je normaal écht je best moet doen om ruzie met me te krijgen _O-

Ik dacht voor de verandering dat het wel weer eens leuk zou zijn om met een man op date te gaan. (m'n vorige dates en relaties zijn altijd vrouwen geweest) We kregen ruzie over welke wijn ik moest drinken... Hij vond dat ik wat uitgebreidere wijn moest kiezen, terwijl ik zin had in een "gewone" Sauvignon blanc. Hij deed gepikeerd toen ik niet deed wat hij zei, waar ik dus écht heel allergisch voor ben := Ik gezegd dat ik er geen zin in had als hij persé voor mij wil bepalen, dat ik prima in staat ben mn eigen keuzes te maken.

Dus ik bestelde "mijn" wijn, waarop hij tegen de serveerster zei: 'nee die wil ze niet, ze wil deze'. En nee, dit zei hij niet voor de gein. Ik heb de serveerster gezegd dat hij beide glazen maar op moet drinken, ben opgestaan en de deur uit gelopen. Nooit meer wat gehoord := :=

zo, hoe hard wil hij van zijn date af dan :') Laten we hopen dat het bij hem van de zenuwen kwam en hij er van leert zo.

Geryon schreef:
Ik heb een ongelovelijke crush op een jongen die op de pont werkt. Maar durf ook niet meer dan alleen een klein beetje flirten :o hij begon ermee, maar verder gebeurt er niks dus hij zal wel niet genoeg into me zijn.

oh, jij ook hier :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 19:57

Pfffff ik ben beetje klaar met de mannen van tinder :')
Echt al 2 rotte appels nu achter elkaar, hoe langer ik praat met ze hoe raarder het werd.... allebei verteld dat het hem niet werd :+ zie ik niet zitten om daarmee te daten :=

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:18

Ach zolang je maar zo vriendelijk bent om het in ieder geval te zeggen :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:36

Ja zo vriendelijk ben ik wel :')

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:19

Ik irriteer me vooral mateloos aan matches die vervolgens geen woord zeggen.... Nu ben ik best geëmancipeerd maar een beetje hoffelijkheid kan ik wel waarderen :') Een beetje vent begint toch gewoon het gesprek, zeker via internet... >;)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:36

Oh ik begin ook rustig met praten. Maar dan nog zegt een groot deel niks terug. Ik verwijder die matches nu na ongeveer een week.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:44

MMIDV schreef:
Ik irriteer me vooral mateloos aan matches die vervolgens geen woord zeggen.... Nu ben ik best geëmancipeerd maar een beetje hoffelijkheid kan ik wel waarderen :') Een beetje vent begint toch gewoon het gesprek, zeker via internet... >;)

Mwah, ik ben ook vaak genoeg gesprekken begonnen hoor. Het is ook zo wat om niks te zeggen als jij hem liket nadat hij jou heeft geliked (en jij dus de match hebt 'veroorzaakt').

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:52

MMIDV schreef:

wat dacht je van dames die niks terug zeggen.. net zo erg -O-
Vooral als zij de match veroorzaken :P

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:52

Ik vind het juist superleuk als een vrouw een keer begint. 4 van de 5 keer moet ik het doen en dan antwoordt nog een deel nooit ondanks de match. Ik hou wel van een vrouw die assertief en ondernemend is.

Ik ben vandaag bespied door een RP-match waar ik nu een paar dagen mee chat, misschien toch wat voorzichtiger zijn met vertellen waar ik werk voordat ik ze zelf in het echt ontmoet heb. :')

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:54

Of als ze nog een bericht sturen, vlak voordat ze je ontmatchen . Zodat je het dus niet meer kunt lezen _-:(

Vraag me nog steeds af wat hij stuurde 8)7

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:56

Rawr schreef:
Ik vind het juist superleuk als een vrouw een keer begint. 4 van de 5 keer moet ik het doen en dan antwoordt nog een deel nooit ondanks de match. Ik hou wel van een vrouw die assertief en ondernemend is.

Ik ben vandaag bespied door een RP-match waar ik nu een paar dagen mee chat, misschien toch wat voorzichtiger zijn met vertellen waar ik werk voordat ik ze zelf in het echt ontmoet heb. :')

Dat vind ik nou zo grappig, de mannen vinden het leuk als de vrouw begint en vice versa. :') Als we op elkaar gaan wachten komt er nooit wat van

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:09

Nou soms praat ik zelf en soms niet maar ook als ik begin zegt meer dan de helft niks terug :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:15

Och, even "hey" of "hallo" met iets er bij zeggen doe ik eigenlijk altijd wel. Heb altijd zoiets van als je niks zegt verwijderen ze je ook zo weer :P

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:19

Ik heb een jongen die ik nu paar keer match mee ben geweest, hij gebruikt alleen elke keer een andere naam en foto (van andere mannen/jongens) dus en dan weet ik dus niet dat hij het is. zodra ik het door heb ontmatch ik hem weer maar nu stuurt die me ook berichten op Facebook en op whatsapp heb ik hem al geblokkeerd. twijfel nu om zonder wat te zeggen op Facebook of niets zeggen en gewoon blokken