Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 08:53

RianC schreef:
Oh god heerlijk gênant die autocorrectie :')

Bloggen dus :')

Ik moest je stukje echt drie keer lezen voor ik begreep dat het een foutje was haha. Ik dacht 'huh, we hadden het nergens en ook niet in blogposts over blowen?' :')

Nadat ik dit weekend vertelde waarom het goed en gezond voor je is om eens te lachen (naar vreemden), vertel ik vandaag ook waarom het enorm ergerlijk is als je het ergens naar je zin hebt en een man in je gezicht komt roepen dat je eens moet lachen, want 'dan zie je er veel leuker uit'. Waarom het niet leuk is als kerels zeggen dat je moet lachen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 09:12

Ohhhhh zo herkenbaar, Jennifer. Ik was deze maand 2 weken weer in Amerika, één van de eerste dingen die ik hoor op straat is "you'd be prettier if you'd smile." Well fiets you too :') 1. Ik hoef niet altijd mooi te zijn en 2. voor jou ga ik niet lachen, sukkel. :evaw: Het idee dat vrouwen altijd vrolijk moeten zijn is zo belachelijk.

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 09:21

Whaah Mien gefeliciteerd!

En idd, dat altijd maar moeten lachen := ik zit toch ook niet continu met een lach op mn smoel achter de computer op mn werk. Maakt me niet minder gezellig :')

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 09:26

Ja, ik vind het altijd zo irritant. Mijn gezicht zit gewoon lekker als hij ontspannen is, en dat is zonder grijns op m'n smoel haha. Maakt me misschien op dat moment minder aantrekkelijk, maar dat was ook niet mijn doel.
En dan denken die gasten vaak ook dat je voor hen wel even lief wilt lachen :')

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 09:29

Jou post is zo herkenbaar Jennifer :j

Helaas als je zegt dat je gezicht zo lekker zit krijg je alsnog een hoop commentaar :')
Ben je boos/ chago? Nee mijn gezicht zit zo ontspannen. Hoezo :Y)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 09:30

Ik word altijd chagrijnig als mensen vragen of ik chagrijnig ben :Y) :Y) Superhandig altijd.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 10:05

En wat dan nog als je chagrijnig bent? Dat gebeurt toch gewoon. Niks mis mee. Ik loop er ook wel eens pissig bij, en dat is met reden, en dan kan het me echt geen hol schelen als mensen dat vervelend vinden. :+

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 10:06

Precies, wat willen ze er dan aan gaan doen. Vind het daarom altijd zo'n dooddoener haha, 'ben je chagrijnig?' 'Ja/nee' 'Oh, oke.'. :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:14

HippoLogic schreef:
Haha, Rian! Dat zet je toch niet zo op internet! :list: Leuk die autocorrectie.

Gefeliciteerd Yasmine! Ik hoop zo dat jij die column krijgt. Je hebt hem dan ook echt verdiend!

Tazzey ik heb op jou gestemd. Ik vind die poll wel heel leuk. Alleen de geografie (ik zag een google map met een straatnaam) vond ik een beetje eng...

Vandaag een vervolg op mijn vrijdag blog (en ik voel nog een deel 3 opborrelen, ojee). Over bekende clicker (trainings)technieken die naarmate je meer weet breder inzetbaar worden.

Hmm dat lijkt me niet de bedoeling. Ik maak de poll zelf niet, ik krijg de code toegestuurd van de persoon die de challenge organiseert, ik zal het even aan haar doorgeven.

Ik heb vandaag een review over Layla 03, een gave thermo gelpolish in perfecte herfst kleurtjes.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:32

Gefeliciteerd Yasmine. Hoeveel rondes nog te gaan?

Hey, zo'n kleur thermo gelpolish heb ik ook :j. Alleen van euhm... Geen idee meer hoe dat merk heet.

IK heb vandaag een stukje over Mijn Bucket List

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:09

Ik moet nu nog 1 ronde doen (vanavond ga ik mijn opdracht uitwerken). Uit deze 6 personen worden er 3 gekozen, en daarop kan gestemd worden. Op 31 oktober wordt de winnaar tijdens een event aangekondigd. Ik heb echt zin in m'n opdracht, hij gaat hilarisch worden :D

Oh, van die gel polishes ga ik m'n gelnagels missen -O- Ik heb ze nu een maand geleden laten verwijderen omdat het niet te houden was - mijn nagels groeien zo bizar snel dat ik na 3 weken ontieglijk veel uitgroei had, en het zag er na een week gewoon al niet meer uit - maar ik mis het toch om altijd zo'n perfect uitziend laagje te hebben. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:20

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om het artikel waar ik het laatst over had online te zetten. Ik heb het er lang met heel veel mensen over gehad, varierend van docenten tot mijn beste vrienden, tot juist weer mensen die er een onafhankelijke mening over hebben. Al die meningen kwamen uiteindelijk op hetzelfde uit, namelijk dat het een goed idee is om het te posten. Hij is dus ondertussen te lezen op mijn blog.

http://polish-or-urban.com/

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:25

Ondanks dat het over iets ongelooflijk heftigs gaat, is het alsnog heel sterk geschreven Em!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:33

Wauw! Prachtig geschreven! _/-\o_

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:36

Ik ben ontzettend trots op je, Emma <3

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:45

Jennifuur schreef:
Ik word altijd chagrijnig als mensen vragen of ik chagrijnig ben :Y) :Y) Superhandig altijd.

Idem hier :j en het dan gek vinden :')

Heftig Emma, maar mooi en netjes verwoord/geschreven..

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:18

Heftig Emma, sterk geschreven!

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:28

Knap van je, ik vind het ook heel knap geschreven.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 16:11

Heftig Emma, heel erg knap geschreven! _/-\o_

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 16:13

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:04

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:24

Wauw Emma, prachtig geschreven. Knap dat je zoiets heftigs wilt/durft delen met de buitenwereld, maar vooral véel respect voor je prachtige kijk hierop! _/-\o_

Ik heb mijn tweede echte artikel online gezet vandaag :-)
FAQ: Welk objectief koop ik voor dierenfotografie?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:02

Heftig emma! Respect dat je hier over durft te schrijven!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:45

Emmaa_ schreef:
Na lang wikken en wegen heb ik besloten om het artikel waar ik het laatst over had online te zetten. Ik heb het er lang met heel veel mensen over gehad, varierend van docenten tot mijn beste vrienden, tot juist weer mensen die er een onafhankelijke mening over hebben. Al die meningen kwamen uiteindelijk op hetzelfde uit, namelijk dat het een goed idee is om het te posten. Hij is dus ondertussen te lezen op mijn blog.

http://polish-or-urban.com/

Heel goed, Emma.

Ik kan niet op je blog reageren. je schrijft in de 2e zin" vooral omdat ik niet durfde toe te geven dat ik zwak genoeg was om een slachtoffer te zijn. " Ik denk dat je juist STERK moet zijn om slachtoffer te zijn. Daar is MOED voor nodig. Er is moed voor nodig om te accepteren dat jou iets heel naars is overkomen wat geen enkel persoon zou moeten doormaken. Er is moed voor nodig dit te delen en er is moed voor nodig er vervolgens een blog over te schrijven. Own your story! En dat kun jij, dat doe jij. Ik vind het heel erg moedig dat je het gepubliceerd hebt en ik weet zeker doordat jij met je verhaal naar buiten bent gekomen je een hart onder de riem steekt van andere slachtoffers. Ik bewonder je moed!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 19:01

Respect Emma :j.