Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MMIDV schreef:Mijn date heeft mij al 2x afgezegd, goede redenen maar toch... hij krijgt nog 1 kans
Het is toch al lastig zat voor ons om een datum te prikken, als er dan een datum is waarop we allebei kunnen moet ie het niet gaan afzeggen natuurlijk
daffodil schreef:MMIDV schreef:Mijn date heeft mij al 2x afgezegd, goede redenen maar toch... hij krijgt nog 1 kans
Het is toch al lastig zat voor ons om een datum te prikken, als er dan een datum is waarop we allebei kunnen moet ie het niet gaan afzeggen natuurlijk
Moet ie wel een hele goeie reden hebben hahaha anders ben je er toch gelijk klaar mee
linnnh schreef:Hahaha ja ik was er zelf ook enigzins verbaasd over, vooral omdat je normaal écht je best moet doen om ruzie met me te krijgen
Ik dacht voor de verandering dat het wel weer eens leuk zou zijn om met een man op date te gaan. (m'n vorige dates en relaties zijn altijd vrouwen geweest) We kregen ruzie over welke wijn ik moest drinken... Hij vond dat ik wat uitgebreidere wijn moest kiezen, terwijl ik zin had in een "gewone" Sauvignon blanc. Hij deed gepikeerd toen ik niet deed wat hij zei, waar ik dus écht heel allergisch voor benIk gezegd dat ik er geen zin in had als hij persé voor mij wil bepalen, dat ik prima in staat ben mn eigen keuzes te maken.
Dus ik bestelde "mijn" wijn, waarop hij tegen de serveerster zei: 'nee die wil ze niet, ze wil deze'. En nee, dit zei hij niet voor de gein. Ik heb de serveerster gezegd dat hij beide glazen maar op moet drinken, ben opgestaan en de deur uit gelopen. Nooit meer wat gehoord![]()
Geryon schreef:Ik heb een ongelovelijke crush op een jongen die op de pont werkt. Maar durf ook niet meer dan alleen een klein beetje flirtenhij begon ermee, maar verder gebeurt er niks dus hij zal wel niet genoeg into me zijn.
MMIDV schreef:Ik irriteer me vooral mateloos aan matches die vervolgens geen woord zeggen.... Nu ben ik best geëmancipeerd maar een beetje hoffelijkheid kan ik wel waarderenEen beetje vent begint toch gewoon het gesprek, zeker via internet...
MMIDV schreef:Ik irriteer me vooral mateloos aan matches die vervolgens geen woord zeggen.... Nu ben ik best geëmancipeerd maar een beetje hoffelijkheid kan ik wel waarderenEen beetje vent begint toch gewoon het gesprek, zeker via internet...
Rawr schreef:Ik vind het juist superleuk als een vrouw een keer begint. 4 van de 5 keer moet ik het doen en dan antwoordt nog een deel nooit ondanks de match. Ik hou wel van een vrouw die assertief en ondernemend is.
Ik ben vandaag bespied door een RP-match waar ik nu een paar dagen mee chat, misschien toch wat voorzichtiger zijn met vertellen waar ik werk voordat ik ze zelf in het echt ontmoet heb.