Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TessaxQuincy schreef:Dat er een random Bol pakketje in m’n PostNL app staat maar ik 100% weet dat ik niet besteld heb, maar staat wel op mijn naam. Hij zou vandaag bezorgd worden maar lijkt erop dat er vertraging is dus komt dan toch niet
TessaxQuincy schreef:TessaxQuincy schreef:Dat er een random Bol pakketje in m’n PostNL app staat maar ik 100% weet dat ik niet besteld heb, maar staat wel op mijn naam. Hij zou vandaag bezorgd worden maar lijkt erop dat er vertraging is dus komt dan toch niet
Dit geplaatst op 18 November.
Ondertussen is die nog steeds niet binnen. Wel is die sinds gister bij postNL, stond dat die vandaag binnen zou komen tussen 08:00 en 18:00, maar is nog niet gesorteerd of onderweg. Dus dat zou ook wel niet zo zijn. Ik kan hier zooo slecht tegen, ik wil weten wat het is.
TessaxQuincy schreef:TessaxQuincy schreef:Dat er een random Bol pakketje in m’n PostNL app staat maar ik 100% weet dat ik niet besteld heb, maar staat wel op mijn naam. Hij zou vandaag bezorgd worden maar lijkt erop dat er vertraging is dus komt dan toch niet
Dit geplaatst op 18 November.
Ondertussen is die nog steeds niet binnen. Wel is die sinds gister bij postNL, stond dat die vandaag binnen zou komen tussen 08:00 en 18:00, maar is nog niet gesorteerd of onderweg. Dus dat zou ook wel niet zo zijn. Ik kan hier zooo slecht tegen, ik wil weten wat het is.
.
. 
Ineke2 schreef:Polarize schreef:Hele dichte mist die alleen maar erger wordt, en ik zou eigenlijk vanavond naar les moeten, maar of we nog met de trailer op pad willen als het zo erg is..
Ik zou het risico niet nemen, het weer kun je helaas niet timen.
_San87_ schreef:Kerstliedjes zijn, naar mijn mening, ook gewoon veel mooier dan die Sinterklaasmeuk met veelal kindergeschal.